abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81590517
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:16 schreef HerrFl1ck het volgende:
(Die kom je liever niet tegen in een steegje)
Gast
pi_81593527
Als je Jan nu verkoopt voor 10/15 miljoen, dan is Douglas van Twente toch wel haalbaar voor een miljoen of 8? Eventueel kun je zelfs Boulahrouz en Braafheid ophalen, als Wiel dan vertrekt kun je Anita op rechts zetten.
pi_81593577
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast
Het is een Belg he, daar is iedereen bang voor
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:31:00 #154
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81593584
Volgens mij is Janko geen voetballende spits. Meer een Huntelaar dan een Pantelic.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_81599452
Hoe zit het met Van der Wiel? Is er al openlijk belangstelling?

Trouwens kan iemand even doorgeven aan de F-Siders dat het verboden is om te roken?
Krijg van die kutgasten tijdens mijn werk '' maar daar roken ze wel'' GODVER
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:53:52 #156
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_81602621
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hi mannen(en vrouwen ) Nu mn eerste post in deze reeks.

Ik heb ff een vraagje, vrijdag heb ik een seizoenkaart besteld, 2e ring hoek korte zijde. Ik sta nu op de wachtlijst en moet wachten tot er contact wordt opgenomen.

Hebben jullie enig idee of ik op tijd ben om in de buurt van 425 te zitten?
Fside + sfeervak (424-425) hebben een wachtlijst van 8 jaar+ en bij het sfeervak moeten de mensen van het sfeervak je toestemming geven.
lange zijde is sowieso geen plek meer, dus kan je ook niet aanvragen.

staat ook ergens op de site allemaal volgens mij ik zal het wel even zoeken.
quote:
Plaatsverzoeken

Plaatsverzoeken die worden aangegeven op de machtigingskaart worden niet in behandeling genomen. Gebruik hiervoor alleen de procedure zoals hieronder aangegeven.

let op: Mocht je ongeacht de verplaatsing volgend jaar in de ArenA willen zitten dan dient je sowieso de seizoenkaart te verlengen. Daarna gaan wij kijken of we je kunnen verplaatsen.

Het aanvragen van een andere plek in de Amsterdam ArenA (alle vakken behalve 125 t/m 129, 424/425 en 119 t/m 122) kan alleen telefonisch. Ajax seizoenkaarthouders die 3 jaar of langer onafgebroken in het bezit zijn van een seizoenkaart mogen iets eerder bellen dan de nieuwe seizoenkaarthouders.

Klik HIER om naar de informatie te gaan omtrent de verplaatsing voor volgend seizoen.

Plaatsverzoek F-Side (125 t/m 129)
Seizoenkaarthouders die verplaatst willen worden naar de F- Side (zuid 125 t/m 129) kunnen zich via supporterszaken weer op de wachtlijst laten inschrijven. Stuur een e-mail naar info@ajax.nl, met als onderwerp 'Plaatsverzoek F-Side'. Momenteel is er wel een lange wachtlijst, en is de wachttijd ongeveer tussen de 6 en 8 jaar. De reden hiervan is dat Ajax afhankelijk is van het aantal jaarlijkse opzeggingen. De opzeggingen bepalen hoeveel 'nieuwe' seizoenkaarthouders er geplaatst kunnen worden op de vakken 125 t/m 129. Gemiddeld zeggen er ongeveer 50-100 seizoenkaarthouders per jaar hun kaart op. De wachtlijst bestaat momenteel uit ongeveer 600 aanmeldingen. Dit houdt in dat de nieuwe aanmeldingen ongeveer 6 tot 8 jaar moeten wachten om overgeplaatst te worden naar de F- Side.

Plaatsverzoek Sfeervak (424/425)
Ook voor het Sfeervak bestaat een wachtlijst. Hiervoor kun je je inschrijven. Je moet dan wel al in het bezit zijn van een seizoenkaart in een ander vak. Het is niet mogelijk je voor het Sfeervak in te schrijven als je nog geen seizoenkaart hebt. Aanmelden moet je schriftelijk doen via e-mail. Vermeld daarbij je naam- en adresgegevens en eventueel je relatienummer. Wij zetten je dan op de wachtlijst. Mocht er plaats voor je zijn in het Sfeervak dan zullen wij contact met je opnemen. Het heeft dus géén zin om hier zelf contact over op te nemen.

Plaatsverzoek Lange zijde, eerste ring (119 t/m 122)
Voor verplaatsing naar de lange zijde, eerste ring (119 t/m 122) bestaat een wachtlijst die inmiddels zo lang is dat we voorlopig geen nieuwe verzoeken kunnen aannemen. Mensen die op de wachtlijst staan, zullen door Ajax benaderd worden zodra er plaats is. Zodra inschrijving voor deze vakken weer mogelijk is, zal dat gecommuniceerd worden via de website.

Ik sta op de wachtlijst van de F-Side/Sfeervak/eerste ring. Waar sta ik ongeveer / Kom ik volgend jaar in aanmerking hiervoor?
Helaas is het voor ons lastig in te schatten hoe lang het precies duurt voor we aan je verzoek kunnen voldoen. We zijn immers afhankelijk van opzeggingen en/of verplaatsingen (mensen die vanuit de vakken met wachtlijst naar een ander vak willen). Daardoor zullen mensen op de wachtlijst het ene jaar wellicht sneller aan de beurt zijn dan het andere jaar. Voor alle drie de categorieën geldt dat we contact met je opnemen zodra je aan de beurt bent. Het heeft dus géén zin om contact met ons op te nemen om te vragen waar je precies staat op de wachtlijst.
http://www.ajax.nl/Ticket(...)htm#plaatsverzoeken_

dat dus.

[ Bericht 63% gewijzigd door nubreektmijnklomp op 18-05-2010 22:55:13 (soberso) ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:56:11 #157
189963 nubreektmijnklomp
pi_81602750
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Santello het volgende:
Hoe zit het met Van der Wiel? Is er al openlijk belangstelling?

Trouwens kan iemand even doorgeven aan de F-Siders dat het verboden is om te roken?
Krijg van die kutgasten tijdens mijn werk '' maar daar roken ze wel'' GODVER
jij werkt in het ajax café?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:15:52 #158
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81603767
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Fside + sfeervak (424-425) hebben een wachtlijst van 8 jaar+ en bij het sfeervak moeten de mensen van het sfeervak je toestemming geven.
lange zijde is sowieso geen plek meer, dus kan je ook niet aanvragen.

staat ook ergens op de site allemaal volgens mij ik zal het wel even zoeken.
[..]

http://www.ajax.nl/Ticket(...)htm#plaatsverzoeken_

dat dus.

Ja, maar wil niet naar 425 zelf, ik weet ook wel dat het anders werkt in sfeervakken. Had het meer over 426, 427 ofzo.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:20:39 #159
189963 nubreektmijnklomp
pi_81604001
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ja, maar wil niet naar 425 zelf, ik weet ook wel dat het anders werkt in sfeervakken. Had het meer over 426, 427 ofzo.
426/427 en dergelijke zijn voor zover ik weet gewoon beschikbaar voor seizoenskaart aanvragen. 423 weet ik niet zeker, maar valt volgens mij net niet onder de lange zijde dus die is denk ik ook beschikbaar. Maar pin me er niet op vast Een van die vakken kan natuurlijk toevallig vol zijn oid. alhoewel je vanaf vak 410 en 411 beter de tifo's ziet, maar wel dichter bij de kindervakken en dus iets minder sfeer natuurlijk
Oh en je kan dus natuurlijk alleen boven de Fside zitten, en dat is dus ongeveer naast de sfeervakken. want d Fside is de hele beneverdieping en daarna komt de gracht
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81604272
Steward hoofdgebouw
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:32:49 #161
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81604593
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:26 schreef Santello het volgende:
Steward hoofdgebouw
Heaumeau.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_81604835
Gratis wedstrijden kieken

Oja Toppers deze week
pi_81606501
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef Santello het volgende:
Gratis wedstrijden kieken

Oja Toppers deze week
Nog liever werkloos
pi_81651586
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

426/427 en dergelijke zijn voor zover ik weet gewoon beschikbaar voor seizoenskaart aanvragen. 423 weet ik niet zeker, maar valt volgens mij net niet onder de lange zijde dus die is denk ik ook beschikbaar. Maar pin me er niet op vast Een van die vakken kan natuurlijk toevallig vol zijn oid. alhoewel je vanaf vak 410 en 411 beter de tifo's ziet, maar wel dichter bij de kindervakken en dus iets minder sfeer natuurlijk
Oh en je kan dus natuurlijk alleen boven de Fside zitten, en dat is dus ongeveer naast de sfeervakken. want d Fside is de hele beneverdieping en daarna komt de gracht

de vakken op zuid 2 (426,427,428) zijn zeer populair. Heb de afgelopen 2 jaar een scc op noord 2 (412) gehad en belde toen vorige week voor verplaatsing maar zuid 2 zat al vol behalve 430 maar dat is weer ¤270,- ... Na 3 jaar heb je voorrang bij verplaatsing. Noord 2 is ook wel leuk als je een beetje bovenin het vak staat.
Overigens is f-Side en sfeervak een beetje een onzinterm en niet echt van deze tijd meer.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:49:13 #165
189963 nubreektmijnklomp
pi_81652030
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

de vakken op zuid 2 (426,427,428) zijn zeer populair. Heb de afgelopen 2 jaar een scc op noord 2 (412) gehad en belde toen vorige week voor verplaatsing maar zuid 2 zat al vol behalve 430 maar dat is weer ¤270,- ... Na 3 jaar heb je voorrang bij verplaatsing. Noord 2 is ook wel leuk als je een beetje bovenin het vak staat.
Overigens is f-Side en sfeervak een beetje een onzinterm en niet echt van deze tijd meer.
nouja het heet nog steeds de F-side dus die term is nog wel redelijk van deze tijd. sfeervak noemt zichzelf liever 410 inderdaad of bedoel je dat niet?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81652334
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

nouja het heet nog steeds de F-side dus die term is nog wel redelijk van deze tijd. sfeervak noemt zichzelf liever 410 inderdaad of bedoel je dat niet?

ja dat bedoelde ik. Maar zuid 1e ring is tegenwoordig voor een deel van dat gespuis dat de ekte ekte hooligan loopt uit te hangen en zich dan ook ekte f-siders voelen. Maar ik doelde vooral op VAK410 inderdaad
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:12:01 #167
189963 nubreektmijnklomp
pi_81653731
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

ja dat bedoelde ik. Maar zuid 1e ring is tegenwoordig voor een deel van dat gespuis dat de ekte ekte hooligan loopt uit te hangen en zich dan ook ekte f-siders voelen. Maar ik doelde vooral op VAK410 inderdaad
waarom is 410 nou eigenlijk naar 424-425 verplaatst. slaat nergens op.
En een beetje jammer dat al die halve ajax fans nu de hooligan willen uithangen voor hun street cred
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81655323
Maarja, ik merk het wel heb er iig zin in
pi_81659555
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

waarom is 410 nou eigenlijk naar 424-425 verplaatst. slaat nergens op.
En een beetje jammer dat al die halve ajax fans nu de hooligan willen uithangen voor hun street cred
Weet niet precies waarom maar er was wel kritiek van de politie dat 410 zo dicht bij het uitvak zat. Twee jaar terug was er ook zo'n groepje dat het probeerde (414 nog wat), naast het uitvak, ook toen is het verboden.
Maar sinds VAK410 op zuid is, is de sfeer wel echt veel beter geworden.
Maar het is wel krom idd VAK410 op 424-425, misschien dat ze daar ook meer uitbreidingscapaciteit hebben.
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:58:46 #170
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81701301
quote:
Jol denkt dat Suárez blijft en wil biertje drinken met Emanuelson

artin Jol is niet bang voor het vertrek van Luis Suárez bij Ajax. De aanvaller staat volgens geruchten in de belangstelling van met name Manchester United, maar Jol verwacht ook volgend seizoen nog met zijn sterspeler samen te werken. “Er hangt een heel hoog prijskaartje om zijn nek”, noteerde AjaxLife uit de mond van de coach.
/

Jol zit momenteel in Curacao, waar Ajax een afsluitend trainingskamp heeft belegd. Suárez is er niet bij: hij zit in Uruguay en bereidt zich voor op het aankomende WK in Zuid-Afrika. “Suárez zit in de voorbereiding op het WK en wij hebben nog niks gehoord”, zei Jol, die hoorde dat Rik van den Boog veertig miljoen euro voor de dribbelaar wil hebben. “Suárez zal zo snel niet weg zijn”, denkt Jol dan ook.

De coach van Ajax durft niet te zeggen of Urby Emanuelson in de Arena blijft voetballen: “Er gaan geen spelers weg of het moet Urby zijn, want die wil maar niet bijtekenen. We gaan met Urby in het zonnetje één, twee of drie biertjes drinken, lekker ontspannen. Desnoods houden we hem een paar keer onder water en dan hoop ik dat 'ie blijft."
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:06:58 #171
189963 nubreektmijnklomp
pi_81701625
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 01:24 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

Weet niet precies waarom maar er was wel kritiek van de politie dat 410 zo dicht bij het uitvak zat. Twee jaar terug was er ook zo'n groepje dat het probeerde (414 nog wat), naast het uitvak, ook toen is het verboden.
Maar sinds VAK410 op zuid is, is de sfeer wel echt veel beter geworden.
Maar het is wel krom idd VAK410 op 424-425, misschien dat ze daar ook meer uitbreidingscapaciteit hebben.
hadden ze eigenlijk gewoon vak 424-425 een groot vak 410 maken
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:11:00 #172
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81701755
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

pi_81712430
quote:
Luis Suarez staat op het schaduwlijstje van Atlético Madrid. De aanvaller komt bij de Europa League-winnaar in beeld wanneer één van de twee spitsen van de club komende zomer vertrekt.

Mocht Sergio Agüero of Diego Forlan komende zomer vertrekken bij Atlético, hoopt de Spaanse club Suarez als vervanger in huis te halen. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS vrijdag.

Of het zover komt is nog maar de vraag. De zaakwaarnemer van Agüero laat in elk geval weten dat hij niet op de hoogte is van interesse in zijn speler. Onder meer Manchester United zou 'Kun' graag naar Engeland willen halen. De agent doet die berichten af als 'Engelse geruchten' en laat weten dat Agüero zich volledig richt op het WK. Daar zal hij namens Argentinië aantreden.

Atlético is echter gecharmeerd van Suarez. De aanvaller staat hoog op het lijstje bij de club. De Spanjaarden zouden een bedrag van twintig miljoen euro over hebben voor de spits. Eerder nog liet Ajax weten het dubbele te willen ontvangen voor Suarez.
Die gaat weg als hij de kans krijgt om met Forlan te kunnen spelen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:20:00 #174
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81713899
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dan moeten ze wat meer bieden
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:02:39 #175
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81715657
suarez is niet te koop
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:11:05 #176
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_81716082
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Doe mij zo'n glazen bol , lijkt me reuze makkelijk
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_81723781
quote:
BELGRADO - Miralem Sulejmani ontbreekt komende maand bij het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika. De aanvaller van Ajax kreeg vrijdag te horen dat hij is afgevallen uit de voorlopige selectie.
© ANPBondscoach Radomir Antic bracht de spelersgroep terug van 27 naar 24 man.

Naast Sulejmani behoren ook Nemanja Matic (Chelsea) en Dejan Lekic (Rode Ster Belgrado) niet tot de definitieve selectie.

Marko Pantelic van Ajax en oud-PSV'er Danko Lazovic zitten wel bij de groep, die uiteindelijk moet worden teruggebracht naar 23 spelers. De laatste die buiten de selectie valt is een van de vier geselecteerde doelmannen.
Wel zonde. had goed geweest kunnen zijn voor hem
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:00:09 #178
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_81723992
had ik wel verwacht, hij had zo weinig minuten bij ajax
pi_81731731
Shit, nu raken we hem helemaal niet meer (voor een goed bedrag) kwijt
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_81751743
Het is me echt een raadsel wat er met Sulejmani is gebeurt na Heerenveen. Hoorde wel iets van dat hij een chronische kraakbeen aandoening had ofzo.
pi_81868219
quote:
Ajax neemt volgens Voetbal International afscheid van Gabri. De Spaanse middenvelder vervolgt zijn voetballoopbaan mogelijk bij Umm-Salal. Hoofdcoach van de ploeg uit Qatar, Henk ten Cate, heeft het plan om de speler mee te nemen. Inmiddels zijn er al gesprekken gevoerd tussen de Spanjaard en de oefenmeester.

Bij Ajax heeft Gabri sinds zijn komst niet weten overtuigen. De speler begon zijn voetbalcarrière bij FC Barcelona. Wegens onder meer blessureleed moest hij daar in 2006 vertrekken, waarna Ajax toesloeg. Toen Gabri naar de Amsterdamse club vertrok, was Ten Cate daar hoofdtrainer. Momenteel heeft de middenvelder bij de Hoofdstedelingen geen uitzicht op een basisplaats.

Update:

Gabri zal verkassen naar Umm-Salal, zo meldt Voetbal International. De 31-jarige Spanjaard verkiest het lucratieve avontuur in Qatar boven een nieuw contract bij Ajax.
pi_81875306
quote:
Ajax heeft een prijs gekregen voor de beste jeugdopleiding van Europa. In Frosinone nabij Rome ontving hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink de prijs uit handen van vicedirecteur van Rai Sport Jacopo Volpi.

De prijs werd vier jaar geleden in het leven geroepen door de organisatie van de Ciociaria Cup, waar Ajax aan deelneemt. "De prijs is een mooie beloning voor het heden en het verleden van de opleiding", zegt Olde Riekerink op de site van Ajax. "Zeker van een voetbalgek land als Italië."

In het juryrapport is te lezen dat Ajax grote namen heeft voortgebracht, zoals Johan Cruijff, Marco van Basten, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Olde Riekerink vond zelf de definitie dat Ajax 'nationaal en internationaal opleidt' het mooist
pi_81879354
Gabri held
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:08:05 #184
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81879789
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

En die kakkies maar blij zijn en ons uitlachen met hun prijs voor de jeugdopleiding.Leuk hoor, maar wij pakken hem wel Internationaal
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_81879929
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

En die kakkies maar blij zijn en ons uitlachen met hun prijs voor de jeugdopleiding.Leuk hoor, maar wij pakken hem wel Internationaal
Mooie vergelijking idd

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden. Feyenoord heeft de prijs ontvangen voor wat ze momenteel aan het doen zijn met de jeugdopleiding. Ook geheel objectief zal het niet zijn aangezien Ajax één van die clubs is die meedoet aan het toernooi.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:13:48 #186
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81880059
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mooie vergelijking idd

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden. Feyenoord heeft de prijs ontvangen voor wat ze momenteel aan het doen zijn met de jeugdopleiding. Ook geheel objectief zal het niet zijn aangezien Ajax één van die clubs is die meedoet aan het toernooi.
Dat zal het zijn
LUHG
pi_81890744
de AJAX jeugd heeft de toekomst
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 21:32:32 #188
35723 crew  GGMM
pi_81891507
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax krijgt de prijs gezien het verleden.
Vandaar dat het een jaarlijkse prijs is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81891912
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vandaar dat het een jaarlijkse prijs is
Ja die wordt gegeven wegens prestaties uit het verleden.
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 21:38:51 #190
35723 crew  GGMM
pi_81892077
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja die wordt gegeven wegens prestaties uit het verleden.
Onder andere. Als het puur om prestaties uit het verleden ging zou dezelfde club deze award elk jaar weer winnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81892280
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onder andere. Als het puur om prestaties uit het verleden ging zou dezelfde club deze award elk jaar weer winnen.
Ajax wint hem nu gewoon omdat ze aan dat toernooi daar meedoen. Of had je gedacht dat ze hem ook hadden gewonnen als ze daar niet mee hadden gedaan? Dit is gewoon om publiciteit rondom dat toernooi te creëren. Of denk je werkelijk dat die "jury" alle jeugdopleidingen van de betaalde voetbalclubs heeft onderzocht in Europa?
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 22:00:17 #192
35723 crew  GGMM
pi_81894081
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax wint hem nu gewoon omdat ze aan dat toernooi daar meedoen. Of had je gedacht dat ze hem ook hadden gewonnen als ze daar niet mee hadden gedaan? Dit is gewoon om publiciteit rondom dat toernooi te creëren. Of denk je werkelijk dat die "jury" alle jeugdopleidingen van de betaalde voetbalclubs heeft onderzocht in Europa?
Dat is jouw aanname. Feyenoord heeft de prijs in Nederland gewonnen omdat de jeugdelftallen het, het in dit jaar het beste heeft gedaan. Dit bekent niet dat de jeugdopleiding over het algemeen het beste is.

Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar er zijn in VBL topics geweest over hele succesvolle jeugdteams uit het verleden die nu werden bekeken en dan zie je dat 10 v/d 11 spelers nu in de jupiler league spelen. Uiteindelijk gaat het er om hoeveel jeugd er echt doorbreekt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_81894976
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname. Feyenoord heeft de prijs in Nederland gewonnen omdat de jeugdelftallen het, het in dit jaar het beste heeft gedaan. Dit bekent niet dat de jeugdopleiding over het algemeen het beste is.
Dat is gewoon zo. Er wordt gewoon een mooi verhaaltje gemaakt. Had jij al eens eerder van die prijs gehoord? Zo belangrijk is die prijs.

Over het algemeen is de Feyenoord opleiding wel het beste. Ajax was misschien voorheen wel de beste.

De Rotterdamse club viel de eer te beurt onder meer vanwege de innovatie binnen de opleiding, de uitstekende prestaties van de jeugdelftallen en het hoge aantal Feyenoorders dat deel uitmaakt van de nationale jeugdelftallen.
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2010 @ 22:29:44 #194
35723 crew  GGMM
pi_81896878
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo. Er wordt gewoon een mooi verhaaltje gemaakt. Had jij al eens eerder van die prijs gehoord? Zo belangrijk is die prijs.

Over het algemeen is de Feyenoord opleiding wel het beste. Ajax was misschien voorheen wel de beste.

De Rotterdamse club viel de eer te beurt onder meer vanwege de innovatie binnen de opleiding, de uitstekende prestaties van de jeugdelftallen en het hoge aantal Feyenoorders dat deel uitmaakt van de nationale jeugdelftallen.
Als je echt denkt dat Feyenoord over het algemeen de betere jeugdopleiding heeft heb je wel een plaat voor je kop moet ik zeggen.Kijk eens naar jeugdelftallen van Ajax van de afgelopen jaren en kijk hoeveel spelers er nu nog professioneel voetbal spelen, dit is niet te vergeljiken met de jeugd van Feyenoord. Dat Feyenoord op dit moment meer spelers aanlevert voor nationale jeugdelftallen is knap, maar een 'beste jeugdopelding' is iets wat over een langere termijn gezien moet worden dan één jaar. Je kan niet simpelweg zeggen dat Feyenoord vanaf nu een betere jeugdopleiding heeft.

Ik zou graag een weddenschap met je aangaan om na te gaan hoeveel spelers va de jeugd van Ajax en Feyenoord over 5 tot 10 jaar in het 'echte' oranje spelen, maar helaas is e kans groot dat we elkaar dan niet meer tegenkomen.

Overigens kies je er voor om het volgende niet te quoten?
quote:
Ik kan het nu zo snel niet vinden, maar er zijn in VBL topics geweest over hele succesvolle jeugdteams uit het verleden die nu werden bekeken en dan zie je dat 10 v/d 11 spelers nu in de jupiler league spelen.
Succes van jeugdelftallen zegt niet zoveel. Inmiddels het topic gevonden waar ik het over had, waaronder het team van Ajax toen ter tijd dat zoveel succes had in de OP:
Succesvolle jeugdteams: Hoe vergaat / verging het ze later?

Wat Feyenoord dit jaar met de jeugd heeft gedaan is heel knap en niks te nadelen daarvan, de jeugd doet het goed, maar uiteindeljik gaat het er om hoeveel spelers er écht doorbreken. Ik hoop samen met jou dat dit gaat lukken met Feyenoord, ik ben niet zo anti-feyenoord, en uiteindelijk is het fantastisch voor het Nederlands voetbal als er meerdere clubs zijn die spelers goed opleiden, maar juich niet te vroeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:55:32 #195
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81907295
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Waar blijven die toptalenten dan?
LUHG
pi_81907831
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Waar blijven die toptalenten dan?
Er komen genoeg talenten aan. Of het toptalenten zijn zal de toekomst uit moeten wijzen. Waar blijven de toptalenten van Ajax dan?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:25:42 #197
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_81908058
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er komen genoeg talenten aan. Of het toptalenten zijn zal de toekomst uit moeten wijzen. Waar blijven de toptalenten van Ajax dan?
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOS'ser for life.
pi_81908183
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:25 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:33:43 #199
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81908268
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

?
Volgens mij vind hij jou een pannenkoek, het is namelijk een rare vraag die je stelt want je hoeft alleen een beetje rond te kijken en je ziet wat er uit de Ajax jeugd komt. Kijk de bekerfinale maar is terug
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:29:43 #200
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_81912366
Jammer van gabri als hij weg gaat.Maar gelukkig is volgend seizoen Sno weer terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')