Vertelquote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn droomvent gevonden
Aaliyahquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, maar meer dan een glimlachje werd het niet. Misschien omdat ik Carlo zo irritant vind
alweer?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens, ik heb mijn droomvent gevonden
Hij is alles wat ik in een kerel zoek. Heb in tijden niet zo'n leuk wknd gehadquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is alles wat ik in een kerel zoek. Heb in tijden niet zo'n leuk wknd gehad![]()
Beetje jammer dat hij op de 1e avond al gauw vertelde dat hij niet op zoek was naar een relatie. Maja, daarna hebben we toch meteen 48u met elkaar omgehangenIk heb geen verwachtingen, maar hij is wel heel erg leuk.
Trustenquote:
Ja precies, en die chocolate bar.. Schijnt dus helemaal niks met chocola te hebben!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alweer?![]()
was dat die date van vorige week? Chocolate Bar..
om te gierenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef creno het volgende:
trek je wel een ander jasje aan, lijkt wel een tafelkleed, je kan de asbak nog zien zitten op je rug...![]()
Hij moet gewoon niet zo zeikenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook nonchalant... dat vind mijn vriend echter geen positieve eigenschap
Rose from golden girls.....quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef Ang3l het volgende:
IBetty White
Ik zoek ei'k de hele SNL aflevering van 8 Mei, want die op d site wil maar niet streamen bij mij
Alleen live valt het een beetje tegenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ow, MrOootje.... La Roux heeft nog wel meer lekkere nummers:
In it for the kill (en zeker de remixes)
Quicksand
I'm not your toy
Zal wel een woordgrapje zijn, aangezien chocolate bar gewoon chocoladereep betekent.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja precies, en die chocolate bar.. Schijnt dus helemaal niks met chocola te hebben!![]()
Leuk voor je!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja precies, en die chocolate bar.. Schijnt dus helemaal niks met chocola te hebben!![]()
Het was gewoon een doodnormale cafe, wat flauw!
Maar hij is echt heerlijk nonchalant, grappig, slim en scherp, beetje bekakt, geniet van het leven, is heerlijk positief en, hij ziet er ook nog leuk uit
Ik ga ze opzoeken, thanks!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ow, MrOootje.... La Roux heeft nog wel meer lekkere nummers:
In it for the kill (en zeker de remixes)
Quicksand
I'm not your toy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |