Mooi. De hypocrisie en het overdreven gehuil van "dierenvrienden" is weer duidelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
http://blog.walterdevos.b(...)-eiland-jonge-mannen
Onnodig ? die vreten ze gewoon op na de tijd hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
What the fuck, hoe ziek. Ga even onnodig dieren afslachten die ook nog eens behoorlijk dicht bij de mens staan qua intelligentie. Bovendien gaat het dacht ik niet zo goed met dolfijnenpopulaties....
Ik kan sowieso niet tegen het nutteloos ritueel afslachten van dieren.Helemaal niet als ze pijn lijden.
Dat klopt dus niet meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:49 schreef SicSicSics het volgende:
that the pilot whale hunt does not exist for commercial reasons, but for communal food distribution among local households;
quote:"In 2008 the local authorities recommended to no longer eat Pilot Whale meat due to the contamination, and this has resulted in reduced consumption, according to a senior Faroese health official."
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef Athlon64x het volgende:
IK HOOP DAT HUN FAMILIE EN KINDEREN WORDEN OPGEVRETEN DOOR STEL DOLFIJNEN
neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef CarolusV het volgende:
Dat is Denemarken niet klootviool. Dat is net zo plat als Nederland.
Edit
Oh het is dat eiland wat eigenlijk Noors is.
Omdat het blijkbaar belangrijk is om een mening over jouw uitspraken te mogen vormen. Waarom vroeg je het aan mij?quote:
dan hadden ze in het Deens moeten zeggen maak mij niet dood!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef ArjanD2 het volgende:
Het zijn hele slimme dieren.
[ afbeelding ]
http://www.nd.nl/artikele(...)n-andere-veehouderijquote:DEN HAAG - De huidige vee-industrie is ethisch onverantwoord en moet stoppen. De leefomstandigheden van miljoenen dieren zijn nog steeds beschamend. Dat schrijven ruim honderd hoogleraren in een pamflet. Zij roepen de politiek op tot verandering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |