Die tweede foto is ook prima.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij vindt haar op die laatste foto niet goed eruitzien. Ben benieuwd hoe hoog jouw eisen zijn dan
kijk op pagina 4quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef capricia het volgende:
wat is haar hyves nou ook al weer?
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Neuken buiten je relatie maakt je niet onbetrouwbaar, vreemdgaan wel.
Dit blijft de sterkstequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:38 schreef capricia het volgende:
Die twits van MelissaGoede zijn wel leuk om te lezen:Dit worden 2 hele lange dagen, hoop mijn gedachten te kunnen verzetten @ home Op tijd naar bed, morgen werken :-) Weer achter de laptop voor opdracht EUR, deadline vannacht :-( chicklit kijken met vrienden Moeilijk gedachten te verzetten om aan essay te werken... In my mind, body and soul Zwaar vermoeid teruggekomen uit Hongarije, 't maximale uit de nacht gehaald in Budapest Soms ken je iemand na een relatief korte tijd zo goed, dat je je afvraagt of je betrokkene in je vorig leven al vaak hebt ontmoet...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dit blijft de sterkste
"Eindelijk weer een leuk college achter de rug; een goed op de actualiteit gerichte les :-)"
Ja, dat kan. Daarom woont hij nu in een kazerne om er even uit te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Je kan ook in overleg buiten de deur gaan
Hij deed het dan ook niet in goed overleg met zijn vrouwquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Daarom woont hij nu in een kazerne om er even uit te zijn.
Nou, als ik een affaire zou hebben met Jack de Vries zou ik toch niet ook nog vanalles op internet pleuren. Zou ze echt zo dom zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:38 schreef capricia het volgende:
Die twits van MelissaGoede zijn wel leuk om te lezen:Dit worden 2 hele lange dagen, hoop mijn gedachten te kunnen verzetten @ home Op tijd naar bed, morgen werken :-) Weer achter de laptop voor opdracht EUR, deadline vannacht :-( chicklit kijken met vrienden Moeilijk gedachten te verzetten om aan essay te werken... In my mind, body and soul Zwaar vermoeid teruggekomen uit Hongarije, 't maximale uit de nacht gehaald in Budapest Soms ken je iemand na een relatief korte tijd zo goed, dat je je afvraagt of je betrokkene in je vorig leven al vaak hebt ontmoet...
Oh, dus als hij alles eerlijk had opgebiecht was er niks aan de hand geweest?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
Niet de waarheid zeggen tegen je partner.
Inderdaad. Als hij nu ook dubbelzinnige grappen gaat maken is de lol er voor rest af en kan het doodbloeden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef nikk het volgende:
Krijg alleen maar meer respect voor Jack eerlijk gezegd.
In welk opzicht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik sta er van te kijken dat Jack de Vries in 1968 geboren is!
Ja. Want je bent een burger en geen staatssecretaris. Verschil moet er zijn, leg je erbij neer. En het is "word".quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef Basp1 het volgende:
Als ik uit huis gezet wordt kan ik dan ook zomaar onderdak in een kazerne krijgen of moet ik als burger gewoon mijn heil zoeken op de particuliere huurmarkt?
Veel mensen in een hoge functie zullen voordeeltjes hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja. Want je bent een burger en geen staatssecretaris. Verschil moet er zijn, leg je erbij neer. En het is "word".
Hij moet beveiligd worden he, terrorismedreiging!!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef Basp1 het volgende:
Als ik uit huis gezet wordt kan ik dan ook zomaar onderdak in een kazerne krijgen of moet ik als burger gewoon mijn heil zoeken op de particuliere huurmarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |