Jaaaa! Arcade Fire gewoon langer!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Bayswater het volgende:
Probleem is dat zondag vol staat met grote namen en Wolfmother aan het begin stond en een grote naam als vervanger dan kleiner wordt. Wellicht schuiven met Vampire Weekend/ Arcade Fire als dat mogelijk is.
't Was ook een vergelijking he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die staan al vóór Wolfmother geprogrammeerd.
Misschien een Lente toer van de NS? (als die dan nog verkocht worden.) Ik dacht dat die wel door de week geldig waren. En dan kan je ook eerste klas reizen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kan nu serieus niet meer wachten, het is alleen nog even wachten op vakantiegeld dat ik mooi ga gebruiken voor de treinreis want da kost heul veul vanuut Groningen.
Die zijn dan niet meer geldig, vorig jaar waren er ook geen speciale kortingskaartjes. Toen werden dezelfde suggesties aangedragen namelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef Klare het volgende:
[..]
Misschien een Lente toer van de NS? (als die dan nog verkocht worden.) Ik dacht dat die wel door de week geldig waren. En dan kan je ook eerste klas reizen.
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:40 schreef CoJackso het volgende:
Mumford & Sons zou heel mooi zijn. Arcade Fire langer laten optreden is ook geen slechte keuze![]()
Ik ben bang dat het geen van beide wordt.
Is dat zo?quote:De toiletten bijvoorbeeld. Zeer beperkt aanbod aan drinken. De Marquee die al jaren verkeerd staat waardoor het geluid van het hoofdpodium regelmatig het geluid overstemd bij de Marquee.
Toiletten absoluut niets mis mee, de laatste keren dat ik er was (beter dan bij een Lowlands bijvoorbeeld). Verder is er bier, wijn/rose en cola dus dat lijkt me ook genoeg. En de keren dat ik bij de Marquee stond hoorde je alleen het hoofdpodium soms wanneer de band even stopte met spelen.quote:
Placebo en QOFSTA gaan niet in de middag staan spelen, daar ze zijn te groot voor. Doe mij Mumford & Sons maar, ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Na de beelden van PP steeds meer zin.
Vervanger van Wolfmother?
Ik zeg keuze uit:Mumford & Sons Babyshambles (werden in 2007 vervangen, nu moeten ze iemand vervangen ZOU MEER DAN GEWELDIG ZIJN)
The National QOTSA Placebo (te groot?)
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat RW (veel) leuker is dan PP, dus ik raak nu wel benieuwd hoe het daar is
Dat hoeft van mij nou ook weer niet, dan val ik in slaap op de zondagmiddag.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Saybia treedt weer op, mag van mij ook Wolfmother vervangen vroeg in de middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |