ik word ook jonger geschat, thank god !quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, je moet het omhelsen. Gelukkig word ik niet 34 geschat, thank God, maar goed. Ze zien er hier wel ouder uit voor hun leeftijd. Zeker van die uit de kluiten gewassen 20-ers.
It wasn't me!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
I know, ik heb mijn 30e ook niet gevierd, maar wat gebeurd er, heel het dorp hangt vol met belachelijke foto's.
Maar van slagroom raak je zo snel van vol. En honing werkte toch ook niet, remember? Alles plakte.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dan met slagroom..
lik je t uit mn navel shatz?
maar dat kwam niet door de honingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar van slagroom raak je zo snel van vol. En honing werkte toch ook niet, remember? Alles plakte.
Ja, bij het cabaret werd aan me gevraagd: "hoe bevalt het zo als jongste" dus toen zei ik: "volgens mij is Eugenne de jongste hoor", ze dachten dat ik jonger was. LOLquote:
geen fastfood pakkenquote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Homo__.html?sn=privequote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
Over welke Thomas hebben we het?
Nee, weightwatchers magnetronmaaltijdquote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen fastfood pakken![]()
hoe gaat het met het trainen?
IK ben bezig in je boek. eindelijk
doe je dat voor je beroep?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ja, bij het cabaret werd aan me gevraagd: "hoe bevalt het zo als jongste" dus toen zei ik: "volgens mij is Eugenne de jongste hoor", ze dachten dat ik jonger was. LOL
was dat maar waar, tis een hobby, dit jaar voor 't eerst.quote:
o, hij..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)Homo__.html?sn=prive
Welke actie?!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef creno het volgende:
eej KP, zullen we een filmpje plaatsen van ons in actie
SHAAAAALAAAAAAAAAALIEEEEEEEEEEEEEEEEEE SHAAAAALAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef Xiance het volgende:
IS THAT ALLRRIIGGGHHTTT BOOOOSSSTTTOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNN???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pppffff dion addictquote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef Xiance het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
vorig jaar, eind van de zomerquote:
je shots gaan ook goed? Ik heb je site wel bekeken, maar nog niet goed. Mijn boxen zijn stuk, moet nog nieuwe halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, weightwatchers magnetronmaaltijdHeb daarstraks yoghurt + Banaan + whey gehad, best lekker.
Trainen gaat wel aardig. Vooral fietsen en een beetje kracht.
Celine in concert?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef Xiance het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk! Wat voor productie?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef creno het volgende:
[..]
was dat maar waar, tis een hobby, dit jaar voor 't eerst.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/v/IIWTm41AANk&hl=nl_NL&fs=1&
Yeah, morgen weer een nieuwe. Mijn stem begint dieper te worden nu...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je shots gaan ook goed? Ik heb je site wel bekeken, maar nog niet goed. Mijn boxen zijn stuk, moet nog nieuwe halen.
Als jij weer in Nederland bent (oktober toch?) is deel 3 dan al klaar?
Da's vroeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik lekker warm in bed met de radio aan...
o, leuk! Ga je erheen?quote:
Ga voorlopig nog niet slapen maar heb het koud... en zit te pokeren met een muziekje op de achtergrondquote:
quote:
Oh ja, da's wel lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga voorlopig nog niet slapen maar heb het koud... en zit te pokeren met een muziekje op de achtergrond
Is Amerikaansquote:
ahum, je staat naakt in je fobo... dus dat weten ze wel hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
doe maar niet...... dan weten ze hoe we er uit zien
Oh hij... tis wel een moederskindjequote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)Homo__.html?sn=prive
Hoi Bart!quote:
Hoi ... eh... EML dan maarquote:
tuurlijk ga ik erheen, het wordt te leukquote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, leuk! Ga je erheen?
In juli is ze hier.
Ze gaf al aan dat ze het voglende album al bijna geschreven heeft.
Ik doe mij best, maar ik vrees dat het niet meer te redden is.quote:
wat leuk!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.chaamscabaret.(...)%20de%20geerhof.html
Wie doet het voorprogramma?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
tuurlijk ga ik erheen, het wordt te leuk![]()
1 grote verkleedpartij heb ik zo het gevoel
Ik heb weinig meer gespeeld... heel snel weer mee beginnenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Huuuhuuhuuuuuhuuhúúúúú
Ik heb zojuist FF XIII uitgespeeld (wat MIJN reden was om ene PS3 te kopen)
[ afbeelding ]
Dag Snow, dag Vanille, dag Fang, Dag Lightning, dag Sazh, dag Hope, dag Serah
[ afbeelding ]
Vooral ook dag borstkas van Snow.
ik vermoed Kelly.quote:
Ik pinkte een traantje wegquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb weinig meer gespeeld... heel snel weer mee beginnen
ja het gaat ineens errug hard.quote:
hahahahquote:
Het lukt je wel, ik geloof in jouuuu!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Stuart.Anus.Jones het volgende:
[..]
Ik doe mij best, maar ik vrees dat het niet meer te redden is.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Huuuhuuhuuuuuhuuhúúúúú
Ik heb zojuist FF XIII uitgespeeld (wat MIJN reden was om ene PS3 te kopen)
[ afbeelding ]
Dag Snow, dag Vanille, dag Fang, Dag Lightning, dag Sazh, dag Hope, dag Serah
[ afbeelding ]
Vooral ook dag borstkas van Snow.
Da's ook niet lief om over een ongeboren kind van Dizer zo te praten.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
hoe is het met die buitelandse bacterie die je in je darmen hebt, door die soa die je hebt opgelopen?!![]()
o wat fout!quote:
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Xiance het volgende:
KP: wat goed dat je dat weet
zie... iedereen kent Celine Dion
Mike:
ik heb vandaag de cd van t concert in boston binnen, live registratie van de Taking Chances WorldTour..
en donderdag komt de deluxe versie.. inc. dvd en doos en plaatjes en boekje
Compeed kun je er met kampferspiritus toch ook af krijgen?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net.MIsschien kan zij die compeed eraf krabben.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's ook niet lief om over een ongeboren kind van Dizer zo te praten.
ik rolde bijna van de bank toen ik dat vrijdag zag.quote:
Wat is er dan grappig aan?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
ik rolde bijna van de bank toen ik dat vrijdag zag.
quote:
Gevondennnquote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef MisterO het volgende:
Helpppp. ben op zoek naar een liedje. Heb hem laatst weer gehoord, maar ik ben vergeten hoe die ging...![]()
Het was een dikke hit in Engeland, hier ook wel bekend.
Elektronische Pop, zangeres die het zong, leek een beetje op Robyn...
TV-Kantine is sowiesoquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
ik rolde bijna van de bank toen ik dat vrijdag zag.
Kijk eens:quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef MisterO het volgende:
Helpppp. ben op zoek naar een liedje. Heb hem laatst weer gehoord, maar ik ben vergeten hoe die ging...![]()
quote:
uit welk jaar? omschrijf de clip?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef MisterO het volgende:
Wel lief, thanksquote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja Mr.O, beetje mij heel dat topic laten opzoeken terwijl je het antwoord zelf al wist!
Heet?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief, lief... Een mongooltje is ook lief!
Het is humorquote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, das effe lastig om te vertellen, wie helpt me effe.
Neenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Peter het volgende:
T_E, heb je wel eens een woonboot laten 'rocken'?
Het is grappig want het is humorquote:
Ik vind het wel vermakelijk, maar meer dan een glimlachje werd het niet. Misschien omdat ik Carlo zo irritant vindquote:
Geweldigquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef creno het volgende:
trek je wel een ander jasje aan, lijkt wel een tafelkleed, je kan de asbak nog zien zitten op je rug...![]()
Vertelquote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn droomvent gevonden
Aaliyahquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, maar meer dan een glimlachje werd het niet. Misschien omdat ik Carlo zo irritant vind
alweer?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn droomvent gevonden
Hij is alles wat ik in een kerel zoek. Heb in tijden niet zo'n leuk wknd gehadquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is alles wat ik in een kerel zoek. Heb in tijden niet zo'n leuk wknd gehad![]()
Beetje jammer dat hij op de 1e avond al gauw vertelde dat hij niet op zoek was naar een relatie. Maja, daarna hebben we toch meteen 48u met elkaar omgehangenIk heb geen verwachtingen, maar hij is wel heel erg leuk.
Trustenquote:
Ja precies, en die chocolate bar.. Schijnt dus helemaal niks met chocola te hebben!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alweer?![]()
was dat die date van vorige week? Chocolate Bar..
om te gierenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef creno het volgende:
trek je wel een ander jasje aan, lijkt wel een tafelkleed, je kan de asbak nog zien zitten op je rug...![]()
Hij moet gewoon niet zo zeikenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook nonchalant... dat vind mijn vriend echter geen positieve eigenschap
Rose from golden girls.....quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Ang3l het volgende:
IBetty White
Ik zoek ei'k de hele SNL aflevering van 8 Mei, want die op d site wil maar niet streamen bij mij
Alleen live valt het een beetje tegenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ow, MrOootje.... La Roux heeft nog wel meer lekkere nummers:
In it for the kill (en zeker de remixes)
Quicksand
I'm not your toy
Zal wel een woordgrapje zijn, aangezien chocolate bar gewoon chocoladereep betekent.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja precies, en die chocolate bar.. Schijnt dus helemaal niks met chocola te hebben!![]()
Leuk voor je!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja precies, en die chocolate bar.. Schijnt dus helemaal niks met chocola te hebben!![]()
Het was gewoon een doodnormale cafe, wat flauw!
Maar hij is echt heerlijk nonchalant, grappig, slim en scherp, beetje bekakt, geniet van het leven, is heerlijk positief en, hij ziet er ook nog leuk uit
Ik ga ze opzoeken, thanks!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ow, MrOootje.... La Roux heeft nog wel meer lekkere nummers:
In it for the kill (en zeker de remixes)
Quicksand
I'm not your toy
Tja... vertel jij het 'm maarquote:
alles weer koek en ei?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook nonchalant... dat vind mijn vriend echter geen positieve eigenschap
Haha, maar dan verwacht je toch minstens dat ze een muffin verkopen?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal wel een woordgrapje zijn, aangezien chocolate bar gewoon chocoladereep betekent.
I should have listened. De volgende keer luister ik naar je! hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk voor je!![]()
Nee, dat zei ik toch? dat het niets met chocolade had te maken.
Ja so far so goodquote:
je bent niet de enige.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
I should have listened. De volgende keer luister ik naar je! haha
Tot je de volgende keer weer te weinig tegen 'm zegtquote:
Heb je de milky way Simply Caramel al geprobeerd?quote:
quote:
nee, ben niet zo'n snoeperd.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je de milky way Simply Caramel al geprobeerd?
Heh, okee.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ben niet zo'n snoeperd.nah, das niet waar. met vlagen. maar vooral snickers.
Als dat gebeurt is de kans heel groot dat het einde verhaal is...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot je de volgende keer weer te weinig tegen 'm zegt.
Wonderer een homo-erotisch verhaal is nog zo makkelijk nietquote:
jajaquote:
Tell me about it. Mijn eerste seks-scene was dat Frederik hem verleidde... Fuck, dat heb ik wel dertig keer herschrevenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wonderer een homo-erotisch verhaal is nog zo makkelijk niet.
Heheh. Had je dat filmpje nog gezien woensdag?quote:
neen,quote:Op maandag 10 mei 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh. Had je dat filmpje nog gezien woensdag?
quote:
*gaat even kijken*quote:
Uh... jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Xiance het volgende:
je bent pas echt verslaafd als je wakker blijft om een dvd te downloaden die morgen op de deurmat valt.. en donderdag ook nog eens..
Interessant :-)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef wonderer het volgende:
En natuurlijk is Brad laat thuis (terwijl hij al wel op afwezig staat) als ie zijn telefoon niet bij zich heeft en ik niet kan bellen waar hij blijft
Thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Interessant :-)
vind je engels echt meesterlijk klinken
en kmoest lachen om dat droge plaatje van die ken dolls ertussen in et begin opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |