Hypocrisie bestraffen is zo gek niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef eriksd het volgende:
Zal een dezer dagen wel zijn aftreden bekendmaken. Wat mij betreft volstrekt onnodig, maar het CDA kennende zullen die wel weer de moraalridder uithangen.
dat zegt hij toch ook?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zo onterecht zou ik dat niet vinden. Zoals reeds gezegd: bij sommigen zou het kunnen, maar bij een partij en een politicus die het begrip 'normen en waarden' zo uit lopen te venten kom je er toch minder makkelijk mee weg.
Duh.quote:
Hm, alleen zijn uitstraling als. Die grijns op zijn gelaat alleen al.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
Uiteindelijk is Jack de Vries ook gewoon iemand die zijn beroep uitoefent. Maar hij naait en hij liegt dus wel, feitelijk gezien.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Jane het volgende:
Op zich wel verfrissend: een politicus die juist niet meer tijd aan z'n gezin wil besteden.
Nee juist niet: een politicus die tijd stak in meerdere gezinnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Jane het volgende:
Op zich wel verfrissend: een politicus die juist níet meer tijd aan z'n gezin wil besteden.
Zijn de hetero amreikanen dood?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En beide zijn op trieste wijze aan hun einde gekomen.
Ik keur het goed.quote:
waar heb je die foto gevodnenquote:
Heeft hij met haar liggen spinnen? Doetie goed met z'n flaporen.quote:
Nu weten we dus waar die grijns vandaan komt. Die adjudant was een goeie denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, alleen zijn uitstraling als. Die grijns op zijn gelaat alleen al.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Heeft hij met haar liggen spinnen? Doetie goed met z'n flaporen.
Nou tijd....quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee juist niet: een politicus die tijd stak in meerdere gezinnen.
Nee, hij heeft een vrouw daaraan geregenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef bakellendeisweg het volgende:
stel dat jack echt een man aan zijn pistooltje heeft gerijgd, dan ben ik benieuwd hoe coalitie partner cu daar over denkt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Bragi het volgende:
Drie vreemdgaande Jacks de Vries voor dit topic:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |