Beetje mosterd na de maaltijd.quote:
Kun je zo doen, maar jij hebt haar gepaald.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Mozy het volgende:
Chai kijkt een kamperprogramma omdat ze kamer is
Je bent zelf kamerquote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Mozy het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zo doen, maar jij hebt haar gepaald.
quote:
Mensen die geen kamer zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef Mozy het volgende:
Laat mij haar trollen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zo doen, maar jij hebt haar gepaald.
I would hit.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
Dit werd vanochtend wakker naast me:
[ afbeelding ]
Mensen die naast jou wakker worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
Dit werd vanochtend wakker naast me:
[ afbeelding ]
lekker dingquote:Op maandag 10 mei 2010 13:39 schreef Bragi het volgende:
En mensen die denken dat ik dit zomaar van internet heb gehaald, hier nog een foto:
[ afbeelding ]
Hoe weet je haar naam?quote:
Dat zipje heb ik ookquote:
Wut?quote:
delen!quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
Mensen die mij PM'en en vragen of ik serieus naast haar ben wakker geworden.³
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
Mensen die mij PM'en en vragen of ik serieus naast haar ben wakker geworden.³
Ik vind het lullig voor NG, dus ik zal niet zeggen wie dat vroeg.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Je weet godver toch wel dat dat Carice van Houten is
Ik weet niet of we rijk zijnquote:
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor NG, dus ik zal niet zeggen wie dat vroeg.
quote:
Quote 500.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik weet niet of we rijk zijnHoe kan je dat zien?
Ik niet. Ik heb arme ouders.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk rijke ouders?
Een vriend van mij heeft hele rijke ouders. en die vriend en ik gaan van morgen tot zaterdag fietsen. en die moeder betaald ook alles voor mijquote:
STOER OFZO OM TE ZEGGEN DAT JULLIE 2X MODAAL HEBBEN OFZOOOOWquote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft hele rijke ouders. en die vriend en ik gaan van morgen tot zaterdag fietsen. en die moeder betaald ook alles voor mij
Terwijl mijn ouders ook 2x modaal hebben
betaal gewoon je eigen zooi manquote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft hele rijke ouders. en die vriend en ik gaan van morgen tot zaterdag fietsen. en die moeder betaald ook alles voor mij
Terwijl mijn ouders ook 2x modaal hebben
We gaan naar een vriendin van mij fietsen in het Oosten. Omdat we ons kapot vervelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
STOER OFZO OM TE ZEGGEN DAT JULLIE 2X MODAAL HEBBEN OFZOOOOW
Fietsen van dinsdag tot zaterdag?_!
Als ze echt rijk zouden zijn zouden ze in een limousine zitten terwijl ze kijken naar ingehuurde mensen die aan het fietsen zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
STOER OFZO OM TE ZEGGEN DAT JULLIE 2X MODAAL HEBBEN OFZOOOOW
Fietsen van dinsdag tot zaterdag?_!
Wat vind jij rijk? Ik vind dat mijn ouders het meer dan goed hebben ja. Terwijl ze niet eens heel veel verdienen ofzo, ze hebben gewoon altijd veel gespaardquote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb er niet voor gevraagd, en die moeder eist dat ik dat geld aanneem.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
betaal gewoon je eigen zooi man. Je bent oud genoeg.
En. Fietsen????
Echte rijkdom kan je alleen meten aan de hand van dat ding in je onderbroek!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Mensen die geld nodig hebben om zich rijk te voelen.
Dat denken rijke stinkerds altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 13:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
We gaan naar een vriendin van mij fietsen in het Oosten. Omdat we ons kapot vervelen.
En nee, maar zijn ouders zijn rijk. Die van mij niet. Maar zij denken dat wij het niet breed hebben. Alleen omdat zij veel meer geld hebben. Terwijl je best wel breed kan leven op 2x modaal.
Harderwijk Putten heb ik zaterdag toch mooi in 25 minuten gefietstquote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef Mozy het volgende:
Mensen die haten op fietsen hebben een conditie om te huilen
Dat dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat denken rijke stinkerds altijd
Ja, wat vind ik rijkquote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat vind jij rijk? Ik vind dat mijn ouders het meer dan goed hebben ja. Terwijl ze niet eens heel veel verdienen ofzo, ze hebben gewoon altijd veel gespaard
Dat is 10 km.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Harderwijk Putten heb ik zaterdag toch mooi in 25 minuten gefietst
Volgens google is dat 10 kmquote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf de binnenstad he, tot het midden van Putten
Dan is dat best wel netjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was het wel iets meer
Tellen schoonouders?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben eens met een vriend op de mountainbike's van z'n ouders om 9:40 naar de shop gereden in H'wijk. Dus ook ong 12 km. We waren om 10:20 terugquote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef Mozy het volgende:
Het snelste wat ik ooit heb gefietst, was op een mountainbike, van Eindhoven Station tot Valkenswaard (11km) in ±20 minuten. Want de band van mijn vriend was aan het leeglopen. En daarvoor hadden we 3 dagen lang gemountainbiked. Dus we waren echt kapot
Mijn gezondheid is mij veel dierbaarder dan geld.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tellen schoonouders?
Anyway, rijk zijn boeit me niet zoveel. Als je maar gelukkig bent.
/cliché.
Ik sport 5x per week vriendquote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef Mozy het volgende:
Mensen die haten op fietsen hebben een conditie om te huilen
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tellen schoonouders?
Anyway, rijk zijn boeit me niet zoveel. Als je maar gelukkig bent.
/cliché.
Mij nietquote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn gezondheid is mij veel dierbaarder dan geld.
Met mountainbikes rondracen als het of nog heel vroeg is of laat is leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben eens met een vriend op de mountainbike's van z'n ouders om 9:40 naar de shop gereden in H'wijk. Dus ook ong 12 km. We waren om 10:20 terug
volgend jaar topklasse ?quote:
Oh ik zeg ook niet dat geld niet belangrijk is, maar rijk zijn hoeft van mij niet zo. Zolang je je vaste lasten kan betalen en zo nu en dan op vakantie kan en dingen kan doen en kopen die je leuk vindt, is het wat mij betreft prima.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel geen financiële zorgen hebben toch ook wel aardig wat scheelt, qua stress, ruzie's e.d.
Zo denk ik ook. Zolang ik later maar niet de eindjes aan elkaar hoef te knopen, hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat geld niet belangrijk is, maar rijk zijn hoeft van mij niet zo. Zolang je je vaste lasten kan betalen en zo nu en dan op vakantie kan en dingen kan doen en kopen die je leuk vindt, is het wat mij betreft prima.
Ja, lig je daar op bed in je kasteel met een paar miljoen op de rekening met een ziekte die je lichamelijk helemaal sloopt.quote:
handkarren is geen sportenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, lig je daar op bed in je kasteel met een paar miljoen op de rekening met een ziekte die je lichamelijk helemaal sloopt.
Dat dus. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen waarom er stellen zijn die allebei werken die niet rond kunnen komen, dan doe je toch echt iets gigantisch misquote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat geld niet belangrijk is, maar rijk zijn hoeft van mij niet zo. Zolang je je vaste lasten kan betalen en zo nu en dan op vakantie kan en dingen kan doen en kopen die je leuk vindt, is het wat mij betreft prima.
ow ik dacht ze halen het welquote:Op maandag 10 mei 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee man. 1e werd woest geownd gister.
Omdat sommige mensen nu eenmaal helemaal niet stilstaan bij wat ze nu werkelijk uitgeven en ondertussen maar klakkeloos leningen afsluiten om die mooie auto en TV te kopen. Je moet voor de gein eens naar dubbeltje op z'n kant kijken (of hoe dat programma met die neger ook heet). Dan kijk je echt met verbazing naar stelletjes die maar dingen blijven aanschaffen, dure abonnementen hebben etc terwijl ze al diep in de schulden zitten.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen waarom er stellen zijn die allebei werken die niet rond kunnen komen, dan doe je toch echt iets gigantisch misIk werk nog niet eens en we kunnen nu al makkelijk rondkomen en geld overhouden samen
Ja, ik weet wel hoe het komt, heb dat programma ook wel eens gezien, maar ik kan gewoon echt niet begrijpen hoe mensen zo oerdom kunnen zijn. Was een keer een stel dat 5000 euro in de maand binnenkreeg en dan niet rondkomenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen nu eenmaal helemaal niet stilstaan bij wat ze nu werkelijk uitgeven en ondertussen maar klakkeloos leningen afsluiten om die mooie auto en TV te kopen. Je moet voor de gein eens naar dubbeltje op z'n kant kijken (of hoe dat programma met die neger ook heet). Dan kijk je echt naar verbazing naar stelletjes die maar dingen blijven aanschaffen, dure abonnementen hebben etc terwijl ze al diep in de schulden zitten.
Haha, ben je dom danquote:Op maandag 10 mei 2010 14:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe het komt, heb dat programma ook wel eens gezien, maar ik kan gewoon echt niet begrijpen hoe mensen zo oerdom kunnen zijn. Was een keer een stel dat 5000 euro in de maand binnenkreeg en dan niet rondkomen
Ja, dat is werkelijk te kansloos voor woorden. Die mensen hebben nooit geleerd om met geld om te gaan. En ook zo mooi dat ze soms dan ook eigenlijk niks op willen geven of verkopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe het komt, heb dat programma ook wel eens gezien, maar ik kan gewoon echt niet begrijpen hoe mensen zo oerdom kunnen zijn. Was een keer een stel dat 5000 euro in de maand binnenkreeg en dan niet rondkomen
Dat is nog het meest briljante.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is werkelijk te kansloos voor woorden. Die mensen hebben nooit geleerd om met geld om te gaan. En ook zo mooi dat ze soms dan ook eigenlijk niks op willen geven of verkopen.
Klopt, leuk programma is dat. Leukste vermaak is leedvermaak.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen nu eenmaal helemaal niet stilstaan bij wat ze nu werkelijk uitgeven en ondertussen maar klakkeloos leningen afsluiten om die mooie auto en TV te kopen. Je moet voor de gein eens naar dubbeltje op z'n kant kijken (of hoe dat programma met die neger ook heet). Dan kijk je echt met verbazing naar stelletjes die maar dingen blijven aanschaffen, dure abonnementen hebben etc terwijl ze al diep in de schulden zitten.![]()
Weet niet meer, maar waarschijnlijk welquote:Op maandag 10 mei 2010 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
Haha, ben je dom danZe had zeker 3 paarden en 5 honden?
Dit, een dure lening gebruik je alleen voor een hypotheek.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, leuk programma is dat. Leukste vermaak is leedvermaak.
Maar je bent sowieso dom als je een lening afsluit voor een tv of auto, met uitzondering van hypothecaire lening natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |