quote:Op maandag 10 mei 2010 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit. Behalve als je 18 bent en je hebt een bijbaantje, dan mag het. Maar niet als je fucking 27 ofzo bent en je werkt 40 uur per week. Waar is je fucking ambitie.
Vroeger op de middelbare school noemde zo'n gast me altijd Tamiltijgerquote:Op maandag 10 mei 2010 16:09 schreef Skylark. het volgende:
Sri Lanka, waar Colombo niet de hoofdstad is maar een fucking dorpje wat niet te onthouden is?
hejquote:Op maandag 10 mei 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ohai.
Ja, ik heb gewoon de hele dag examentrainingen gehad dus ik had geen tijd voor jullie. Of mijn BlackBerry. Ik zit nu trouwens op de laptop.quote:
all clearquote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds op elkaar aan het bitchen of is de kust inmiddels weer veilig?
Oh, vandaar de goede updates die we zouden krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon de hele dag examentrainingen gehad dus ik had geen tijd voor jullie. Of mijn BlackBerry. Ik zit nu trouwens op de laptop.
Wat jammer.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon de hele dag examentrainingen gehad dus ik had geen tijd voor jullie. Of mijn BlackBerry. Ik zit nu trouwens op de laptop.
Sorry?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, vandaar de goede updates die we zouden krijgen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
all clear
Otis had even last van een middag-dipje.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik houd jullie up to date met mijn BlackBerry. wil degene met de lapo de link naar het volgende topic daar dan inzetten?
Oh dat, nee toen was ik nog euforisch van de nacht die ik gehad heb.quote:
Zo, moet ik teruglezen of was het allemaal niet zo boeiend?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat, nee toen was ik nog euforisch van de nacht die ik gehad heb.
Jonge je snapt toch in de SC moet je elke chick die er is aanbidden. Fucking newfag.quote:
Dat heb ik helemaal niet gepost, dus je kan teruglezen maar je vindt niks.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo, moet ik teruglezen of was het allemaal niet zo boeiend?
van phil collins?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:22 schreef Lakitu het volgende:
DO YOU REMEMBER
dus ga je het zo vertellen¿quote:Op maandag 10 mei 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gepost, dus je kan teruglezen maar je vindt niks.
Dan wacht ik met smart.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gepost, dus je kan teruglezen maar je vindt niks.
wiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |