Vroegah, toen dat nog gewoon gratis was.quote:
Ja, dat was een stuk beter. Toen had ik net internet op mijn foon, ging dat voor een abbo.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah, toen dat nog gewoon gratis was.
Jammerquote:We identified and resolved a bug that permitted a user to “force” other users to follow them. We’re now working to rollback all abuse of the bug that took place. Follower/following numbers are currently at 0; we’re aware and this too should shortly be resolved.
Niemand heeft een abbo. Tenzij je in Australië woont.quote:
Wat kost dat?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, dat is zo relaxed, geef ik met plezier mijn geld aan.
Ik heb abbo gehad.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand heeft een abbo. Tenzij je in Australië woont.
Geen idee wat je eigenlijk probeert te zeggen, maar ik zal het wel met je eens zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat was een stuk beter. Toen had ik net internet op mijn foon, ging dat voor een abbo.
Ja, De Library is bij mij een playlist met de nummers die ik in de bieb altijd luister:quote:
Voor 30 nummers ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik ook radio naar keuze kan luisteren.
Valt best mee als je er veel gebruik van maakt. Elke dag in de trein of als ik op vakantie ben heb ik toch al me muziek tot me.quote:
Als je een abo hebt ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik ook radio naar keuze kan luisteren.
De H van Hardquote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, De Library is bij mij een playlist met de nummers die ik in de bieb altijd luister:
[ afbeelding ]
Toen het gratis was, kon ik net via Mobbler muziek scrobbelen op mijn telefoon. En toen na een maand moest je dokken, wilde je scrobbelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee wat je eigenlijk probeert te zeggen, maar ik zal het wel met je eens zijn.
Ik kan nog 2 maanden geloof ik.
Maar scrobblen is altijd gratis geweest toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Toen het gratis was, kon ik net via Mobbler muziek scrobbelen op mijn telefoon. En toen na een maand moest je dokken, wilde je scrobbelen.
Ik weet nooit een pakkende naam te verzinnen dus dan vul ik altijd maar dit soort ongein inquote:
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar scrobblen is altijd gratis geweest toch?
Het streamen van muziek bedoel ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar scrobblen is altijd gratis geweest toch?
Ik deed dat ook altijd met mijn huiswerk.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet nooit een pakkende naam te verzinnen dus dan vul ik altijd maar dit soort ongein in
Mkay.quote:
Sarcasme.quote:Valt best mee als je er veel gebruik van maakt. Elke dag in de trein of als ik op vakantie ben heb ik toch al me muziek tot me.
Ah okee.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het streamen van muziek bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |