Ja okee eigenlijk is fok ook mijn eerste leven maar mijn vriendin was over mijn schouder aan het meelezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Fok is mijn first life, mijn echte leven staat op 2e plaats.
Zoals het hoort, fokker zijn betekent dat je een tegenover iedereen op internet zegt dat je een vriendin hebt ookal weet iedereen dat dat niet zo isquote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja okee eigenlijk is fok ook mijn eerste leven maar mijn vriendin was over mijn schouder aan het meelezen.![]()
TS is eigenlijk een autist die het lekker vindt om uitgescholden te worden en daarom dom doet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef felixzz het volgende:
lol heb ut lang gespeeld naja
begint kut te worden.
fok is beter LOL
Maar ik heb echt een vriendin, je kunt haar kamer zien in mijn videotopicquote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zoals het hoort, fokker zijn betekent dat je een tegenover iedereen op internet zegt dat je een vriendin hebt ookal weet iedereen dat dat niet zo is
Nee man Second Life is veeeeeeeeeeeeeeeeul leuker. Blijf daar maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef felixzz het volgende:
begint kut te worden.
fok is beter LOL
Dan nietquote:
Hihi ja, en je hebt ook echt een hele grote vriendengroep zeker. Ik ken het maar al te goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar ik heb echt een vriendin, je kunt haar kamer zien in mijn videotopic
Nee dat niet, slechts 3-4 goeie vriendenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi ja, en je hebt ook echt een hele grote vriendengroep zeker. Ik ken het maar al te goed.
Nee hoor, valt vies tegen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef felixzz het volgende:
begint kut te worden.
fok is beter LOL
Je faalt 2x.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:44 schreef DipKipJe het volgende:
Ga naar deze site werkt echt!
En als je hem gevonden hebt
Gefeliciteerd
Nee, maar één keer. Bovendien faal ik niet omdat jij zo debiel bent dat je niet kunt linken.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef DipKipJe het volgende:
[..]
HIHI![]()
En jij ook
Want jij drukt er 2x op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |