Da's waar. Alleen mag ik dat niet van mezelfquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En als je teveel bakt heb je er ook nog een paar voor het ontbijt morgen
Dan neem ik ze wel overquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's waar. Alleen mag ik dat niet van mezelf
Die is me wat te grootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
Ik lijk in het goede topic te zitten:
Iemand een goede Ford Focus kopen?
Mwoa, ik vind m qua grootte wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die is me wat te grootAnders had ik 'm zo van je overgenomen
Leen van Frisiaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geeft nietGa 'm zelf niet missen
Moet alleen nu zelf wat sneller geld bij elkaar sprokkelen, en dat is wat minder
Straks gaat het lampje wel weer brandenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff rijd ik vanmorgen met brandende lampjes naar de dealer......gaat hij kijken....lampjes uit. Sta je dan met je goede gedrag , pfff. Nou ja, beter dan hoge kosten maar het had van mij zo ook niet gehoeven
Sterktequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef Flappekz het volgende:
Mja, ik ga mezelf maar eens naar Utrecht slepen....tot later
Volgens Murphy zit die kans er dik inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straks gaat het lampje wel weer branden
5 deurs 1.6 trend uitvoering uit 2003quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb er al 1 Flap , anders was ik zeker komen kijken , wat voor een model en bouwjaar is het ? Puur uit interesse
Herstel: ik heb 1 kind dat niet van pannenkoeken houdt. Ik hoefde dus niet voor mij alleen te bakken en had er nu maar 2 voor mezelf (meestal eet ik er minstens 4)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef Lovechild het volgende:
Heb alleen kinderen die er niet zoveel om geven en m'nhoeft ook maar zelden. Voor mij alleen bakken is niet leuk
![]()
Ik eet mijzelf altijd helemaal klem , zo dus ook met pannenkoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Herstel: ik heb 1 kind dat niet van pannenkoeken houdt. Ik hoefde dus niet voor mij alleen te bakken en had er nu maar 2 voor mezelf (meestal eet ik er minstens 4)![]()
Ah well, zit ik niet tot het avondeten vol van die dingen
Succes!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Hallo allemaal!
Vanmiddag mn tentamens....
Daar moest ik in dit geval weer opnieuw beslag voor maken, kaas raspen enzo, had ik nu geen zin in. Anders is klemeten geen probleem.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik eet mijzelf altijd helemaal klem , zo dus ook met pannenkoeken.
En hoeveel moet je er?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:41 schreef Flappekz het volgende:
Pffff.... geen flauw idee hoe de eerste ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |