jaquote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef Lovechild het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen:
zijn er onder jullie die geen plannen hebben om naar Beatstad te gaan?
Yup.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
En Berend, woon je er zelf ook?
quote:
Lowlands daarentegen!quote:
Dat is geen festival?quote:
Uhm...quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is even aan het online pokeren
Succes!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Hallo allemaal!
Vanmiddag mn tentamens....
Succesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Hallo allemaal!
Vanmiddag mn tentamens....
Neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Succes
Als je slaagt, ga jij dan voor ons pannenkoeken maken?![]()
Er valt zeker nix te combineren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Succes!
Daarnet een aanbieding gehad voor 'n project van 5 maand in HamburgBegin er steeds meer aan te denken om voor mezelf te beginnen
Dan had ik nu mn koffers gepakt
Wel voor mij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet sowieso nog 2 a 3 weken wachten op de uitslag
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet sowieso nog 2 a 3 weken wachten op de uitslag
Neequote:
Roest in vredequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
NeeIs allebei een baan van 40 uur.. En Hamburg is nou ook niet echt een kort ritje op en neer
En m'n auto is zojuist afgeschrevenKwam erachter dat' ie olie lekt. Ligt een flinke plas hier op de parkeerplaats. Dus ik heb 'm maar officieel overleden verklaard
Rust in stukjes
Juist voor jezelf maken is leuker, want dan hoef je er niet zoveel te bakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef Lovechild het volgende:
Krijg zo langzamerhand ook zin in pannenkoeken![]()
Heb alleen kinderen die er niet zoveel om geven en m'nhoeft ook maar zelden. Voor mij alleen bakken is niet leuk
![]()
'K heb me trouwens in een van m'n zwangerschappen helemaal gek gegeten aan pannenkoeken met aardbeienjam. Terwijl ik normaalgesproken alleen ham/kaas pannenkoeken eet. Daarna ook nooit meer met jam gegeten.
Geeft nietquote:
Nee, dan moet ik weer nadenken over het beslag enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist voor jezelf maken is leuker, want dan hoef je er niet zoveel te bakken
* MissMSX vindt pannenkoeken bakken echt zoveel werk![]()
En als je teveel bakt heb je er ook nog een paar voor het ontbijt morgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer nadenken over het beslag enzoIk maak altijd zelf beslag en wil gewoon de hoeveelheid maken die ik op papier heb staan
![]()
Ga straks toch bakken denk ik.
Da's waar. Alleen mag ik dat niet van mezelfquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En als je teveel bakt heb je er ook nog een paar voor het ontbijt morgen
Dan neem ik ze wel overquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's waar. Alleen mag ik dat niet van mezelf
Die is me wat te grootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
Ik lijk in het goede topic te zitten:
Iemand een goede Ford Focus kopen?
Mwoa, ik vind m qua grootte wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die is me wat te grootAnders had ik 'm zo van je overgenomen
Leen van Frisiaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geeft nietGa 'm zelf niet missen
Moet alleen nu zelf wat sneller geld bij elkaar sprokkelen, en dat is wat minder
Straks gaat het lampje wel weer brandenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff rijd ik vanmorgen met brandende lampjes naar de dealer......gaat hij kijken....lampjes uit. Sta je dan met je goede gedrag , pfff. Nou ja, beter dan hoge kosten maar het had van mij zo ook niet gehoeven
Sterktequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef Flappekz het volgende:
Mja, ik ga mezelf maar eens naar Utrecht slepen....tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |