Geen idee, ik zit de hele middag al te F5-en maar ik heb ook geen leven of tijdsbestedingquote:
Ik was met een kwartier zo ongeveer weer thuisquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:14 schreef Anne het volgende:. Dat is wel heel erg. Je moest boodschappen doen toch? Had je niet even wat voor mij kunnen meenemen? Ik heb al 2 weken geen boodschappen meer gedaan
.
Test Drive Unlimited, moet de tijd doden voor de download van The Sims 3 + expansions binnen isquote:
Kan nieuwe dingen niet bepaald gamen op mijn laptopquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:22 schreef Anne het volgende:
PC-gamert dus?
The Sims![]()
. Dat is altijd leuk voor 2 weken en dan hoef ik het ook 2 jaar niet meer te spelen.
TDU kon me nooit zo boeien.
Ik ben op 28 mei aan het wachten, dan komt Blur uit. Is een combinatie van Mario Kart en Need for Speed.
Heb de Beta gespeeld, was best vet.
Komt ook op de PC uit zo te zien, dus is het downloaden waard?
http://www.tothegame.com/search.asp?title=blur&x=0&y=0
Ik vind t juist relaxed om een beetje rond te rijden en leuke plekken te ontdekken. Dingen als 18 wheels of steel ben ik nu wel op uitgekeken, constant zelfde omgevingen enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
Nee, geen free roaming. In ieder geval in de beta niet. Ik weet natuurlijk niet precies hoe het spel exact gaat worden. Heb verder ook niet meer naar previews gekeken.
Maar dat is juist hetgeen wat mij niet kan boeien, beetje doelloos rondkarren. Racen wil ik!
Hoe eet je dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:14 schreef Anne het volgende:. Dat is wel heel erg. Je moest boodschappen doen toch? Had je niet even wat voor mij kunnen meenemen? Ik heb al 2 weken geen boodschappen meer gedaan
.
Genoeg in huis! Ik heb alleen al een week geen brood meer.quote:
Duitsland misschien wel? Hier is alles dicht iig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Genoeg in huis! Ik heb alleen al een week geen brood meer.
Zou er morgen een supermarkt open zijn?
Alex is vrolijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, wat fijn dat jullie er weer zijn
De Makro is morgen open
Paar daagjes niks?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, drie dagen doffe ellende ophet werkgehad, blij dat ik nu ff rust heb
Druk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen een dagje weinig, vrijdag nog meer doffe ellende op het werk
Ja, erg druk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Druk?
Oh en ik heb vrijdag weer eens wat te doen.. van 10-18 werken
.. Mijn uren van deze week verdubbelen dan zo ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|