quote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Banzaiaap het volgende:
Indie.
HipHop is where it's at, vieze kutalto.
Ik had zaterdag die borrel bij die jarige vriend. Kreeg ie van zijn peetouders een fucking Omega Horlogequote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:[..]Hij heeft wel een horloge van 3000 euro.
![]()
![]()
quote:Your musical compatibility with Banzaiaap is SUPER
Music you have in common includes Zwart Licht, Zo Moeilijk, Fakkelbrigade, Winne and Jiggy Djé.
Ik ken iemand, en als die uitgaat koopt hij gewoon 20 bier voor hem en zijn vrienden, en als ze er pas 10 op hebben zegt ie: "Wat een kankerzooi hier" laten ze de rest staan en lopen ze weg.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had zaterdag die borrel bij die jarige vriend. Kreeg ie van zijn peetouders een fucking Omega Horloge
Hou eens op, dit grapje hebben we ondertussen wel gehad.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef TheKC het volgende:
Dit topic gaat nu over Frans Duijts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat grapje dat jij geilt op Otis en aanhang kennen we anders ook wel hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hou eens op, dit grapje hebben we ondertussen wel gehad.
Tief op met je overdreven grote plaatjes en je post waar überhaupt niemand op zit te wachten.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef TheKC het volgende:
Dit topic gaat nu over Frans Duijts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We (De SC & Lamon) hadden ook gewoon afgesproken om elkaar met rust te laten. Maar als een zo'n coño dan weer foto's van hem gaat posten...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Maarja, elke foto van lamon in de sc posten en hem belachelijk maken vind ik best sad boys.
quote:
quote:Your musical compatibility with Ynuhh89 is SUPER
Music you have in common includes Le Le, Dizzee Rascal, Calvin Harris, MGMT and Kid Cudi.
Als zijn naam word gepost komt hij binnen 2 uur binnenwandelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We (De SC & Lamon) hadden ook gewoon afgesproken om elkaar met rust te laten. Maar als een zo'n coño dan weer foto's van hem gaat posten...
quote:Your musical compatibility with Ynuhh89 is Super
Whehequote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat grapje dat jij geilt op Otis en aanhang kennen we anders ook wel hoor.
Had ik maar zo'n vriend. Nee, deze kerel heeft zelf verder nooit geld op zakquote:Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken iemand, en als die uitgaat koopt hij gewoon 20 bier voor hem en zijn vrienden, en als ze er pas 10 op hebben zegt ie: "Wat een kankerzooi hier" laten ze de rest staan en lopen ze weg.
CHECK HOE COOL!
Wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:
Ik luister sinds 3 mei via Winamp enkel Bloc Party. Okay, awkward. [ afbeelding ]
Te dom om begrijpend te lezen?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:
quote:Opgezwolle de Volle, nep rappers zijn de halve maan
We vallen ze aan, schillen ze als een van de ballen gevallen banaan
Sommige kijken, sommige denken: "Waar komen die mannen vandaan?"
Ik zei het al in het begin, de eerste zin, je kan me verstaan toch
(*wat zeg je?*) We hebben het niet toevallig gedaan
nu weet je waar we vandaan komen en waarom wij niet vallen maar staan
Op desktops is het ook kanker hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
Ben ik blij dat ik dit topic niet op m'n mobiel heb geopend, met 10mb aan Frans Duijts plaatjes
Nu heb je wel een nieuwe wallpaperquote:Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef remlof het volgende:
Ben ik blij dat ik dit topic niet op m'n mobiel heb geopend, met 10mb aan Frans Duijts plaatjes
HEB.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
Jezus wat heb Lucille Werner nou weer aan.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewaaaaaaaaaaaaaaa, met jou kan ik praten.
De Volle
KOMME WIJ UIT ROTTERDAM KEN JE DA NIE HORE DANquote:
Welk? Ik zie ze niet meer hoor..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
en kanker godver lekker op met die kankerplaatjes van frans duits
Kijk eens in de OP.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat Bloc Party is.
Jammer genoeg wel, wat een boutaccent.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
KOMME WIJ UIT ROTTERDAM KEN JE DA NIE HORE DAN
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ewaaaaaaaaaaaaaaa, met jou kan ik praten.
De Volle
WA ZEDDE GIJ DAN?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
KOMME WIJ UIT ROTTERDAM KEN JE DA NIE HORE DAN
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, wat een boutaccent.
Faal.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan Google je dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Horen via een beeldscherm.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, wat een boutaccent.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is moeilijk, met 1351 artiesten in je libraryquote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag er dan ook niet naar.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, soms is het beter om iets niet te weten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar niets te kankeren is, kun je iets te kankeren maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Daar ben ik weer. Valt er nog wat te kankeren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet niet hoe dat klinkt namelijk?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze kijken heus ook wel naar wat je ongeveer luistert en in welke genres dat valt. Zo zie ik sommige artiesten veelvuldig voorbijkomen in die screensquote:Op maandag 10 mei 2010 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, met 1351 artiesten in je library
quote:
wtf.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze kijken heus ook wel naar wat je ongeveer luistert en in welke genres dat valt. Zo zie ik sommige artiesten veelvuldig voorbijkomen in die screens
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik ben doof.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je weet niet hoe dat klinkt namelijk?
quote:
quote:
Ja en nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet ik zelf wapens meebrengen? En is het gegarandeerd dat ik het overleef?
Wies da?quote:
Katie Sheridan.quote:
quote:
Kut, te laat.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Bragi het volgende:
http://gizmodo.com/553529(...)ollow-you-on-twitter
Jammer dat het al gefixt wordt..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Bragi het volgende:
http://gizmodo.com/553529(...)ollow-you-on-twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |