Vanochtend eerst alle bouwwinkels afgeweest om materialen te halen en tegeltjes uit te zoeken. Deze zijn het geworden voor op de grond
![]()
Ook hebben we de tegels die nu op de muren zitten gevonden dus kunnen we het uitgebroken stuk muur tot de grond doortegelen. In eerste instantie doen we alleen het douche gedeelte [wat er nu dus uit ligt] maar we willen uiteindelijk de hele badamervloer met deze tegels.
Vervolgens eerst de warmwaterleiding geisoleerd, de achterwand dichtgemaakt en de kieren gedicht
![]()
Daarna volgde het mengen van het egaliseer spul
![]()
En het gieten ervan
![]()
En na het eerste uitharden het putje schoonmaken en een beetje schuren zodat het aflopen is naar het putje toe
Tijdens het wachten heb ik nog even de trapkast leeggehaald, schoongemaakt en geschilderd.
![]()
![]()
Omdat we ineens een afwasmachine hebben komt waarschijnlijk ook de vriezer in dit hok te staan maar dat wordt nog even passen en meten. Als het niet gaat komt ie in de studeerkamer te staan.
Oh en nog even de afzuigkap gemonteerd
![]()
En het muurtje in de studeerkamer was eindelijk droog dus die is eerst geplamuurd en geimpregneerd
![]()
en vervolgens heb ik de eerste laag geel er maar meteen opgesmeerd
![]()
Het lijkt hier wat meer oranje dan het daadwerkelijk is. Moet wel nog een keer denk ik want het dekt niet fantastisch en dan komen hier uiteindelijk de bruine banen op.
Morgen komt

eindelijk terug en gaat hij met mijn paps samen hopelijk de muurtjes slopen.
Hij heeft de kaasplanken ook opgehaald voor de kasten en planken dus misschien dat we morgenavond al beginnen aan de kledingkast.