Kan me nog herinneren dat Katja Schuurman en Bridget eens op bezoek gingen bij Balkenende (voor een tv progamma, weet niet meer wat) en dat toen ze hem een zoen op z'n wang wilden geven hij ze vol op hun mond terugzoende. Hij kon zich nauwelijks inhouden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:36 schreef capricia het volgende:
Kan me zoiets trouwens moeilijk voorstellen bij Balkenende...
Bij Verhagen dan weer wel.
Dat is een reclame filmpje van het CDA. Denk dat je een andere filmpje bedoelt?quote:
Paar keer geprobeerd maar krijg steeds dit filmpje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een reclame filmpje van het CDA. Denk dat je een andere filmpje bedoelt?
raar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd maar krijg steeds dit filmpje.
Dat commentaar ook er onder!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef Shoombak het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ies___.html?sn=prive
lekker wijf, dat wel
Lekker wijf? Wat vind jij dan een lelijk wijf????quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef Shoombak het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ies___.html?sn=prive
lekker wijf, dat wel
Hij wil het zelfs overdoen, het boefje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Paar keer geprobeerd maar krijg steeds dit filmpje.
I'd hit it!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Kasparovi het volgende:
Lekker wijf? Wat vind jij dan een lelijk wijf????
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wil het zelfs overdoen, het boefje.![]()
Je kunt niet alles hebben hèquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Hetiszover het volgende:
Ik las trouwens eerst 'Jack de Vries is heengegaan'
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ik vind hem subliem in zijn presentatie, houding en gedrag. Hij profileert zich uitstekend als politicus. Zowel èn publique, als in debat. Juiste mimiek, juiste woordkeuze, juiste glimlach.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Stad het volgende:
Ik vind de reacties hier erg tegenvallen. Het is natuurlijk een moeilijke en vervelende situatie voor hun allemaal. Maar dit kan iedereen overkomen. Ik denk dat dit ook los staat van of jack wel of niet een betrouwbaar persoon is. Ik zelf geloof wel dat Jack betrouwbaar is en dat hij recht heeft om over normen en waarden te spreken. Mocht hij zijn politieke functie willen behouden dan zou ik daar zelf geen bezwaar tegen hebben. Volgens mij is hij ook goed in zijn vak.
Ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Stad het volgende:
Ik vind de reacties hier erg tegenvallen. Het is natuurlijk een moeilijke en vervelende situatie voor hun allemaal. Maar dit kan iedereen overkomen. Ik denk dat dit ook los staat van of jack wel of niet een betrouwbaar persoon is. Ik zelf geloof wel dat Jack betrouwbaar is en dat hij recht heeft om over normen en waarden te spreken. Mocht hij zijn politieke functie willen behouden dan zou ik daar zelf geen bezwaar tegen hebben. Volgens mij is hij ook goed in zijn vak.
Huh? Ineens kan 'vreemdgaan' je overkomen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Stad het volgende:
Wat heeft zijn liefdesleven met zijn baan te maken? (Tenzij er sprake is van belangenverstrengeling)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo'n onbetrouwbare hond mag geen politieke functie bekleden vind ik.
Jij vindt haar op die laatste foto niet goed eruitzien. Ben benieuwd hoe hoog jouw eisen zijn danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |