Hypocrisie bestraffen is zo gek niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef eriksd het volgende:
Zal een dezer dagen wel zijn aftreden bekendmaken. Wat mij betreft volstrekt onnodig, maar het CDA kennende zullen die wel weer de moraalridder uithangen.
dat zegt hij toch ook?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zo onterecht zou ik dat niet vinden. Zoals reeds gezegd: bij sommigen zou het kunnen, maar bij een partij en een politicus die het begrip 'normen en waarden' zo uit lopen te venten kom je er toch minder makkelijk mee weg.
Duh.quote:
Hm, alleen zijn uitstraling als. Die grijns op zijn gelaat alleen al.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
Uiteindelijk is Jack de Vries ook gewoon iemand die zijn beroep uitoefent. Maar hij naait en hij liegt dus wel, feitelijk gezien.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Jane het volgende:
Op zich wel verfrissend: een politicus die juist niet meer tijd aan z'n gezin wil besteden.
Nee juist niet: een politicus die tijd stak in meerdere gezinnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Jane het volgende:
Op zich wel verfrissend: een politicus die juist níet meer tijd aan z'n gezin wil besteden.
Zijn de hetero amreikanen dood?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En beide zijn op trieste wijze aan hun einde gekomen.
Ik keur het goed.quote:
waar heb je die foto gevodnenquote:
Heeft hij met haar liggen spinnen? Doetie goed met z'n flaporen.quote:
Nu weten we dus waar die grijns vandaan komt. Die adjudant was een goeie denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, alleen zijn uitstraling als. Die grijns op zijn gelaat alleen al.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Heeft hij met haar liggen spinnen? Doetie goed met z'n flaporen.
Nou tijd....quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee juist niet: een politicus die tijd stak in meerdere gezinnen.
Nee, hij heeft een vrouw daaraan geregenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef bakellendeisweg het volgende:
stel dat jack echt een man aan zijn pistooltje heeft gerijgd, dan ben ik benieuwd hoe coalitie partner cu daar over denkt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Bragi het volgende:
Drie vreemdgaande Jacks de Vries voor dit topic:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Bragi het volgende:
Hahahahhhaquote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef Bragi het volgende:
Ze heeft ergens iets weg van Marianne Tieme...quote:
Nee eerder aan dat VVD-snolletje uit het Europarlement.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze heeft ergens iets weg van Marianne Tieme...
nou dat zie ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze heeft ergens iets weg van Marianne Thieme...
nicequote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef alors het volgende:
Wie wil nou met zo'n houten Klaas? Hij ging zeker vreemd met een testversie van de JSF.
Iddquote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrouw daarachter lijkt wel op de reeds gepostte foto.
Epic. En mijn stem gaat naar CDA! Hoe verzin je zoiets? TopTopic!quote:
Heel verstandig, ik zou haar mijn bed niet uitschoppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:45 schreef eriksd het volgende:
Overigens, even de moraalridder uithangen: die foto van die vrouw hier, is dat wel zo verstandig?
tja.....quote:
Nu je het zegtquote:Op maandag 10 mei 2010 23:03 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrouw daarachter lijkt wel op de reeds gepostte foto.
Nop, da's zijn echtgenote. Kijk maar naar de fotobeschrijving op http://www.anp-photo.com/search.pp?page=1&ShowPicture=10910526&pos=67quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Is dus Adjudant Melissa volgens Twitter zoals ik het lees.
@Pritt Dit is mevr De Vries: http://bit.ly/dglDoG. Op de ANP foto 'Tramontana première' kwam hij met adjudant Melissa. http://bit.ly/dglDoGquote:Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nop, da's zijn echtgenote. Kijk maar naar de fotobeschrijving op http://www.anp-photo.com/search.pp?page=1&ShowPicture=10910526&pos=67
Nou ja, nu je het toch over een gastgezin hebt.... Wel een beetje lullig dat JP hem niet een luchtbedje in de huiskamer aanbiedt. Ik bedoel, zijn huis is toch al beveiligd en dat is toch wel het minste wat je kunt doen. Nu moet z'n topspindokter in zo'n kouwe kazerne slapen...quote:
Teken aan de wand.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
@Pritt Dit is mevr De Vries: http://bit.ly/dglDoG. Op de ANP foto 'Tramontana première' kwam hij met adjudant Melissa. http://bit.ly/dglDoG
quote:
quote:Zwaar vermoeid teruggekomen uit Hongarije, 't maximale uit de nacht gehaald in Budapest
12:41 PM Oct 1st, 2009 via web
Die Jackquote:
Jimmy Swaggart beats Ted Haggard. Zie:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Jack de Vries, de Ted Haggard van nederland.
Op zich best een verdedigbaar standpunt. Maar loop dan niet de rest van Nederland te vertellen dat ze zich aan God's braafheidsregeltjes moet houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:00 schreef Aloulou het volgende:
Achja in Zuid-Europa is een land met een welbekende premier die al jaren allerlei dames uitnodigt voor zijn huisparty's en trots verkondigd dat hij symbool staat voor datgene wat elke Italiaanse man diep van binnen ook wenst te doen. Het is maar waar je een probleem van maakt. Laat Jack de Vries maar lekker van bil gaan, als hij zijn werk maar naar behoren uitvoert
Een echte kerel gaat niet vreemd, die treft een regeling.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:00 schreef Aloulou het volgende:
Achja in Zuid-Europa is een land met een welbekende premier die al jaren allerlei dames uitnodigt voor zijn huisparty's en trots verkondigd dat hij symbool staat voor datgene wat elke Italiaanse man diep van binnen ook wenst te doen. Het is maar waar je een probleem van maakt. Laat Jack de Vries maar lekker van bil gaan, als hij zijn werk maar naar behoren uitvoert
Je denkt toch niet dat dit neukerij was op basis van fysieke aantrekkingskracht?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:23 schreef Den_Haag het volgende:
Dit is de adjudant toch?
http://www.facebook.com/melissa.goede
http://melissagoede.hyves.nl/fotos/804859180/0/i_lM/
30 jarige dame...doet die ouwe flapoor netjes
Zie ik bij dr vriendenlijst op facebook staan: Mark van den Neucker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:23 schreef Den_Haag het volgende:
Dit is de adjudant toch?
http://www.facebook.com/melissa.goede
http://melissagoede.hyves.nl/fotos/804859180/0/i_lM/
30 jarige dame...doet die ouwe flapoor netjes
Normaal ben jij wel van het roddelen. waarom nu niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:33 schreef yvonne het volgende:
Moeten wij zijn vreemdgaan nou ophoesten? Verblijf Kazerne, beveiliging, andere woonruimte?
We zitten in NWSquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Normaal ben jij wel van het roddelen. waarom nu niet?
Kan ik slechts eenquote:
Roddels zijn ook nieuws. Maar... in het geval van Jack is het ietsjes groter nieuws dan bij een willekeurige buurman.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:34 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Zie ik bij dr vriendenlijst op facebook staan: Mark van den Neucker.
Een alias van Jack?
Hij heeft vast een guitig naampje voor zijn penis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:03 schreef capricia het volgende:
Kan me er weinig bij voorstellen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft vast een guitig naampje voor zijn penis.
En waar zitten de ramptoeristen????!!quote:
Zijn derde oor?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Whehe, die leest dus ineens met heel andere ogenquote:
Joint Strike Fighterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef capricia het volgende:
En toch vind ik het een beetje vreemd dat hij nu in een kazerne woont.
Een gewone Nederlander die zijn huis uit moet (en die topics komen we tegen op WGR) die kan ook niet zomaar bij een willekeurige kazerne aankloppen om daar te gaan wonen...of het moet het Leger des Heils zijn.
Ik neem aan dat zijn verblijfskosten ook gewoon door het rijk betaald worden. Terwijl hij al een goed salaris heeft.
Afschaffen die linkse hobbies!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar gaan we weer hoor!
Hij verdient genoeg, onze kosten, gewone man, rijk betaald![]()
![]()
![]()
Cut him some slack!
Als jouw baas het Hilton heeft en jij mag een paar dagen in een kamer zitten omdat je ruzie hebt thuis is dat toch juist zeer relax van die baas! Hij werkt er ook hard genoeg voor... Het is echt geen luizenbaantje wat je eventjes doet hoor. En het salaris hoef je het ook niet voor te doen, meestal kunnen deze mannen/ vrouwen meer verdienen in het bedrijfsleven.
Jacky Oh!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:
LOLquote:
Dat is het gevolg van het huidige klimaat in Nederland dat politici beveiligd moeten worden...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik vind het ook een beetje krom hoor, dat hij van ons belastinggeld onderdak krijgt waar een 'gewone' overspelige het maar met een hotel moet doen (als hij het kan betalen).
Tegen hun echtgenotes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:10 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het huidige klimaat in Nederland dat politici beveiligd moeten worden...
Ik vind het bijzonder vriendelijk van zijn werkgever om hem op deze manier tegemoet te komen. Toont weer een beetje medemenselijkheid in tijden waarin dit redelijk ver te zoeken is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook een beetje krom hoor, dat hij van ons belastinggeld onderdak krijgt waar een 'gewone' overspelige het maar met een hotel moet doen (als hij het kan betalen).
Dat had jaren geleden al moeten gebeurenquote:
Dit. Bovendien staat er dan hij huur moet gaan betalen als de situatie langer voortduurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:10 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het huidige klimaat in Nederland dat politici beveiligd moeten worden...
Of iemand vreemd gaat moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar val dan de rest van ons niet lastig met je christelijke moraal regels. Blijkbaar gelden ze voor hemzelf ook niet, dus waarom een ander ze opdringen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:00 schreef Aloulou het volgende:
Het vlees is zwak broeder, het vlees is zwak. Daarnaast zijn wij allemaal zondaren, en de beste zondaar is diegene die het erkend en berouw toont, zie Jack. Hopelijk keert hij de zonde de rug toe en zodoende kan elke Nederlander er nog een les uit trekken. En zeg nou zelf, een dertigjarige... hij heeft op tijd een zinkend schip verlaten voor een ander, alleen de manier waarop is niet correct.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Of iemand vreemd gaat moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar val dan de rest van ons niet lastig met je christelijke moraal regels. Blijkbaar gelden ze voor hemzelf ook niet, dus waarom een ander ze opdringen?
OMG.... van alles wat ik sinds ik het gisteravond hoorde al gedacht heb (dom, onhandig als vertegenwoordiger van een Ggggristelijke partij, maakt onbetrouwbaar, enz. enz. enz.) was dit nog niet in me opgekomen, maar ik ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach. Hij zit bij defensie, een mannenbolwerk en saamhorigheid ten top. Ik vond het juist een mooi teken dat defensie hem blijft steunen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef capricia het volgende:
En toch vind ik het een beetje vreemd dat hij nu in een kazerne woont.
Een gewone Nederlander die zijn huis uit moet (en die topics komen we tegen op WGR) die kan ook niet zomaar bij een willekeurige kazerne aankloppen om daar te gaan wonen...of het moet het Leger des Heils zijn.
Ik neem aan dat zijn verblijfskosten ook gewoon door het rijk betaald worden. Terwijl hij al een goed salaris heeft.
En als hij een vrouw geweest zou zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach. Hij zit bij defensie, een mannenbolwerk en saamhorigheid ten top. Ik vond het juist een mooi teken dat defensie hem blijft steunen.
Berouw komt na de zonde. Maar dat heeft alles te maken met betrapt worden en niet met de daad zelfquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het vlees is zwak broeder, het vlees is zwak. Daarnaast zijn wij allemaal zondaren, en de beste zondaar is diegene die het erkend en berouw toont, zie Jack. Hopelijk keert hij de zonde de rug toe en zodoende kan elke Nederlander er nog een les uit trekken. En zeg nou zelf, een dertigjarige... hij heeft op tijd een zinkend schip verlaten voor een ander, alleen de manier waarop is niet correct.
Overigens is het van de zotte dat Jack, de politicus, het huis uit gaat. Een beetje man met zo'n status knikkert zijn vrouw het huis uit, maar dat terzijde. Wat dat betreft kan hij nog wat van Silvio Berlusconi leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |