Blond haar, blauwe ogen, dikke tieten, strak kontje. Nog meer van het gemiddeld jongeren droombeeld?quote:
Ductape over de mondquote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen, dikke tieten, strak kontje. Nog meer van het gemiddeld jongeren droombeeld?
Dan geen mannentrio voor jou.quote:
Pijpt zo lastig.quote:
quote:
Blondquote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
Blond haar, blauwe ogen, dikke tieten, strak kontje. Nog meer van het gemiddeld jongeren droombeeld?
Klinkt als jezelf, op die dikke tieten na.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof jij met een vent bezig gaat terwijl ik alleen toe mag kijken.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof jij met een vent bezig gaat terwijl ik alleen toe mag kijken.
c0n uitgesloten dan.
Inderdaad, geen mannen voor mij. Alleen goden, zoals c0n.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof jij met een vent bezig gaat terwijl ik alleen toe mag kijken.
c0n uitgesloten dan.
Darnit.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, geen mannen voor mij. Alleen goden, zoals c0n.
Hoi van wie ben jij een kloon?quote:
Bart de Cuckoldquote:
quote:
quote:
TREV!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
Middag Luitjes![]()
![]()
Zo nog maar 2 daagjes en dan klaar
Goeiemiddagquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
Middag Luitjes![]()
![]()
Zo nog maar 2 daagjes en dan klaar
Net gedaan, ik had dit nummer nog nietquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TREV!
WAAROM REAGEERDE JE NIET OP MN SMSJE!
Dat nummer had je wel dat was het nummer dat ik jou in december gegeven had.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net gedaan, ik had dit nummer nog nieten onder stage doe ik niet smsen
Dan snap ik er niks meer van want in mijn foon heb ik een ander nummer staan, maar meteen even aanpassenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat nummer had je wel dat was het nummer dat ik jou in december gegeven had.
Ik had een tijdelijk nummer weet je nogquote:Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan snap ik er niks meer van want in mijn foon heb ik een ander nummer staan, maar meteen even aanpassen
Neuken?quote:
Gelukkig maar want ik ben verliefd op jouquote:
dan was ik hem vergeten aan te passenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had een tijdelijk nummer weet je nog
Nee dat ook 2 maar ik bedoel dat ik dan klaar ben met schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag
ik nog 1 en dan weekend
Nee.quote:
Dan kunnen wij ook lesbieseksen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ik ben verliefd op jou
Jaa tofquote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat ook 2 maar ik bedoel dat ik dan klaar ben met school
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee.
Mannen met een roze overhemd
Wat een turn-off.
quote:
Foei.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan was ik hem vergeten aan te passen
tot nu toe kan dat wel voor zo ver ik weetquote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei.
Maar ik kan toch wel bij jou crashen dan?
Dat wordt leuk met onze slumberpartyquote:
Vriendin zegt dat ze wss niet kan komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |