Heul wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf, ik maak nooit leuke grapjes.
Gewoon lekkah kankarrenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf, ik maak nooit leuke grapjes.
Ik vind dit wel een leuken fa2 jaquote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha snap je em. Er wonen zoveel lekkere boys in N-H dus ze voelen zich allemaal aangesproken HAHAHA
Wie is dat, hij heeft iig mijn naam gejatquote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, je krijgt:
The_KC
Gefeliciteerd met jouw match! Skylark Relatiebemiddeling Ltd. wenst je een fijne tijd tegemoet!
Mensen die gaan huilen over kankeren.quote:
Idemquote:
Nee, daarvoor moet je bij Marokkaanse zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post dan ook een erotische foto van jezelf!
FA2 ??!@!@quote:
Show jij eens een chick die je gehosselt hebt dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post dan ook een erotische foto van jezelf!
Ze komen van de aldi?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb M&M's hier staan, maar er zitten maar 4 kleuren in.
En jij zo van nee Lamon stop met stalkenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
Vandaag liep ik in het centrum he, en zo'n aantrekkelijke man van 27 riep zo van you want some.
quote:
ik moest weer lachenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FA2 ??!@!@
Praat eens normaal jongen jullie zijn toch geen negers ofzo? Ik als normaal mens weet niet wat dat betekent hoor en ik vind het ook echt pathetisch dat jullie dat soort taal bezigen.
Wat antwoordde je?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
Vandaag liep ik in het centrum he, en zo'n aantrekkelijke man van 27 riep zo van you want some.
Ik ben bang voor haar familie, ik durf geen toespelingen te maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je bij Marokkaanse zijn.
je weet toch dat we allemaal geen echte chicks hosselen maar dat het maar nep isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Show jij eens een chick die je gehosselt hebt dan.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las ergens leuke grapjes van je, maar ik was te traag met reageren. Dus vandaar dat ik nu nog even lach.
Dan wens ik je bij deze enkele flinke nierstenen toe.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die gaan huilen over kankeren.Ziektes moeten ze gewoon niet zo'n lekker krachtige naam geven.
Gewoon in m'n boxer gepropt.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Allure_ het volgende:
TELL ME, HOW DID YOU PUT THAT IN THOSE JEANS.
Doegquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IdemEn aangezien er toch een hoop stront uit jullie toetsenbord komt, ga ik lekker filmpje kijken.
Toedels allen
ditquote:Op maandag 10 mei 2010 22:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je weet toch dat we allemaal geen echte chicks hosselen maar dat het maar nep is
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Allure_ het volgende:
TELL ME, HOW DID YOU PUT THAT IN THOSE JEANS.
Ik keek zo:quote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat antwoordde je?
[..]
Ik ben bang voor haar familie, ik durf geen toespelingen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |