quote:
Dat jij skylark chuck en nog een zooitje kankerdapen... sinds jullie terugkwamen is het niveau nog harder gedaald dan de euroquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat jij skylark chuck en nog een zooitje kankerdapen... sinds jullie terugkwamen is het niveau nog harder gedaald dan de euro
Ben ik mee bezig, hoezo?quote:
Ja man, jouw EINZTWEIHITLER-posts waren zelfs na de 2392e repost leuker.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat jij skylark chuck en nog een zooitje kankerdapen... sinds jullie terugkwamen is het niveau nog harder gedaald dan de euro
Nogmaals, het gaat me niet om het beestje, maar om de manier waarop je het brengt.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk hoor, en ik snap ook niet zo goed waarom ik het hier zei want waarom zouden jullie ook maar 'n beetje om dat beestje van mij geven![]()
.
Gelukkig ben jij er nog om het niveau te waarborgen, dat bewijst deze post wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
JIj bent die kankerhomo die samen met die andere EIN REICH EIN KLB SC chap alles zat te verbaggeren vriendquote:Op maandag 10 mei 2010 15:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JIj bent die kankerhomo die samen met die andere EIN REICH EIN KLB SC chap alles zat te verbaggeren vriend
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JIj bent die kankerhomo die samen met die andere EIN REICH EIN KLB SC chap alles zat te verbaggeren vriend
dat is hoelang geleden, jullie zijn er nog geen haar beter op geworden?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja man, jouw EINZTWEIHITLER-posts waren zelfs na de 2392e repost leuker.
Ga toch wieleren man.
Inderdaad. Als ik de kans had, zou ik er nog even lekker op stampen met m'n hak.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat me niet om het beestje, maar om de manier waarop je het brengt.
Maar los daarvan, mij persoonlijk boeit zo'n beestje me inderdaad weinig, ja.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |