Cool!!! Zal ook blij zijn al dat lelijke aftandse ding eindelijk weg is...quote:Altijd al willen scheuren in een parkeergarage? Het kan op 26 en 27 juni in de parkeergarage aan het Jaarbeursplein. Een rondje parkeergarage kost 5 euro.
Het kartevenement is bedacht door vier leerlingen van basisschool De Twijn. Zij wonnen vorig jaar met het idee de CU Kidsaward van het CU Kidsfonds. Het CU Kidsfonds en Passie voor de Bouwput, een initiatief van betrokken Utrechters ondersteund door de gemeenteraad, hebben het evenement mogelijk gemaakt.
Kaarten zijn vanaf woensdag hier te koop. Op die website staan ook de spelregels.
Het kartweekend is de aftrap van de bouwactiviteiten op en rondom het Jaarbeursplein. Dit jaar verdwijnt de sporthal en in 2011 de parkeergarage.
Ik ben benieuwd of de bonden met knokploegen komen om de 'stakingsbrekers' ook fysiek te breken. Zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:21 schreef The6thgate het volgende:
Ik zag net wat mensen aan het begin van de Amsterdamsestraatweg met sneeuwschuivers (van die handdingen) in de weer om de rotzooi op te ruimen. Volgens mij vrijwilligers of sociale werkplaats mensen, maar in elk geval goed bezig!
Misschien dat ik mijn vuilnis mee ga slepen in de tram en in Nieuwegein ergens op straat ga gooien, daar valt het toch niet op.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Blik het volgende:
Ik heb gisteren een paar vuilniszakken aan vrienden meegegeven, zodat ze het weg konden gooien in Amersfoort
Haha, dat is ook een manierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Blik het volgende:
Ik heb gisteren een paar vuilniszakken aan vrienden meegegeven, zodat ze het weg konden gooien in Amersfoort
Ze staken nog tot minimaal woensdag. Maar mijn buren zullen dat vast niet mee hebben gekregen waardoor de stapel vuilnis buiten vast is verdubbeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:54 schreef marcek het volgende:
Hmm hing beneden net een bericht dat ze dit weekend ook nog niet komen (de vuilophalers)
lekker dan.
Sowieso t/m de 19de toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze staken nog tot minimaal woensdag. Maar mijn buren zullen dat vast niet mee hebben gekregen waardoor de stapel vuilnis buiten vast is verdubbeld..
Hier is iedereen nog zo slim genoeg om het niet buiten te gooien en in de berging te zetten, liep van de week over de ravellaan en daar lag het torenhoog opgestapeld voor de boleroflatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze staken nog tot minimaal woensdag. Maar mijn buren zullen dat vast niet mee hebben gekregen waardoor de stapel vuilnis buiten vast is verdubbeld..
Wat een takkedrukte eigenlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef Q. het volgende:
Toffe reacties (van Amerikanen voornamelijk) bij dat filmpje.
Maar wij zijn 't gewend denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt niet eens op als je er midden in zit..
Jup, dat zal het waarschijnlijk zijn.. Kwam er vanmiddag per toeval achter, dat onze container gewoon geleegd was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:52 schreef Naamah het volgende:
Jah.. bedrijfsafval zeker?
Ik zit er toch over te denken om m'n vuilnis naar buiten te gooienHet is wel aso, maaaaaar hier in de straat ligt toch al heel veel en dan maken die drie zakken van mij ook niet meer uit.. Terwijl het hier in huis toch op een bepaald moment minder aangenaam gaat worden..
Kben 35 jaar geleden onder de rook van CS geboren in een kraakpandquote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Naamah het volgende:
Zijn er hier geboren Utrechters? Of.. in elk geval mensen die niet voor studie/werk hierheen gekomen zijn?
Een echt 70's-kind dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kben 35 jaar geleden onder de rook van CS geboren in een kraakpandGeboren en getogen dus
(vooralsnog ook van plan om er ooit dood te gaan...)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef Q. het volgende:
Wowwwwwwww dus alles weer netjesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het vuilnis is hier (Transwijk) zojuist opgehaald
ook wel weer een paar kortzichtige reacties over het gebrek aan helmen en dat dat levensgevaarlijk zou zijn. En ook dat het in China veel drukker is (niet bedenkende dat Utrecht een stad is met 300.000 inwoners en de gemiddelde stad in China een paar miljoen inwoners heeft)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:58 schreef Q. het volgende:
quote:De ambtenaren beginnen niet zaterdag al aan de schoonmaakwerkzaamheden. Volgens Asscher is dit omdat het om een principeakkoord gaat dat eerst nog aan de leden van de bonden moet worden voorgelegd.
ooh das wel balen, het is namelijk echt smerig in de stad!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
buuuuureaucraaaaaaatieeeeeee
[..]
We verwachten een uitgebreide recensiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:18 schreef Blik het volgende:
Vanavond voor de allereerste keer bij LE:EN eten, wil er al ongeveer 3 jaar een keer eten alleen is het er telkens niet van gekomen.
Wáár aan de oudegracht zit die precies? Om het hoekje naar het Neude toe? (Zeg maar de straat tussen de neudeflat en het postkantoor)?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:58 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb ook nog wat recensies van tentjes in de binnenstad:
- Grieks restaurant "Taverna" aan de Oudegracht. Dagschotel gyros, souvlaki en salade voor 12,90 topheerlijk eten voor een schappelijke prijs (alleen de toetjes zijn wel duur, je krijgt er niet veel voor) prima service, zeer aardig personeel, zou er zeker teruggaan.
ok, strepen we van het lijstje afquote:- Balkan Grill restaurant "Boro", ook aan de Oudegracht. Wel redelijk lekker eten, maar niet echt van wow. Bediening niet echt bijzonder, vrij langzaam. Sfeer mwoh, zou hier niet naar teruggaan.
Cool. Die moet ik ook uitproberen. Lijkt wel een soort tapas-idee maar dan Aziatisch?quote:Is iemand wel eens in Asia de Cuba (ofzoiets) op het Domplein geweest? Ik wilde er gister met een vriendin gaan eten, maar alles was al vol gereserveerd. Lijkt me een goed teken. Ze hebben daar onbeperkt oosterse hapjes eten voor 22,50 en daar waren we heel benieuwd naar, zag er erg goed uit. Maar helaas was het dus vol.
Ja en het STINKT nu ook echt. kGing gister door de stad en dan komt er toch af en toe een vlaag voorbijquote:Over de schoonmaak, ja fijn dat ze weer zijn begonnen. Werd ook eens tijd. Vandaag kwamen er vrienden uit Nijmegen langs en die hadden echt zoiets van WTF. Ook was mijn broer vandaag toevallig in Utrecht maar die had "vuilnisbelt Utrecht" alweer gauw verlaten. Is ook geen porem, elke toerist rent weg. Zeer slecht voor de stad
1 http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1T4GPTB_nlNL289NL289&q=grieks%20restaurant%20taverna%20utrecht&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wlquote:Op zondag 16 mei 2010 13:21 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Wáár aan de oudegracht zit die precies? Om het hoekje naar het Neude toe? (Zeg maar de straat tussen de neudeflat en het postkantoor)?
[..]
ok, strepen we van het lijstje af
[..]
Cool. Die moet ik ook uitproberen. Lijkt wel een soort tapas-idee maar dan Aziatisch?
[..]
Ja en het STINKT nu ook echt. kGing gister door de stad en dan komt er toch af en toe een vlaag voorbijDIE LUCHT MENSEN.
By the way, the sun is shiningTijd voor terrasjes, witbiertjes, fietsen in t-shirt en baby-eendjes
Leuke tips, thanks! Woon al een paar jaar in Utrecht, maar deze kende ik niet!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:58 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb ook nog wat recensies van tentjes in de binnenstad:
- Grieks restaurant "Taverna" aan de Oudegracht. Dagschotel gyros, souvlaki en salade voor 12,90 topheerlijk eten voor een schappelijke prijs (alleen de toetjes zijn wel duur, je krijgt er niet veel voor) prima service, zeer aardig personeel, zou er zeker teruggaan.
- Balkan Grill restaurant "Boro", ook aan de Oudegracht. Wel redelijk lekker eten, maar niet echt van wow. Bediening niet echt bijzonder, vrij langzaam. Sfeer mwoh, zou hier niet naar teruggaan.
Is iemand wel eens in Asia de Cuba (ofzoiets) op het Domplein geweest? Ik wilde er gister met een vriendin gaan eten, maar alles was al vol gereserveerd. Lijkt me een goed teken. Ze hebben daar onbeperkt oosterse hapjes eten voor 22,50 en daar waren we heel benieuwd naar, zag er erg goed uit. Maar helaas was het dus vol.
Over de schoonmaak, ja fijn dat ze weer zijn begonnen. Werd ook eens tijd. Vandaag kwamen er vrienden uit Nijmegen langs en die hadden echt zoiets van WTF. Ook was mijn broer vandaag toevallig in Utrecht maar die had "vuilnisbelt Utrecht" alweer gauw verlaten. Is ook geen porem, elke toerist rent weg. Zeer slecht voor de stad
http://www.nrcnext.nl/blo(...)lem-over-oud-papier/quote:Op maandag 17 mei 2010 00:23 schreef Naamah het volgende:
Ik heb net m'n vuilnis naar buiten gegooid. Zal wel aso zijn, maar ik snap echt niet meer of ze nou wel of niet komen (niet volgens de site van de gemeente), maar áls ze komen, komen ze morgen en ik wil niet het risico lopen dat ik dan nog met m'n zooi zit. En daarnaast lag het in de weg en ging het stinken. En er lag al een hele zooi op straat. En toch is het een beetje aso..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |