Blond haar, blauwe ogen, dikke tieten, strak kontje. Nog meer van het gemiddeld jongeren droombeeld?quote:
Ductape over de mondquote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen, dikke tieten, strak kontje. Nog meer van het gemiddeld jongeren droombeeld?
Dan geen mannentrio voor jou.quote:
Pijpt zo lastig.quote:
quote:
Blondquote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
Blond haar, blauwe ogen, dikke tieten, strak kontje. Nog meer van het gemiddeld jongeren droombeeld?
Klinkt als jezelf, op die dikke tieten na.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof jij met een vent bezig gaat terwijl ik alleen toe mag kijken.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof jij met een vent bezig gaat terwijl ik alleen toe mag kijken.
c0n uitgesloten dan.
Inderdaad, geen mannen voor mij. Alleen goden, zoals c0n.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof jij met een vent bezig gaat terwijl ik alleen toe mag kijken.
c0n uitgesloten dan.
Darnit.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, geen mannen voor mij. Alleen goden, zoals c0n.
Hoi van wie ben jij een kloon?quote:
Bart de Cuckoldquote:
quote:
quote:
TREV!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
Middag Luitjes![]()
![]()
Zo nog maar 2 daagjes en dan klaar
Goeiemiddagquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
Middag Luitjes![]()
![]()
Zo nog maar 2 daagjes en dan klaar
Net gedaan, ik had dit nummer nog nietquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TREV!
WAAROM REAGEERDE JE NIET OP MN SMSJE!
Dat nummer had je wel dat was het nummer dat ik jou in december gegeven had.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net gedaan, ik had dit nummer nog nieten onder stage doe ik niet smsen
Dan snap ik er niks meer van want in mijn foon heb ik een ander nummer staan, maar meteen even aanpassenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat nummer had je wel dat was het nummer dat ik jou in december gegeven had.
Ik had een tijdelijk nummer weet je nogquote:Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan snap ik er niks meer van want in mijn foon heb ik een ander nummer staan, maar meteen even aanpassen
Neuken?quote:
Gelukkig maar want ik ben verliefd op jouquote:
dan was ik hem vergeten aan te passenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had een tijdelijk nummer weet je nog
Nee dat ook 2 maar ik bedoel dat ik dan klaar ben met schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag
ik nog 1 en dan weekend
Nee.quote:
Dan kunnen wij ook lesbieseksen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ik ben verliefd op jou
Jaa tofquote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat ook 2 maar ik bedoel dat ik dan klaar ben met school
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee.
Mannen met een roze overhemd
Wat een turn-off.
quote:
Foei.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan was ik hem vergeten aan te passen
tot nu toe kan dat wel voor zo ver ik weetquote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei.
Maar ik kan toch wel bij jou crashen dan?
Dat wordt leuk met onze slumberpartyquote:
Vriendin zegt dat ze wss niet kan komen.quote:
Ook met DeLuna erbijquote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt leuk met onze slumberparty
Check die tijden dan.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Vriendin zegt dat ze wss niet kan komen.
/onz opmerkingquote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Vriendin zegt dat ze wss niet kan komen.
quote:
Omdat haar oma ernstig ziek is en ze die week daar heen moet (Illinois).quote:
Ja, ik ben een echte man, want mij staat het.quote:
Mja is toch logisch dan dat ze daarheen moet? Maar ;t is alsnog crack.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
Omdat haar oma ernstig ziek is en ze die week daar heen moet (Illinois).
Ik kan net zo goed vrijgezel zijn, zie ik iemand net zo vaak.
Echte man? Vin Diesel is een echte man, maar roze zou ;m echt niet staan hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte man, want mij staat het.
Dat is vervelend, hoe je het ook bekijktquote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
Hoor je dat Stoep, wij moeten onze kop kaalscheren, onze Fok-tijd in de sportschool zitten en een zware stem krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echte man? Vin Diesel is een echte man, maar roze zou ;m echt niet staan hoor.
Hell no! Blijf jij maar gewoon het scharminkel dat je bent.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoor je dat Stoep, wij moeten onze kop kaalscheren, onze Fok tijd in de sportschool zitten en een zware stem krijgen.
Scharminkelquote:Op maandag 10 mei 2010 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hell no! Blijf jij maar gewoon het scharminkel dat je bent.
En dat kan niet dit aankomend weekend of volgend weekend? Waar nu weer DIE week.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja is toch logisch dan dat ze daarheen moet? Maar ;t is alsnog crack.
*knuffelt*
Sorry, je bent nu eenmaal een sexy skinny bitchquote:
Mja i kweet niet, waar woont zij? Wel balen dat het net die week is ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:48 schreef laforest het volgende:
[..]
En dat kan niet dit aankomend weekend of volgend weekend? Waar nu weer DIE week.
Ik snap het ook wel enzo, maar ik ben er nu gewoon een beetje zat van, niet om de reden, maar dan moet ik nog een maand lang wachten, ik kan dit niet meer zo.
Juist die week?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef laforest het volgende:
In Denver.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja i kweet niet, waar woont zij? Wel balen dat het net die week is ja.
Bij de lesbische seks?quote:
Een kwoot, speciaal voor jou:quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, geen mannen voor mij. Alleen goden, zoals c0n.
Mijn topografie laat me in de steek.quote:
Dat is ook het enige... maar hij moet niet zijn mond open doenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Echte man? Vin Diesel is een echte man, maar roze zou ;m echt niet staan hoor.
Waarom niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook het enige... maar hij moet niet zijn mond open doen
dat heb ik wel bij meer mensenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook het enige... maar hij moet niet zijn mond open doen
Hij klinkt alsof hij een iq heeft van een kiwiquote:
Precies !quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef Giertje het volgende:
dat heb ik wel bij meer mensen
dat je denkt van hou jij maar gewoon je muil dicht
Denk het niet maar dan ben ik in ieder geval op de mooist mogelijk manier gestorvenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat je alleen mag kijken, kan je hard dat wel aan?
Maar wie weet, als jij je als een echt lul gaat gedragen kunnen ze je ook wel gebruikenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk het niet maar dan ben ik in ieder geval op de mooist mogelijk manier gestorven
Wat geen vlees?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nice
Ik moest het vandaag doen met.. niets
sylvester stallone heeft dat ook welquote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij een iq heeft van een kiwi
[..]
Precies !
Das wel minderquote:Op maandag 10 mei 2010 17:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog niet moet nog verzinnen wat ik ga eten
Wat jij zegt!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel minderzijn ouders soms toch wel ergens handig voor
mja en dat ook nog esquote:
Maar hij heeft wel een verdomd geile stem.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij een iq heeft van een kiwi
[..]
Precies !
Ja ik weet het niet hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar hij heeft wel een verdomd geile stem.
QFTquote:
ik kijk em vanavond even op mijn gemak...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
mja en dat ook nog es
wacht dan heb ik een liedje die moet je checken
helemaal af kijken
Waaromquote:
Omdat je altijd wilt wat je niet kan krijgen?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom
Bi kan ik me voorstellen, maar lesbisch?
burrito'squote:
Tenksquote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
burrito's
blik knakworstjes halen en een paar bolletjes
gebakken ei
rijst met geroerbakte groenten en een sateetje
Quoted for truthquote:
eet smakelijk?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
burrito's
blik knakworstjes halen en een paar bolletjes
gebakken ei
rijst met geroerbakte groenten en een sateetje
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je altijd wilt wat je niet kan krijgen?
Ik ben een lesbische vrouw in een mannenlichaam.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom
Bi kan ik me voorstellen, maar lesbisch?
Dus?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben een lesbische vrouw in een mannenlichaam.
jeejquote:
Zie hier het probleem en onze frustratiequote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus?
Volgens mij willen ze juist geen mannenlichaam.
Ja gelukkig heb ik dat probleem niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie hier het probleem en onze frustratie
ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeej
Doe dan maar bi
Alhoewel iedereen tegenwoordig bi schijnt te zijn
Ik ben ook niet nieuwsgierigquote:Op maandag 10 mei 2010 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
alhoewel ik wel nieuwsgierig ben, maar hey what else is new
mja maar dat is juist leuk gewoon voor een keer proberenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
alhoewel ik wel nieuwsgierig ben, maar hey what else is new
prima toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef Giertje het volgende:
mja maar dat is juist leuk gewoon voor een keer proberen
ik weet gewoon dat ik er niks mee heb dus van mij hoeft het niet
Ik kwam het in een andere SC tegen, en ik dachtquote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen, zelfs niet in ONZ
Ik moest best lachen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen, zelfs niet in ONZ
Ik dacht al, jij, die zo'n plaatje postquote:Op maandag 10 mei 2010 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kwam het in een andere SC tegen, en ik dacht![]()
![]()
Het was zelfs bijna te grof voor mij. Ik was benieuwd wat jullie ervan dachten.
Ik ben een mietje, heb zelf kinderen en kanker is iets wat ik niemand zou toewensen, wat een ander er van vind prima. Jij bent een Mod dus het zal wel mogenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:36 schreef timmmmm het volgende:
![]()
wat mij betreft wel jaquote:
Das nie duur zegquote:Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef laforest het volgende:
Ik zie net een retourtje Nederland voor maar 41 euro in Augustus.
Aan de ene kant ben ik geschokt, aan de andere kant vind ik het ook ergens wel grappig. Ik heb het zelf gehad, maar nog kan ik de grap er stiekem wel in ontwaren.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een mietje, heb zelf kinderen en kanker is iets wat ik niemand zou toewensen, wat een ander er van vind prima. Jij bent een Mod dus het zal wel mogen
Ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeej
Doe dan maar bi
Alhoewel iedereen tegenwoordig bi schijnt te zijn
Wie zegt dat ik jou daarmee bedoeldequote:
Ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou daarmee bedoelde
ik dus ookquote:
quote:
Ja. 90% hetero. Ik val niet genoeg op vrouwen om mezelf biseksueel te noemen. Ik haat de term 'biseksueel' sowieso. Ik noem mezelf eerder omniseksueel.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je doet het wel met vrouwen?
ik snap niets meer van de jeugd van tegenwoordig
Ja ik dus ook alquote:
Slecht van ons hequote:
quote:
Gaat veel te ver, staat nu in je notes.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
![]()
Doenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef laforest het volgende:
[..]valt mee toch. Grapje is grapje
Ohh ik denk dat ik die tickets voor augustus ga boeken.![]()
Remlovequote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat veel te ver, staat nu in je notes.
Waar zag je 'm?
Tukker SC volgens mij. Ik zal even terug kijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat veel te ver, staat nu in je notes.
Waar zag je 'm?
Moest effe ruimen voordat je dat smakeloze plaatje straks forumwijd tegenkomtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik raak in de war door al die verwijderde posts
PM. En excuses enzo. Ik was oprecht geschokt, dus ik vroeg me af of mijn forumvriendjes hem wel grappig zouden vinden, ipv voornamelijk schokkendquote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Moest effe ruimen voordat je dat smakeloze plaatje straks forumwijd tegenkomt
Dankquote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Moest effe ruimen voordat je dat smakeloze plaatje straks forumwijd tegenkomt
Ik ben lekker meteen bij remlof gaan jankmuilenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM. En excuses enzo. Ik was oprecht geschokt, dus ik vroeg me af of mijn forumvriendjes hem wel grappig zouden vinden, ipv voornamelijk schokkend
Hoe gaat ;t met jou vandaag?quote:
Ik moest er wel stiekem om lachen, maar het kan niet hequote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM. En excuses enzo. Ik was oprecht geschokt, dus ik vroeg me af of mijn forumvriendjes hem wel grappig zouden vinden, ipv voornamelijk schokkend
bron: de FPquote:In Singapore loopt een vrouw rond voor wie het standje 'double penetration' geen enkel probleem is. De vrouw van ongeveer 25 jaar heeft namelijk twee vagina's.
De vrouw is zeer geschokt en verbaasd door deze ontdekking. De bizarre afwijking kwam vorige maand aan het licht tijdens een vijf minuten durende routinecontrole.
Dr Chee Jing Jye, medisch directeur van het verloskunde- en gynaecologiecentrum van Paragon Medical heeft in haar dertienjarige carrière nog nooit eerder een vrouw met een dubbele vagina gezien. Volgens Chee is de baarmoeder van de vrouw in prima staat, ondanks de aanwezigheid van een dubbele vagina met dito baarmoederhals. Ze meldt verder dat de aandoening niet levensbedreigend is.
ik weet dat er ook een man is met 2 piemelsquote:
quote:
Een vriendin van mij heeft 2 baarmoedersquote:Op maandag 10 mei 2010 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet dat er ook een man is met 2 piemels
Perfect match dusquote:Op maandag 10 mei 2010 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet dat er ook een man is met 2 piemels
Wel meer tochquote:Op maandag 10 mei 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die kan 3 mannen tegelijk neuken dus
Ja ze kan er ook nog 1 pijpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
waarom klikte ik ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt trouwens wel vaker voor, maar daar heb je niet zoveel aan, want die lui zijn meestal impotent.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Liever nietquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
ik zag ook wel een plaatje van 2 werkende geloof ik
moet je maar op google dos pollas intypen
quote:
Ik heb het penisboek gelezen, ik ben wel wat gewend.quote:
3 kratten bier inslaan?quote:
ik weet dat ik er spijt van ga krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het penisboek gelezen, ik ben wel wat gewend.
Haar penisboek, van goedele liekens. Ofzo. Heb ik ooit aan m;n beste vriendin gegeven voor haar verjaardag, maar zelf eerst helemaal doorgebladerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet dat ik er spijt van ga krijgen.
Maarem penisboek?
aah okee nooit van gehoord en denk ook niet dat het mijn cup of thee isquote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haar penisboek, van goedele liekens. Ofzo. Heb ik ooit aan m;n beste vriendin gegeven voor haar verjaardag, maar zelf eerst helemaal doorgebladerd.
Is leuk hoor. Ze heeft ook het vaginaboek en ons seksboek geschreven. Ik wil ze eigenlijk alle3 hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nooit van gehoord en denk ook niet dat het mijn cup of thee is
Wil ik ook. Ben ik er vanaf 21 augustusquote:
k lees dat soort lectuur nooit ben nogal erg selectief in wat ik leesquote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Ze heeft ook het vaginaboek en ons seksboek geschreven. Ik wil ze eigenlijk alle3 hebben.
Dan pas?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Wil ik ook. Ben ik er vanaf 21 augustus
Jaquote:
Het is ook informatief he, geen proza ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
k lees dat soort lectuur nooit ben nogal erg selectief in wat ik lees
Tyfus.quote:
ik lees voornamelijk wo2 lectuur de rest vind ik eigenlijk geen zak aanquote:Op maandag 10 mei 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is ook informatief he, geen proza ofzo
Ik lees alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lees voornamelijk wo2 lectuur de rest vind ik eigenlijk geen zak aan
ik heb tijdje terug fantasy proberen te lezen ik heb nog nooit zo lang over een boek gedaan als met diequote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lees alles wat los en vast zit.
Hangt er vanaf wat voor fantasy je leest he. De boeken van de Tamir zijn goed te doen, maar van die futuristische troep..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb tijdje terug fantasy proberen te lezen ik heb nog nooit zo lang over een boek gedaan als met die
tering er leek geen einde aan te komen
ging over een of andere soort van elvenprinses ofzo weet ik veel het was vet wazig ik kan daar gewoon niks meequote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor fantasy je leest he. De boeken van de Tamir zijn goed te doen, maar van die futuristische troep..
Mja ik weet ;t niet..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ging over een of andere soort van elvenprinses ofzo weet ik veel het was vet wazig ik kan daar gewoon niks mee
volgens mij heettie die een kus in het duister ofzoquote:
Ja idd tyfus.quote:
Ik ken ;t niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij heettie die een kus in het duister ofzo
Gezellig.quote:
houden zoquote:
volgens mij nietquote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef c0nd0r het volgende:
Zijn die pics van die zoenende chicks nou al getraceerd?
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef c0nd0r het volgende:
Zijn die pics van die zoenende chicks nou al getraceerd?
Wat? Fappen?quote:
Die ken ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaadquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef c0nd0r het volgende:
Die ken ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is het het bestequote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nog last heb van spierpijn
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die ken ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Succes ermee, en niet aan mij denken he!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nog last heb van spierpijn
![]()
[..]
Dat komt later vanavond misschien nog
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Succes ermee, en niet aan mij denken he!
Braaf.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Trevland denkt aan geitjes bij het fappen toch?
"Want we gaan schaaaaaaapen neuken.."quote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee.quote:
Natuurlijk niet.quote:
Dudequote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OHHHH LEKKER GEITJE *fapfap* IK WIL JE *fapfap* IK GA KOMEN *fapspuit*
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OHHHH LEKKER GEITJE *fapfap* IK WIL JE *fapfap* IK GA KOMEN *fapspuit*
Sorry, mental image die ik even moest delenquote:
Sexy.quote:
Maak trev gek joh! Hij zit nu echt met een megaboner achter de pcquote:
Sex and the city kijkenquote:
Hij niet alleen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak trev gek joh! Hij zit nu echt met een megaboner achter de pc
Zo Grey;s Anatomyquote:
Je bent een vrouw, jij kan geen boner hebben, dus wie wel?quote:
Weet ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, jij kan geen boner hebben, dus wie wel?
Oke.quote:
Trev zijn geit?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, jij kan geen boner hebben, dus wie wel?
Zelfs daar geen geld voorquote:Op maandag 10 mei 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je huurt alleen een geit als je zin hebt?
Gelukkig maar, seks met dieren is strafbaarquote:
En anders eerst voor jou nog een zwembroekquote:Op maandag 10 mei 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar, seks met dieren is strafbaar
Dat is meer een schaapquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
En anders eerst voor jou nog een zwembroek![]()
[..]
Dat is meer een schaap
Daar mag je geen grapjes over maken, dat is niet leuk.quote:
Nee. Ik vier ;t zondag met familie enzulks, alleen Bart komt dan.quote:
Autsjquote:Op maandag 10 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
Vrouw rijgt ex' penis aan mes tijdens autorit
De titel is al raar, maar het bericht des te vreemderquote:Op maandag 10 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
Pijnlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
Ook geen extra feestje voor ons?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik vier ;t zondag met familie enzulks, alleen Bart komt dan.
typisch djeez berichtquote:Op maandag 10 mei 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De titel is al raar, maar het bericht des te vreemder
Ik houd al 3 feestjes waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pijnlijk
[..]
Ook geen extra feestje voor ons?
ik af en toe staan soms wel leuke dingen bijquote:
teletekst pagina 402 en hogerquote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik af en toe staan soms wel leuke dingen bij
Das wel erg drukquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd al 3 feestjes waarschijnlijk.Maar als jij de 29e zin hebt om naar Leeuwarden te komen, sure.
Goed hequote:
kijk bijna geen tvquote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
teletekst pagina 402 en hoger
Edit: bij ned 1,2,3 heh
oow kan wel ik lees af en toe de FP vind ik meer dan genoegquote:
Nouja zondag dus met familie, en vrienden van me moeten optreden de 29e, dus heb ik besloten dat ik dan m;n verjaardag ga vieren en m;n moeder vindt dat ik ;t hier op ;t zuipen moet zetten met m;n vrienden.quote:
werkt lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja zondag dus met familie, en vrienden van me moeten optreden de 29e, dus heb ik besloten dat ik dan m;n verjaardag ga vieren en m;n moeder vindt dat ik ;t hier op ;t zuipen moet zetten met m;n vrienden.
Goed geregeld hequote:
3x hardcore zuipenquote:
zoek op vrijdag en lesbisch en tiener op fok.nlquote:Op maandag 10 mei 2010 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Het leven is kut, waar zijn de pics die bij de TT horen om me op te vrolijken
Zoveel drink ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het beschadigt op die leeftijd nog steeds je hersenen
Lesbische tienertopicquote:Op maandag 10 mei 2010 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Het leven is kut, waar zijn de pics die bij de TT horen om me op te vrolijken
Yeah babyquote:
Ik ben al iets ouder dan 16.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op je 16e is 1 glaasje zelfs al schadelijk, met 10-13% dan heh
Whisky, wodka, andere gedestilleerde dranken?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al iets ouder dan 16.
En 10-13% is mij niet sterk genoeg.
Wodka. Whisky is smerig.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Whisky, wodka, andere gedestilleerde dranken?
Haal het maar in polen of zo waar dat stofje er niet in zitquote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
Wist men overigens dat spiritus voor 99% uit alcohol bestaat, maar dat het stofje wat er bij zit zo giftig is en bijna niet eruit te halen...
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haal het maar in polen of zo waar dat stofje er niet in zit
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beetje wat andere stoffen bijstoppen en je hebt goedkoop wodka
en niet te zuipen en geen strot meer overquote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beetje wat andere stoffen bijstoppen en je hebt goedkoop wodka
Ja man, jeweetzquote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje voelt zich nu helemaal de man, omdat hij mee kan praten over drank.
Wodka is geen pure alcohol.quote:
Scheer je kop kaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja man, jeweetzIk ga woensdag overigens naar de knipknapkapper, nog ideeën voor coupes die ik kan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |