Ik doe het laatste, wel gebaseerd op literatuur/theorie.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Wie van jullie doen er literatuuronderzoek, en wie doen er empirisch onderzoek?
Literatuur- en bronnenonderzoek.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Literatuurquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Empirisch, maar daar hoort altijd literatuur bij helaas.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef T.O.P het volgende:
Zo, ingeleverd....nu maar afwachten. Ik hoop dat ik nog mee kan met de lichting die eind mei afstudeert...quote:Op maandag 11 april 2011 10:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook ik wil deze week mijn aangepaste eindconcept inleveren. Ik hoop zo dat ik er dan vanaf ben...
Maar je kan toch niet precies hetzelfde onderwerp nog een keer doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Thompson1985 het volgende:
iemand een voorbeeld nodig met als onderwerp online marketing? Ik heb hem 2 maanden terug afgerond met een 8... PM-en
ps: Hogeschool Utrecht (Digitale Communicatie)
The Lazy Songquote:Op woensdag 13 april 2011 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Hahaha, weet je wat demotiverend is! Zit ik lekker te typen met de radio op de achtergrond. Komt dat liedje voorbij: "Today I don't feel like doing anything! I just wanna lay in my bed! I
Je kan hem als voorbeeld gebruiken... Ik heb gekozen voor een vrij breed onderwerp. Je zou je in een scriptie verder kunnen verdiepen in 1 van de onderdelen die ik heb onderzocht. Bij online marketing vallen resultaten meestal goed te meten. Erg leuk om daar onderzoek naar te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet precies hetzelfde onderwerp nog een keer doen?
gedaan, maar volgens mij staan vraag 3 en 4 verkeerd om!quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Tink89 het volgende:
Willen jullie even helpen met mijn thesis:
www.thesistools.com/web/?id=191778
Graag gedaanquote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb vraag 3 en 4 omgedraaid ondertussen
En die spelfout had ik gemist, die pas ik nog even aan! *moest snel, snel... was extra*
Dank u!
Dat is een mooi puntje voor in je discussiequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, zeer weinig informatie over mijn deelvraag te vinden.Tjah, dan maar een paar onderzoeken noteren die er enigszins mee te maken hebben en in de conclusie beschrijven dat er nog zeer weinig onderzoek naar gedaan is en er dus nog weinig over te zeggen valt.
Arf, wat naar! Succes!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Renesite het volgende:
Beuh... moet het allemaal natuuurlijk weer anders doen!!
Wil het 1 juni af hebben. Moet weer vanaf de bodem beginnen *hush hush hush...quote:
Waaat, echt vanaf niks? Alles moet anders? Onderzoek enzo? Of moet je de boel vooral herschrijven?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil het 1 juni af hebben. Moet weer vanaf de bodem beginnen *hush hush hush...
Balen! Succes ermee, gaat je wel lukkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Renesite het volgende:
Beuh... moet het allemaal natuuurlijk weer anders doen!!
Ooo dat duurt nog even!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Oooohh, heb 11 mei pas het gesprek waarin ik de feedback hoor! Mooi twee weekjes vrij! Jammer dat juist nu de temperatuur weer terug naar 15 graden gaat!
Zou even wachten tot ie beoordeeld is! </lame>quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef RandomMoron het volgende:
baaah, 1 mei inleverdatum van mijn Ma-scriptie en ik heb t gewoon helemaal gehad. Wil hem verbranden..minstens
ik ben iig ver genoeg om hem in te leveren, al dan niet met wat verbeterpuntjes. Het is de 1e versie, dus in principe nog ruimte voor verbetering. Maar omdat het onderdeel is van een artikel dat snel gepubliceerd moet worden is de 1e versie in principe al vrij ehm..bindendquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zou even wachten tot ie beoordeeld is! </lame>
Maar ga je het redden?
Oh, maar er zal vast nog wel een editor overheen gaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
ik ben iig ver genoeg om hem in te leveren, al dan niet met wat verbeterpuntjes. Het is de 1e versie, dus in principe nog ruimte voor verbetering. Maar omdat het onderdeel is van een artikel dat snel gepubliceerd moet worden is de 1e versie in principe al vrij ehm..bindend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |