Maar bijna geen alcoholquote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er nog iets over is van je hersenen als jij doodbent, met je drugs.
Carabinieriquote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De politie in Nederland is gewoon een lachertje, dat is een ander puntIk weet nog in Rome, je had pussycops, en carabinieri aka bausses
Je betaalt nooit 52% belasting, en je moet wel heel erg veel verdienen om in de buurt van die 52% te komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, je betaald wel 52% belasting als je veel verdient.
Als je in discussie gaat met de politie op een manier waarop die kut allochtonen het doen dan mag je wat mij betreft flink in elkaar gemept worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De politie in Nederland is gewoon een lachertje, dat is een ander puntIk weet nog in Rome, je had pussycops, en carabinieri aka bausses
Mensen die nog niet bijna 20 zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy, jij mag nog helemaal geen donor zijn, je bent nog geen 18?
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Huid lijkt mij sick, zo met die kaasschaaf over mijn ripped body.
mensen praten over ripped dit dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Respect hebben of bang voor zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen hebben hier geen respect voor de politie. Dat komt omdat ze watjes zijn.
Doe even niet zo kankerdom zegquote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt, maar dat willen ze dus wel gaan doen. Dat is de stelling.
Kom deze zomer met mij zonnen bij het meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mensen praten over ripped dit dat.
Het gaat mij er meer om dat ik wel een 'lichaam' wil hebben als ik word begraven. Om dan allemaal stukken huid te missen.. bahquote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar maak je geen grappen tegen. Die slaan je zo met tasers of knuppel.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
16-18k per maand komt neer op hoeveel procent belasting?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je betaalt nooit 52% belasting, en je moet wel heel erg veel verdienen om in de buurt van die 52% te komen.
55.000 of iets in die richting. Als belastbaar inkomen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je betaalt nooit 52% belasting, en je moet wel heel erg veel verdienen om in de buurt van die 52% te komen.
24,1%quote:Op maandag 10 mei 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
16-18k per maand komt neer op hoeveel procent belasting?
Ik wil jou nu wel hebben. Je hart hoef ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik wel een 'lichaam' wil hebben als ik word begraven. Om dan allemaal stukken huid te missen.. bah.
En een hart vind ik te awkward om weg te doen.
1e schijf 2e schijf 3e schijf 4e schijfquote:Op maandag 10 mei 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
16-18k per maand komt neer op hoeveel procent belasting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |