gast wat heeft BP hier nou mee te maken?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zing je dat nou tegen BP?
Ik heb in ieder geval al wel een idee wat BP's achternaam is.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noteer 'weew' in het woordenboek, assistent.
haha echt hequote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
gast wat heeft BP hier nou mee te maken?
Nee, ik zing dat tegen m'n schatje. En tegen Laki.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mist hij één of twee wedstrijden. En aangezien Spanje hem én Villa al een jaar of 6 samen laat spelen denk ik dat wel ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Skylark. het volgende:
Zou Fernando Torres op tijd fit zijn?
En zou Spanje hem én Villa tegelijk laten spelen?
Iets met een F.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit televisie.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zag 'm gewoon op Cribs een uurtje geleden daarom heb je 't over 'm.
Ohquote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mist hij één of twee wedstrijden. En aangezien Spanje hem én Villa al een jaar of 6 samen laat spelen denk ik dat wel ja..
haha ok luek om t wete man!! nou k mot r wer vandroo de kids moetn nar bed ok grotjes aan gea!!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haat en hou van die typstijl tegelijk
Echt he.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mist hij één of twee wedstrijden. En aangezien Spanje hem én Villa al een jaar of 6 samen laat spelen denk ik dat wel ja..
holla backquote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik zing dat tegen m'n schatje. En tegen Laki.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha ok luek om t wete man!! nou k mot r wer vandroo de kids moetn nar bed ok grotjes aan gea!!
Sorry man, ik weet dat soort dingen nietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Skylark en voetbal, het blijft op z'n tijd een ongelukkige combinatie.
Jij was overduidelijk daarstraks niet aanwezig.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
gast wat heeft BP hier nou mee te maken?
Haha inderdaad.quote:
Mensen die geen verstand van voetbal hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ja. Ik vraag me af hoe Engeland zich gaat vormen op het WK. Ik hoop op een middenveld metquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |