Halve dag later, maar oke.quote:
katers zijn voor amateursquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, ik heb een kater bah![]()
en R belde net dat ie nog in bed lag, de
maar voor de rest is het weer een mooie zonnige dag
wat voor werk doe jij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef Deceit het volgende:
goedemiddag,
ich bin aan het werk..
nog 5 uurtjes..
wtf is pake?quote:
het tegenovergestelde van beppequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is pake?
btw![]()
zit je weer stiekem onder schooltijd te fokken.
is dat iets uit Assen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het tegenovergestelde van beppe
ben allang thuis hoor
mooie locatie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Kasteel Maurick
Administratie, receptie, bediening.. manusjevanalles
das f(r)iesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat iets uit Assen?![]()
ik ken alleen beppen als in ouwehoeren.
Hemelvaart ook vrij. Lekker weekje heb je.
alhoewel ik ook veel vrij heb.![]()
das vies Patrick...quote:
krijg ook alleen maar katers van heel veel soort dranken door elkaar. Maar gewoon vroeg naar huis vandag, heb R al gezegd dat hij iets voor het eten moet doen. Ben benieuwdquote:
ik ben collectant voor het Jantje Betonquote:
kan hij goed koken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
krijg ook alleen maar katers van heel veel soort dranken door elkaar. Maar gewoon vroeg naar huis vandag, heb R al gezegd dat hij iets voor het eten moet doen. Ben benieuwd
Blijkbaar wel voor een jaar langquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben collectant voor het Jantje Beton
Nee, ik heb een sabbatical. Even vrij, moet dingen regelen etc.
Volgend jaar weer aan de slag. Love don't pay no bills.
JAMIN!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef Steve het volgende:
'Even' vrij?
Volgens mij heb je sinds ik in dit topic zit geen baan gehad.
wat ontzettend saai om iets nuttigs te doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommige mensen doen wel iets nuttigs op een dag...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef Steve het volgende:
'Even' vrij?
Volgens mij heb je sinds ik in dit topic zit geen baan gehad.
quote:
Wel dus, ik kom hier sinds 8 juli 2009.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar.
![]()
![]()
Nee, ik ben nu een jaar en wat maanden vrij nu. laatste keer dat ik had gewerkt is, begin 2009. Tijd gaat bestwel hard.
en daarna nog bij een Publishing House, maar dat was voor korte duur. Ik dacht dat ik toen ook met klanten buiten te maken had, maar dat was niet het geval. En de hele dag binnen zitten op kantoor is niets voor mij.quote:
o, ik keek naat je registratie. 2004.quote:
straks dus mcdonalds?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
krijg ook alleen maar katers van heel veel soort dranken door elkaar. Maar gewoon vroeg naar huis vandag, heb R al gezegd dat hij iets voor het eten moet doen. Ben benieuwd
hahaha met tijd erbijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel dus, ik kom hier sinds 8 juli 2009.
8 juli 2009 22:53 uur om precies te zijn.
hm, ik heb wel trek in een cheeseburger met fries.quote:
Ik en Steve gaan way backquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha met tijd erbij![]()
das niet voor het eerst. Erik schijnt je al te kennen zie ik in de post. Of is dat van een andere topic anders dan de handtassentopic?
Belachelijk zo vroeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef Deceit het volgende:
het is hier nu eten op het werk.. weer een stamppot met worst
Erik en ik kenden elkaar al veel langer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha met tijd erbij![]()
das niet voor het eerst. Erik schijnt je al te kennen zie ik in de post. Of is dat van een andere topic anders dan de handtassentopic?
Dat hebben ze toch ook van Mora, dacht ik.quote:
ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik en Steve gaan way back. Van toen ie nog een andere naam had
.
toen ik nog een bijbaantje had, at ik ook rond 17.00 uur. En om 22.00 iets lichts.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Belachelijk zo vroeg.
Ik snap niet dat er mensen zijn die om 17 uur al avond eten
Hoe moet je daar de rest van de avond op teren?
Als ik de kans heb eet ik pas om 20 uur, anders rond 19 uurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toen ik nog een bijbaantje had, at ik ook rond 17.00 uur. En om 22.00 iets lichts.
ja dat is hier ook meer gebruikelijk. Het kan soms wat later als we uiteten gaan. Restaurants zijn hier om 18.00 uur bij wijze van spreken leeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Als ik de kans heb eet ik pas om 20 uur, anders rond 19 uur
quote:
nee hij moet maar een keer zijn best doen en een leuk restaurant uitzoekenquote:
om 21 uur in de winter en in de zomer zo rond 22 uur, in het weekend rond 23 uur. Perfect schemaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Als ik de kans heb eet ik pas om 20 uur, anders rond 19 uur
En dan eten de koks hier om 3 uur,,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Belachelijk zo vroeg.
Ik snap niet dat er mensen zijn die om 17 uur al avond eten
Hoe moet je daar de rest van de avond op teren?
Dan ga ik gelijk kijken morgen!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch ook van Mora, dacht ik.
Tuurlijk niet "zij"koken niet, daar hebben ze zo hun mensen voorquote:
Maar je kan goed koken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet "zij"koken niet, daar hebben ze zo hun mensen voor
en ik ben STIK jaloers, als ik veel geld had zou ik ook altijd gaan uit eten of een kok in dienst nemen, dat zou een van de eerste luxes zijn die ik mezelf zou willen veroorloven
Hij wil naar een japans restaurant vanavond, heeerlijk, maar ongemakkelijk ziitten met die knie van mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en ik ben STIK jaloers, als ik veel geld had zou ik ook altijd gaan uit eten of een kok in dienst nemen, dat zou een van de eerste luxes zijn die ik mezelf zou willen veroorloven
mieke doet aan handenarbeidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef Deceit het volgende:
En jij Mike, wat doe je voor arbeid?
Hola Gabriel ;-)quote:
Hoe is het? Lange eenzame avond voor de boeg?quote:
ola chico tbquote:
haha how did you know?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het? Lange eenzame avond voor de boeg?
I'm psychicquote:
Ja toch wel?quote:
Ik dacht dat je koken leuk vond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jaquote:
Het is ok, ben alleen Lady Gaga zat en haar Alejandro optreden bij American Idols was om te huilen. Godzijdank zal je binnen 1 jaar niks meer van haar horen.quote:
No way kerel. Christina is zo 2007, de nieuwe clip van haar is echt too much. ze wil teveel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is ok, ben alleen Lady Gaga zat en haar Alejandro optreden bij American Idols was om te huilen. Godzijdank zal je binnen 1 jaar niks meer van haar horen.
Christina Aguilera daarentegenen ze gaat waarschijnlijk touren
Het dat is mijn zin! maar toch bedankt voor de foto'squote:
Hetgeen totaal geen nut had want er was blijkbaar 2 weken meivakantie ipv 1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Damn the boy can dance!
Dadelijk ook maar weer 's proberen
Is er ook wel eens iemand die niet je ex isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen totaal geen nut had want er was blijkbaar 2 weken meivakantie ipv 1
Alleen dan zie je ineens wel dat de nieuwe Zumba leraar je ex is
Of nou ja, iemand waar ik 3 mnd mee gedate heb............... *zucht* WHYYYYY!?!
IK heb er maar 5 of zo hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er ook wel eens iemand die niet je ex is?
Het lijkt alsof ik je een slet noem maar dat ik niet zo hoor
You attract odds!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK heb er maar 5 of zo hoor
In 31 jaar niet zo gek veel, wel?
Dus de kans was niet eens ZO groot.
En maar 1 die danst!
What are the odds?
Dat wordt voor het eerst dat ik langs gaquote:
Christinaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
No way kerel. Christina is zo 2007, de nieuwe clip van haar is echt too much. ze wil teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |