Precies, de pot verwijt de ketel....quote:Op maandag 10 mei 2010 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De filmwereld misschien, maar niet als het om een reconstructie gaat die op feiten gebaseerd dient te zijn. Ze kunnen toch gewoon in Holtebroek filmen....
Wat boeit de locatie nou. Je gebruikt acteurs en een decor. Dus het hoeft niet de echte locatie te zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De filmwereld misschien, maar niet als het om een reconstructie gaat die op feiten gebaseerd dient te zijn. Ze kunnen toch gewoon in Holtebroek filmen....
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:26 schreef Roscovitch het volgende:
Wat was dat hiphopliedje wat je zoveel tijdens uitzending hoorde (ook in de aftiteling) hij ligt op puntje van mn tong maar weet nog steeds niet
Chris ten Kate is van uitgeverij Van Gennep.quote:Peter R. de Vries en Chris ten Kate gaan in op de ophef rond het boek van Maria Mosterd, 'Echte mannen eten geen kaas'. Het boek, over het misbruik van een jong meisje door een loverboy, zou geen non-fictie zijn, maar grotendeels bedacht door Mosterd. Peter R. de Vries besteedde in een uitzending uitgebreid aandacht aan de kwestie.
Nu op Nederland 3.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:28 schreef Arcee het volgende:
Chris ten Kate is van uitgeverij Van Gennep.
Vanavond in DWDD dus.
inderdaad, ook die details met zijn auto parkeren en de buren die hem zagen, dat verzin je toch niet?!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:42 schreef Space-Chinees het volgende:
Hij komt op het 1e gezicht wel oprecht over.
ondanks dat ik hem ook neig te geloven is een "dat verzin je toch niet" niet betrouwbaar genoeg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
inderdaad, ook die details met zijn auto parkeren en de buren die hem zagen, dat verzin je toch niet?!
Maar als haar boek driekwart jaar geleden uitgekomen is, hoezo komt dit pas van zijn kant nu?
Het boek ligt hier thuis en er staan veel dingen in die niet kunnen kloppen, ik geloof manouquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef fespo het volgende:
[..]
ondanks dat ik hem ook neig te geloven is een "dat verzin je toch niet" niet betrouwbaar genoeg.
een goede leugenaar weet hier op in te spelen en zal juist zulke details gebruiken.
Ik geloof Maria in ieder geval niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het boek ligt hier thuis en er staan veel dingen in die niet kunnen kloppen, ik geloof manou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |