Dat vind ik lief van jequote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook al was je dat niet, ik zou je doen.
Giggs, SCholes, Walcott. Persoonlijk vond ik Keane altijd de beste van het Engelse middenveld.quote:
Komt ie nu hequote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Skylark. het volgende:
En sinds wanneer mogen Walesianen in het Engelse elftal spelen?
Jaquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef Skylark. het volgende:
En sinds wanneer mogen Walesianen in het Engelse elftal spelen?
Even serieusquote:
Lucio, Rio en Cordobaquote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
En LakiTerry als 1 van je CB's
Nigga please.
Rio
Pique
Chiellini
Lucio
Cordoba
zijn allemaal beter
Scholes is sowieso een starter in deze vorm.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Giggs, SCholes, Walcott. Persoonlijk vond ik Keane altijd de beste van het Engelse middenveld.
Als ik kennis zou faken zou ik het toch niet vragen, sul.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind dat zo grappig altijd hè. Van die tactische vragen stellen als 'Zou Spanje met zowel Torres als Villa gaan spelen![]()
?!?!' om kennis te faken en dan niet weten dat dit al jaaaaaaaaaren gebeurt
.
Guiza ipv torresquote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind dat zo grappig altijd hè. Van die tactische vragen stellen als 'Zou Spanje met zowel Torres als Villa gaan spelen![]()
?!?!' om kennis te faken en dan niet weten dat dit al jaaaaaaaaaren gebeurt
.
Gareth Bale van Tottenham is wel een revelatie. Verder zou ik het niet echt weten.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even serieus. Wat zijn de opties van linkshalf voor Engeland?
Dat sowieso.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Scholes is sowieso een starter in deze vorm.
Welke vraagquote:
Ik word hier geil van.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja. Daarom vind ik je zo cool, jij geloofde me tenminste gelijk toen ik zei dat het een ongelukje was dat mijn hand in je broek gleed, in tegenstelling tot veel andere dames
!
Ja Cordoba hoort bij Seagals en mijn running gag maar die andere zijn wel beter. Behalve Rio's vorm dit jaar danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |