Ja, als je kijkt hoe snel het daar gaat en hoe belachelijk langzaam het hier gaat, met perron 5 zijn ze ook al maaaanden bezig zonder dat het opschiet...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach ja, alles gaat hier met een slakkengang. Was afgelopen donderdag nog op het Centraal Station in Rotterdam. Daar werken ze tenminste door!
ja zag t ook!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
Wat een gat op 't Goylaan nu die flat plat ligt!
Vroeger altijd om de hoek gewoond daarquote:
Ik mag het toch wel hopen. Mijn vrouw en ik willen over 2 jaar een tijd naar het buitenland. Als we dan diverse jaren later weer terugkeren in Utreg hoop ik gewoon dat alles net afgebouwd is!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
Het is nog maar afwachten of wij het nieuwe CS gaan meemaken.
Dan hoop ik dat je een jaartje of 30 wegblijft...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel hopen. Mijn vrouw en ik willen over 2 jaar een tijd naar het buitenland. Als we dan diverse jaren later weer terugkeren in Utreg hoop ik gewoon dat alles net afgebouwd is!
Remlof.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef Naamah het volgende:
Nielsch, plakt u de info van onze mooie UtrechtFok!kaart ook even in de OP? Dan vraag ik die ene FAwaarvanikdenaamnietmeerwet wel of ie weer de htmldingessen wil maken!
Vorige topic ging bizar snel trouwens..
Hehe goeie!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef Naamah het volgende:
Nielsch, plakt u de info van onze mooie UtrechtFok!kaart ook even in de OP? Dan vraag ik die ene FAwaarvanikdenaamnietmeerwet wel of ie weer de htmldingessen wil maken!
Vorige topic ging bizar snel trouwens..
Ohja, die! Nielsch, zodra hij die kaart erin gemaakt heeft kan jij je OP niet meer aanpassen, dus mocht je dat nog willen doen dan moet je snel zijnquote:
Ik durf niet, zou me zo alleen voelen in de binnenstadquote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hehe goeie!
Iedereen die nog niet op de kaart staat moet zichzelf er even opzetten!!! (als je wil natuurlijk, het is niet verplicht)
Neh is wel goed zo...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ohja, die! Nielsch, zodra hij die kaart erin gemaakt heeft kan jij je OP niet meer aanpassen, dus mocht je dat nog willen doen dan moet je snel zijn
En ik heel alleen in Leidsche Rijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ik durf niet, zou me zo alleen voelen in de binnenstad
Mini_Rulez zit daar ook! Ik ben vooralsnog alleen in de Rivierenwijk...quote:
Ja, maar toch een ander gedeelte.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mini_Rulez zit daar ook! Ik ben vooralsnog alleen in de Rivierenwijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |