Ah, ik hoop dat je een nieuw account maakt omdat iemand je niet mag.. kun je je weer opnieuw inlikken bij BT en WDquote:
Haha ja die heb ik al staan. Maar wat was er met mij dan dat ik zo'n baas was? Ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Woeptiefucking doo, bel gers en vraag hem om bloemen
met je bek.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
En wie zit er nooit in een e-ruzie en heeft met niemand problemen?ik
Haha jij hebt zowel offline en online altijd beefquote:Op maandag 10 mei 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik deel iig nooit de eerste klap uit, zo ben ik dan ook weer nietquote:Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jij hebt zowel offline en online altijd beef
Jawel vorig met Mozy dacht ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik al staan. Maar wat was er met mij dan dat ik zo'n baas was? Ik ben wel benieuwd.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan gaan we dit keer voor een 8x8-square.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind mezelf wel een baas hoor. Een beetje zelfvertrouwen mag wel vind ik.quote:
quote:
Ja, ik maakte een nieuw account aan omdat niemand me mag. Uhuh.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ah, ik hoop dat je een nieuw account maakt omdat iemand je niet mag.. kun je je weer opnieuw inlikken bij BT en WD
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef BobbyB het volgende:
Jezus zeg, zijn jullie allemaal ongesteld of zo?
Kom je bij chai en mij zitten met de popcorn?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef BobbyB het volgende:
Jezus zeg, zijn jullie allemaal ongesteld of zo?
Ja, dat gezicht van je, pricelessquote:Op maandag 10 mei 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel een baas hoor. Een beetje zelfvertrouwen mag wel vind ik.
Maar ik doelde op deze.
[..]
Nee jij dan, met je gayface met lichtblauwe ogen.quote:
Ja echt he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |