Wat moet jij dan in Stockholm?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb de Passat al geregeld voor mijn Stockholm-vakantie.
Ja. Auto's; daar moet je alles van weten. Je moet op z'n minst de modellen uit het hoofd kennen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof het een belangrijk iets is om verstand van te hebben.
Groot gelijk heb je.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet al te decadent overkomen hier.
Als jij je rijbewijs ooit wil halen wel ja, dan moet je ook weten waar je koelvloeistof, olie etc. bijvultquote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof het een belangrijk iets is om verstand van te hebben.
ik wacht afquote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Auto's; daar moet je alles van weten. Je moet op z'n minst de modellen uit het hoofd kennen.
Ik ben nog nooit in een Ikea geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar de Ikea ging voor de nieuwe collectie
Zo'n Passat komt harder aan dan een Getz inderdaad.quote:
Ja en vooral van die modellen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als jij je rijbewijs ooit wil halen wel ja, dan moet je ook weten waar je koelvloeistof, olie etc. bijvult
Eh... 395.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is de omtrek van je nek uitgedrukt in millimeters?
Wa veur kleur tractor hedde gijquote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en vooral van die modellen. En trouwens dat weet ik wel, dat moest ik voor tractorrijbewijs ook weten.
Highline pakketje jewaids.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n Passat komt harder aan dan een Getz inderdaad.
Als ik jou had dan zou ik nergens anders in willen rijden.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin.Net alsof ik later zelf bedenk wat voor auto ik koop, dat bedenkt mijn partner maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |