Ik vind het gewoon echt kut ja, en jij snapt dat waarschijnlijk toch niet omdat jij dat toch niet hebt. Maar als zo'n beestje net dood gaat is het wel fijn als andere mensen net doen alsof ze het ook zielig vinden.quote:
quote:
Kijk, dit is een voorbeeld van zo'n post die niemand interesseert.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb zo een beetje elke VW/Audi uitgeprobeerd net.![]()
Hier moest ik wel om lachen.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoop dat die kankerhamster van je met heeeeeel veel pijn is gestorven.
Denken dat iemand wat boeit wat jij vindt.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, dit is een voorbeeld van zo'n post die niemand interesseert.
Mijn hamster had een heel topic op fok manquote:Op maandag 10 mei 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
Maar je brengt het ook zo saai. Ik weet fucking niks van die hamster. Kijk mijn goudvissentopic. Een fucking huisdierentopic en toch topvermaak.
In de rest van de posts van deze pagina waren wel meer dan 2 mensen geïnteresseerd?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, dit is een voorbeeld van zo'n post die niemand interesseert.
Dat snap ik als je met 'andere mensen' je beste vriendin en je moeder bedoelt. Maar je bent in de fucking KLB Slowchatquote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt kut ja, en jij snapt dat waarschijnlijk toch niet omdat jij dat toch niet hebt. Maar als zo'n beestje net dood gaat is het wel fijn als andere mensen net doen alsof ze het ook zielig vinden.
But you didquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
't Gaat me echt niet om het feit dat het om een dood dier gaat, 't gaat me om de manier waarop je al een paar keer om aandacht voor het dier vraagt. " MAAR M'N HAMSTER" Alleen dat is al genoeg reden om er niet één serieuze post aan te wijden.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
En wat dacht je van de Blackberry-twitterSC-periode van rv en wd? Ver-schrik-ke-lijk.
Overdag ben ik er toch bijna nooit, dus niet echt meegekregen. Of was dat ook 's avonds?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
En wat dacht je van de Blackberry-twitterSC-periode van rv en wd? Ver-schrik-ke-lijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |