Voor een weekje.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van mij dan. Kijk z'n sig. Ik snap dat hij het raar vind, maar is zoiets sig-waardig
?
Ja, want het is kankergayquote:Op maandag 10 mei 2010 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van mij dan. Kijk z'n sig. Ik snap dat hij het raar vind, maar is zoiets sig-waardig
?
Duurde ff...quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat gezeik over chickies hosselen en die straattaal ook tyfus irritant.
MAAR MN HAMSTER
Ik vind om aandacht vragen ook tyfusirritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Straks moet ik nog huilen, dat kan toch niet!![]()
Of Bragi.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Als we toch gaan klagen over users. Lakitu![]()
![]()
Mijn sig herinnert mij er aan dat ik 14 jarige jongens nooit had moeten vertrouwen.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn sig geeft aan dat je een ForumAdmin nooit moet geloven.
Jij geeft niks om dode diertjesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
Ik vind om aandacht vragen ook tyfusirritant.
Denken wij aan dezelfde persoon?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
Ik vind om aandacht vragen ook tyfusirritant.
OH BOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef Crack_ het volgende:
En ja ik wil aandacht want ik voel me nu zielig en ik vind het echt kut!
Wat wil je dan nu van ons hier?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij geeft niks om dode diertjes.
ik wil je wel troostenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij geeft niks om dode diertjes.
Aan Chai natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denken wij aan dezelfde persoon?
Een knuffel.quote:
Er zijn er meerdere.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denken wij aan dezelfde persoon?
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
Maar je brengt het ook zo saai. Ik weet fucking niks van die hamster. Kijk mijn goudvissentopic. Een fucking huisdierentopic en toch topvermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |