Thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Interessant :-)
vind je engels echt meesterlijk klinken
en kmoest lachen om dat droge plaatje van die ken dolls ertussen in et begin opeens
Sufferdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:55 schreef Xiance het volgende:
nog 2 uur te gaan.. en de wekker gaat om half 6
ga je me wakker bellen ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:55 schreef Xiance het volgende:
nog 2 uur te gaan.. en de wekker gaat om half 6
ik zit te kijken naar de dvd shatzquote:
pc staat al een uur uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. ik probeerde je nog aan te spreken op msn
hoe doen we dat dan als we naar algrange gaan?quote:
Oooh. Nou ja, dan moet je het zelf maar wetenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zit te kijken naar de dvd shatz
en die duurd nog 2 uur...
achja, ik heb er wel een slapeloze nacht voor overquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh. Nou ja, dan moet je het zelf maar weten
Woon jij nog thuis?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:47 schreef Xiance het volgende:
inmiddels heb ik de hele familie wakker gemaakt door mijn schaterlach
Dat klinkt alsof er ergens een flinke kink in de kabel is gekomenquote:
valt mee, maar het kwam zo even beter uit om weer een poosje thuis te wonen, vooral gezondheidstechnischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er ergens een flinke kink in de kabel is gekomen
Ik ga slapen trouwens
Ga een stad van nietjes makenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 04:25 schreef Deceit het volgende:
ik verveel me
Ja. Hoi.quote:
Hoi Erik.quote:
Jees wat is er met jou aan de handquote:
Heeft 't je ten huwelijk gevraagd of zo?quote:
Misschien issie ook zwanger.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft 't je ten huwelijk gevraagd of zo?
Als de lieve trouwe jolige huisvriend?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet anders dan me afvragen waar ík in dit plaatje thuishoor. Nu jij en Dizer helemaal huisje boompje beestje worden
.
Als we met onze buikjes tegen elkaar wrijven dan springt het misschien wel over!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Waren de kaarten maar anders geschud! Jij zou je mooie lichaam behouden, bij mij valt zo'n zwangerschap toch niet op.
ik rij dieselquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoe doen we dat dan als we naar algrange gaan?
ohhh schat je moet echt met me mee hoor!! ik betaal de benzine uiteraerd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |