=D =D =D !!!!111111111111112234quote:Op maandag 10 mei 2010 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHA, HEBBEN WE SAMEN KEES GEZEGD :d:d:d:d;DD;;:D
Maar jouw papa is toch ook fokker/handelaar?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu ik er zo bij nadenk. Als je die paarden allemaal verkocht, wat moet dat schelen in de money zeg
Nee, ik ben fokker.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw papa is toch ook fokker/handelaar?
Inderdaad. Ik heb serieus nog nooit een lening af hoeven sluiten voor iets. Maar goed, ik ben ook zo iemand die gewoon niks koopt als ie daar geen geld voor heeft. Maar mensen hebben veel te vaak een instelling dat het maar moet kunnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
Dit, een dure lening gebruik je alleen voor een hypotheek.
Beetje geld lenen voor een auto. Dan koop je maar lekker een rammelbak of je gaat beter met je geld om.
Paar paarden gebruikt ie voor dressuur en shit, en een paar om te fokken enzoquote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw papa is toch ook fokker/handelaar?
NEE LEG EENS UITquote:Op maandag 10 mei 2010 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik ben fokker.
HAHAHAHA, SNAP JE HEM ::D![]()
Dressuur? Is ie homo ofzo?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Paar paarden gebruikt ie voor dressuur en shit, en een paar om te fokken enzo
Hij maakt er ook mest mee?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Paar paarden gebruikt ie voor dressuur en shit
Als je er geen geld voor hebt, moet je het ook niet kopen. Sommige mensen snappen dat nietquote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb serieus nog nooit een lening af hoeven sluiten voor iets. Maar goed, ik ben ook zo iemand die gewoon niks koopt als ie daar geen geld voor heeft. Maar mensen hebben veel te vaak een instelling dat het maar moet kunnen.
je vader fokt paardenżquote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Paar paarden gebruikt ie voor dressuur en shit, en een paar om te fokken enzo
inderdaad, vroeger, toen alles beter was, had men ook geen geld, maar toch heeft men het land aan de zee ontworsteld, met minimale middelen, zonder te lenenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb serieus nog nooit een lening af hoeven sluiten voor iets. Maar goed, ik ben ook zo iemand die gewoon niks koopt als ie daar geen geld voor heeft. Maar mensen hebben veel te vaak een instelling dat het maar moet kunnen.
Nee, nog nooit. Van familie ook niet trouwens. Zelfs van m'n vriendin niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je er geen geld voor hebt, moet je het ook niet kopen. Sommige mensen snappen dat niet![]()
Over leningen gesproken. Lenen jullie ook weleens geld van vrienden?
Nooit meer dan 20 euro en alleen als ik het niet bij me heb en niet sowieso niet heb.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je er geen geld voor hebt, moet je het ook niet kopen. Sommige mensen snappen dat niet![]()
Oke, netjesquote:Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Van familie ook niet trouwens. Zelfs van m'n vriendin niet.
Sowieso.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHAHA, IK ZEI FOK, EN JULLIE DENKEN FUCK, HAAH. jullie moesten vroeger zeker ook kankerhard lachen bij het hoofdstuk 'voortplanting' bij biologie, of niet?
Nooit. Ja op de middelbare school leende ik nog wel eens een euro voor m&m's ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |