quote:
Dat jij skylark chuck en nog een zooitje kankerdapen... sinds jullie terugkwamen is het niveau nog harder gedaald dan de euroquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat jij skylark chuck en nog een zooitje kankerdapen... sinds jullie terugkwamen is het niveau nog harder gedaald dan de euro
Ben ik mee bezig, hoezo?quote:
Ja man, jouw EINZTWEIHITLER-posts waren zelfs na de 2392e repost leuker.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat jij skylark chuck en nog een zooitje kankerdapen... sinds jullie terugkwamen is het niveau nog harder gedaald dan de euro
Nogmaals, het gaat me niet om het beestje, maar om de manier waarop je het brengt.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk hoor, en ik snap ook niet zo goed waarom ik het hier zei want waarom zouden jullie ook maar 'n beetje om dat beestje van mij geven![]()
.
Gelukkig ben jij er nog om het niveau te waarborgen, dat bewijst deze post wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
JIj bent die kankerhomo die samen met die andere EIN REICH EIN KLB SC chap alles zat te verbaggeren vriendquote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JIj bent die kankerhomo die samen met die andere EIN REICH EIN KLB SC chap alles zat te verbaggeren vriend
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JIj bent die kankerhomo die samen met die andere EIN REICH EIN KLB SC chap alles zat te verbaggeren vriend
dat is hoelang geleden, jullie zijn er nog geen haar beter op geworden?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja man, jouw EINZTWEIHITLER-posts waren zelfs na de 2392e repost leuker.
Ga toch wieleren man.
Inderdaad. Als ik de kans had, zou ik er nog even lekker op stampen met m'n hak.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat me niet om het beestje, maar om de manier waarop je het brengt.
Maar los daarvan, mij persoonlijk boeit zo'n beestje me inderdaad weinig, ja.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
en jij zit het nogsteeds te verbaggerenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jij ookquote:
en jij ook, maar jou durf ik niet aan te vallen omdat je dan weer zoeen kansloze speuractie op touw zetquote:
ik BEN dagdagquote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Was Devvie trouwens niet net zoals dagdag en die andere gast waarvan ik de naam ben vergeten met hun KLB red white army![]()
![]()
____!!??!
En daarom zeg ik, dat ik nu indd niet meer begrijp waarom ik het zei.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat me niet om het beestje, maar om de manier waarop je het brengt.
Maar los daarvan, mij persoonlijk boeit zo'n beestje me inderdaad weinig, ja.
Ik de SC verbaggeren?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Devvie het volgende:
en jij ook, maar jou durf ik niet aan te vallen omdat je dan weer zoeen kansloze speuractie op touw zet
Mwa ik heb toch wel zo'n 15 subscribers op mijn posts in deze SC alleen al.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
en jij zit het nogsteeds te verbaggeren![]()
Mijn account is 3k waard op eBay.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa ik heb toch wel zo'n 15 subscribers op mijn posts in deze SC alleen al.
En ik ben de laatste die het je zal geven. Sterker nog, ik zal er eerder wat van zeggen. Zoals net gebeurde.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daarom zeg ik, dat ik nu indd niet meer begrijp waarom ik het zei.
Sorry hoor bragi, soms wil ik gewoon aandacht.
Je bent wel een idiootquote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik de SC verbaggeren?Gast, haal de poep uit je mond.
quote:
* Chai gaat naast NG zitten met popcorn.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Machtig mooie topicwending![]()
That's why I love klb-sc
Huilen omdat je geen e-attention krijgt vanwege je hamsterquote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daarom zeg ik, dat ik nu indd niet meer begrijp waarom ik het zei.
Sorry hoor bragi, soms wil ik gewoon aandacht.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Crack, Braag? Gaat het verdomme nog steeds over die stinkhamster?
Misschien maar beter ook want ik vind aandacht trekkende mensen zelf ook niet leuk en ik heb soms nog geen eens door dat ik het zelf doequote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
En ik ben de laatste die het je zal geven. Sterker nog, ik zal er eerder wat van zeggen. Zoals net gebeurde.
Woeptiefucking doo, bel gers en vraag hem om bloemenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa ik heb toch wel zo'n 15 subscribers op mijn posts in deze SC alleen al.
Was jij niet 25+?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef wise het volgende:
http://tinychat.com/klbsc
kom daar dan jonguh.
1vs1
Mooi.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook want ik vind aandacht trekkende mensen zelf ook niet leuk en ik heb soms nog geen eens door dat ik het zelf doe. Dus beter als je het zegt, dan zie ik het tenminste
.
ja dat was ik?quote:
Not really.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Huilen omdat je geen e-attention krijgt vanwege je hamster. Fuck, ga naar je vriendinnetjes ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |