Cool!!! Zal ook blij zijn al dat lelijke aftandse ding eindelijk weg is...quote:Altijd al willen scheuren in een parkeergarage? Het kan op 26 en 27 juni in de parkeergarage aan het Jaarbeursplein. Een rondje parkeergarage kost 5 euro.
Het kartevenement is bedacht door vier leerlingen van basisschool De Twijn. Zij wonnen vorig jaar met het idee de CU Kidsaward van het CU Kidsfonds. Het CU Kidsfonds en Passie voor de Bouwput, een initiatief van betrokken Utrechters ondersteund door de gemeenteraad, hebben het evenement mogelijk gemaakt.
Kaarten zijn vanaf woensdag hier te koop. Op die website staan ook de spelregels.
Het kartweekend is de aftrap van de bouwactiviteiten op en rondom het Jaarbeursplein. Dit jaar verdwijnt de sporthal en in 2011 de parkeergarage.
Ik ben benieuwd of de bonden met knokploegen komen om de 'stakingsbrekers' ook fysiek te breken. Zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:21 schreef The6thgate het volgende:
Ik zag net wat mensen aan het begin van de Amsterdamsestraatweg met sneeuwschuivers (van die handdingen) in de weer om de rotzooi op te ruimen. Volgens mij vrijwilligers of sociale werkplaats mensen, maar in elk geval goed bezig!
Misschien dat ik mijn vuilnis mee ga slepen in de tram en in Nieuwegein ergens op straat ga gooien, daar valt het toch niet op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Blik het volgende:
Ik heb gisteren een paar vuilniszakken aan vrienden meegegeven, zodat ze het weg konden gooien in Amersfoort
Haha, dat is ook een manierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Blik het volgende:
Ik heb gisteren een paar vuilniszakken aan vrienden meegegeven, zodat ze het weg konden gooien in Amersfoort
Ze staken nog tot minimaal woensdag. Maar mijn buren zullen dat vast niet mee hebben gekregen waardoor de stapel vuilnis buiten vast is verdubbeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:54 schreef marcek het volgende:
Hmm hing beneden net een bericht dat ze dit weekend ook nog niet komen (de vuilophalers)
lekker dan.
Sowieso t/m de 19de toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze staken nog tot minimaal woensdag. Maar mijn buren zullen dat vast niet mee hebben gekregen waardoor de stapel vuilnis buiten vast is verdubbeld..
Hier is iedereen nog zo slim genoeg om het niet buiten te gooien en in de berging te zetten, liep van de week over de ravellaan en daar lag het torenhoog opgestapeld voor de boleroflatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze staken nog tot minimaal woensdag. Maar mijn buren zullen dat vast niet mee hebben gekregen waardoor de stapel vuilnis buiten vast is verdubbeld..
Wat een takkedrukte eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef Q. het volgende:
Toffe reacties (van Amerikanen voornamelijk) bij dat filmpje.
Maar wij zijn 't gewend denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt niet eens op als je er midden in zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |