Nou, dat nou ook weer net nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:50 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Is 'ie de eigenaar van Walibi ofzo?Of vindt ie het leuk om een achtbaan in z'n tuin te hebben?
Waar zie je dat dan? Op de site van hun niet. Zou wel heel tof zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef RSie het volgende:
kwam er trouwens achter dat Deadmau5 ook op Werfpop staat in Leiden. free festivalletje.
scheelt weer, hoef ik die al niet te zien op LL.
Deadmau5 is volgens mij 1 van de duurste DJ's van het moment, categorie Tiesto hoorde ik. Lijkt me ook een sterk verhaal....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? Op de site van hun niet. Zou wel heel tof zijn.
Wop wop dikkkkk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Beter komt The Blood Of Heroes
A year long recording process involving guitar genius Justin Broadrick (Godflesh, Jesu), bass superpower Bill Laswell (Material, Praxis, Painkiller), electronic artists Submerged and Enduser, vocalist Dr. Israel.
Klinkt als Industrial Dancehall, Metal Dubstep, Ambient Drum n Bass. Lijkt me een leukere supergroep dan Them Crooked Vultures vorig jaar
Die schuur wordt toch ook gebruik door LL? Materiaalopslag enzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Daar woont m'n vader![]()
Het is ook al gewoon weer bijna, Lowlands![]()
![]()
Dat wordt tijdens Lowlands volgens mij gebruikt als vreetschuur voor het personeelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die schuur wordt toch ook gebruik door LL? Materiaalopslag enzo?
Wut? Die heeft al een kaartje toch?quote:
oh ik dacht je bedoelde iemand van fokquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef Mr.DD het volgende:
Zucht. Iemand van school die dacht dat ze wel even bij ons in het kamp mocht staan en vriendjes zijn. D:
En kaartje gaat ze waarschijnlijk verkopen aan vriendin van me
Your face is awkward! /liam cormier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef zonisdegod het volgende:
whut, zie opeens mn naam staan.awkwaard...
treehuggin' hippie..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef zonisdegod het volgende:
btw, vinden jullie het ook niet ontzettend mooi waneer je langs het 'bos' loopt naar de ingang? FUCK zo awesome! Mooie bomen
Yeah, like, you know, dude.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:58 schreef zonisdegod het volgende:
don't hate on the trees plz. En hoezo altijd bomenliefhebbers accosieren met hippies? That's just plain lame man..
Yeah haters gonna hate, like, make that the cat wisequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:58 schreef zonisdegod het volgende:
don't hate on the trees plz. En hoezo altijd bomenliefhebbers accosieren met hippies? That's just plain lame man..
Baroness en Shining mogen zeker wel komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, hier mogen ook nog wel wat namen van geleend worden (niet per se alle Noorse namen):
http://www.oyafestivalen.com/pages/eng/1-news
Wat is accosieren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:58 schreef zonisdegod het volgende:
De letters op de juiste plaats zetten wil ook wel helpen voor de leesbaarheid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef zonisdegod het volgende:
weet niet hoe je stipjes op de E zet op een mac toetsenbord (: fail.
http://techcrunch.com/2010/05/12/youtube-vevo-team-to-stream-the-national-concert-more-events-in-the-works/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Techcrunch+%28TechCrunch%29quote:Later this month, YouTube is teaming with Vevo and American Express to live-stream a concert by The National that’s being held in Brooklyn. The concert, which will be held on May 15 at 8 PM EST, will be available free of charge to YouTube users around the world (with a few restrictions based on rights issues).
alt (of option)-U + equote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef zonisdegod het volgende:
weet niet hoe je stipjes op de E zet op een mac toetsenbord (: fail.
Zeker Baroness The Red Album is echt geniaalquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:29 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Baroness en Shining mogen zeker wel komen
Dat haat ik zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:10 schreef Operc het volgende:
Een beetje als de mensen die zeggen "En toen was het stil" Als er even een stilte valt in een gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |