Oh jawel hoor: MrJacks (vies opwarmvoedsel), Oude Pothuys (slechte bediening, kapot servies, gewoon niks) Le Connaisseur. En dan bagger zoals Charlie Chiu en diverse grillrooms.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, maar even serieus, zijn er nou echt restaurants in het centrum van Utrecht die echt af te raden zijn? Valt wel mee toch?
Is dat naast de anderom zeg maar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef toeter83 het volgende:
je moet naar dat griekse resturant bij de dom gaan.
daar hebben ze de beste broodjes gyros van nederland van die echt authentieke uit griekenland met zon grote pannekoek je weet wel teminst als je in griekenland geweest bent.
Wat beviel je niet aan Le Connaisseur? Die keer dat ik er gegeten heb vond ik het best ok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor: MrJacks (vies opwarmvoedsel), Oude Pothuys (slechte bediening, kapot servies, gewoon niks) Le Connaisseur. En dan bagger zoals Charlie Chiu en diverse grillrooms.
Cool. Kijken we nu uit op het Smakkelaarsveldquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef Q. het volgende:
Was deze hier ooit al eens gepost?
[ afbeelding ]
Mijn gewone huisvuil ben ik wel kwijt, alleen hebben ze hier mooi geen groenbakken geleegd vandaagquote:
We hebben ondergrondse containers, en die zijn maandag geleegd. Maar vervolgens waren ze alweer vol toen ik van mijn werk terugkwam. Daarna zijn ze niet meer geleegd.quote:
Na een halve straat is die wagen vol.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons halverwege de straat opgehouden![]()
Sja bediening is inderdaad niet altijd perfect, dat heb je vaak in studentenstedenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het gros in de binnenstad allemaal niet heel veel soeps. Vooral de bediening kan erg wisselen. De ene keer hartstikke vriendelijk en alles in orde, de andere keer chagrijnig, half weggekeken worden, nauwelijks de kans krijgen te bestellen, dingen die niet kloppen (zooooo vaak), meerdere keren naar bestelling moeten vragen, nej, hou ik niet van![]()
Ik had het ook over restaurants, niet over grillrooms, snackbars en fastfood spul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor: MrJacks (vies opwarmvoedsel), Oude Pothuys (slechte bediening, kapot servies, gewoon niks) Le Connaisseur. En dan bagger zoals Charlie Chiu en diverse grillrooms.
Wat mij betreft is dat restaurant De Garde in de Drieharingstraat.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
Wat is echt een restaurant waar je een keer gegeten moet hebben?
Die hebben lekkere italiaanse bollenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had het ook over restaurants, niet over grillrooms, snackbars en fastfood spul.
Als je trouwens echt snel over je nek wilt gaan of aan de race moet je wat eten bij de patat/broodjeszaak waar je tegenaanloopt als je vanuit het station naar HC loopt, bij de overgang naar het streekbusstation daar.half gare patat, vieze gasten die de broodjes staan te smeren met blote handen, bah.
Als de grijze kliko's vandaag normaal gesproken geleegd worden mag je de bruine er bij zettenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier waren de bruine kliko's ook niet geleegd deze week. Grijze kliko's staan aan de straat, ben benieuwd of ze er aan toe gaan komen.
De Garde is inderdaad erg goed, de buren (Van Buuren) is ook erg goed voor een kleinere portemonnee. Het is daar niet voor niets altijd druk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat restaurant De Garde in de Drieharingstraat.
Printen is helaas altijd idioot duur. Maar je hebt ook nog die copywinkel/cafe die gerund wordt door gehandicapte mensen aan de oude gracht, in het rijtje van t pothuijs dacht ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef Naamah het volgende:
Wie weet er goedkope printshop ergens? Ik ga nu altijd naar de Multicopy op de Drift, fijne winkel, erg aardige en behulpzame mensen, maar wel erg duur om daar m'n scriptie uit te laten printen!
Vind het best meevallen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef Neelix het volgende:
Ik zag tot mijn schrik laatst dat het ABN AMRO kantoor op het Neude dicht is. Hebben we nu in de stad gewoon nog maar op 2 plaatsen pinapparaten? De Postbank en die aan het eind van de Steenweg?
ING - Postkantoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef Neelix het volgende:
Ik zag tot mijn schrik laatst dat het ABN AMRO kantoor op het Neude dicht is. Hebben we nu in de stad gewoon nog maar op 2 plaatsen pinapparaten? De Postbank en die aan het eind van de Steenweg?
In de HEMA staat een SNS-automaat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef The6thgate het volgende:
Pinautomaten zat trouwens.
Op de lange vliestraat
Vredenburg
Achter klarenburg
Bij de AH op de voorstraat kan ook nog
HC en de HEMA zijn dicht 's nachts.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
In de HEMA staat een SNS-automaat.En natuurlijk stapels automaten op HC.
Bij de uitgang van HC? Nee hoor, daar zit niets.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Stansfield het volgende:
Tegenover de xenos zit toch ook een rabobankpin automaat?
Naast de t for telecom of belcompany zit toch echt een rabobank pinautomaat hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Bij de uitgang van HC? Nee hoor, daar zit niets.
Ze hebben nogal wat achterstand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Damn dat afval bij jullie![]()
Dacht dat de vuilinsmannetjes al gestopt waren met staken
Klinkt spannendquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nogal wat achterstand.Duurt wel weer twee weken voor ze bij zijn.
Ik zou daar dood nog niet eens gevonden willen wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef Nielsch het volgende:
In de Woo is ook een pinautomaat
Ik heb vandaag maar weer 3 vuilniszakken bij mijn ouders gedumptquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Damn dat afval bij jullie![]()
Dacht dat de vuilinsmannetjes al gestopt waren met staken
Officieel moeten ze vandaag bij ons langskomen maar ik zie dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar weer 3 vuilniszakken bij mijn ouders gedumptZijn nog steeds niet langs geweest bij ons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |