abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81757372
Zit je er erg mee dat ze een ander heeft, of juist puur alleen dat je haar mist?

Samen reizen is niet echt een optie gezien al mijn vrienden wel studeren of werken . En als ik me nu uitschrijf heb ik nog een maand bedenktijd dus dat heeft totaal geen zin meer enzo, en in de zomer ga ik nog op vakantie en de rest van de weken full time werken bij mijn bijbaantje, ik heb pas begin september echt niets meer te doen. En deze paar weken dan.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 16:48:02 #202
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_81763939
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:33 schreef Tegan het volgende:
Zit je er erg mee dat ze een ander heeft, of juist puur alleen dat je haar mist?

Samen reizen is niet echt een optie gezien al mijn vrienden wel studeren of werken . En als ik me nu uitschrijf heb ik nog een maand bedenktijd dus dat heeft totaal geen zin meer enzo, en in de zomer ga ik nog op vakantie en de rest van de weken full time werken bij mijn bijbaantje, ik heb pas begin september echt niets meer te doen. En deze paar weken dan.
Ik pak er ook een deeltijd studie bij.
Was het allang van plan, maar de situatie is nu zo dat ik een keer echt doorpak.
Heb me eergister zelfs al aangemeld, zo ver ben ik nog niet eerder gekomen
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_81861272
Werd zondag voor de broodnodige variatie weer eens naast mn ex-vriendje wakker... zoals elke week sinds het uit is

Was zo dronken dat ik me alleen amper iets kon herinneren van die zaterdag... behalve dat hij een opmerking maakte in de trand van "ik weet niet wie er naast je slaapt tegenwoordig" waarop ik zei dat ik met niemand anders naar bed was geweest dan hem. Waarop hij zei "ik ook niet, heb ook met niemand anders gezoend". Waarop ik zei "ik ben met niemand anders naar bed geweest"... Zou hij aan het vissen geweest zijn?

Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:35:01 #204
104367 Thrackan
new and improved
pi_81861490
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
Werd zondag voor de broodnodige variatie weer eens naast mn ex-vriendje wakker... zoals elke week sinds het uit is

Was zo dronken dat ik me alleen amper iets kon herinneren van die zaterdag... behalve dat hij een opmerking maakte in de trand van "ik weet niet wie er naast je slaapt tegenwoordig" waarop ik zei dat ik met niemand anders naar bed was geweest dan hem. Waarop hij zei "ik ook niet, heb ook met niemand anders gezoend". Waarop ik zei "ik ben met niemand anders naar bed geweest"... Zou hij aan het vissen geweest zijn?

Kwestie van niet meer in zijn buurt dronken worden.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_81863351
Oh maakt niet uit of ik dronken ben of niet en of ik in zijn buurt ben of niet hoor
Sarcasme. Herken het.
pi_81863441
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:

quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
Oh maakt niet uit of ik dronken ben of niet en of ik in zijn buurt ben of niet hoor
Je reacties zijn tegenstrijdig .

Wil je nu wel of niet met hem omgaan/neuken? Want nu ben je gewoon aandacht aan het vragen .
pi_81863511
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 16:48 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik pak er ook een deeltijd studie bij.
Was het allang van plan, maar de situatie is nu zo dat ik een keer echt doorpak.
Heb me eergister zelfs al aangemeld, zo ver ben ik nog niet eerder gekomen
Studeren gaat hem echt niet worden voor mij denk ik. Of thuisstudie ofzo, maar de OU heeft helemaal geen studie die mij leuk lijkt.

En succes jij .
pi_81864161
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef Tegan het volgende:

[..]

[..]

Je reacties zijn tegenstrijdig .

Wil je nu wel of niet met hem omgaan/neuken? Want nu ben je gewoon aandacht aan het vragen .
Het is niet aandacht vragen, het is meer dat ik het gewoon even kwijt moest en dit het geschikte topic is. Als ik aandacht wilde vragen had ik wel een nieuw topic helemaal voor mij alleen geopend

Ik weet niet wat ik wil Liefst wil ik hem terug en dat alles helemaal leuk en goed en happy is, maar dat wordt het niet, want een relatie werkte tussen ons niet.. althans... niet nu. Neemt niet weg dat we nu al 9 maanden continu naar elkaar toe trekken en gewoon niet los van elkaar lijken te kunnen raken, terwijl dat wel "beter" zou zijn. Hij kan me niet geven wat ik nodig heb en daarom ging ik vreemd bij het leven, wat hij niet weet. Maar eigenlijk wil ik gewoon hem en niemand anders en das zwaar kut want als ik hem heb, ben ik ook niet gelukkig omdat ik hem amper zie en bijna nooit wat van hem hoor
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:51:24 #209
104367 Thrackan
new and improved
pi_81864254
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
Je wordt sowieso naast hem wakker?
pi_81864494
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Je wordt sowieso naast hem wakker?
Het is meer dat we elkaar bewust op blijven zoeken, of we nou dronken zijn of niet.. De kunst van het loslaten zijn we dus niet geheel meester...
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:05:07 #211
104367 Thrackan
new and improved
pi_81864730
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is meer dat we elkaar bewust op blijven zoeken, of we nou dronken zijn of niet.. De kunst van het loslaten zijn we dus niet geheel meester...
Heb je het idee dat je zonder hem geen leven hebt? Daar lijkt het in ieder geval op, dat hij nog steeds degene is die betekenis geeft aan jouw leven. Terwijl jij de enige bent die betekenis geeft aan jouw leven.

Wil je op deze manier door rotzooien? Prima. Ga je gang, doe wat je wil, maar houd er rekening mee dat je dan eeuwig in dit dilemma blijft steken. Wil je dat niet? Dan zul je wat moeten veranderen.
pi_81867970
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Heb je het idee dat je zonder hem geen leven hebt? Daar lijkt het in ieder geval op, dat hij nog steeds degene is die betekenis geeft aan jouw leven. Terwijl jij de enige bent die betekenis geeft aan jouw leven.

Wil je op deze manier door rotzooien? Prima. Ga je gang, doe wat je wil, maar houd er rekening mee dat je dan eeuwig in dit dilemma blijft steken. Wil je dat niet? Dan zul je wat moeten veranderen.
Haha, zonder hem geen leven? Ik dacht het niet hoor Het is niet dat ik desperate ben of niet zonder hem kan, het is dat ik niet WIL. Ik vind hem gewoon leuk en ik denk dat wij het heel leuk zouden kunnen hebben samen.. ALS... Heb net met hem afgesproken hier morgen eens een ernstig woordje over te wisselen om te zien waar we nu eigenlijk helemaal mee bezig zijn en dat leek hem verstandig...
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:56:05 #213
104367 Thrackan
new and improved
pi_81868608
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, zonder hem geen leven? Ik dacht het niet hoor Het is niet dat ik desperate ben of niet zonder hem kan, het is dat ik niet WIL. Ik vind hem gewoon leuk en ik denk dat wij het heel leuk zouden kunnen hebben samen.. ALS... Heb net met hem afgesproken hier morgen eens een ernstig woordje over te wisselen om te zien waar we nu eigenlijk helemaal mee bezig zijn en dat leek hem verstandig...
Nou ja, je zegt zelf al precies wat je wil. Als je weer bij elkaar wil komen, doe dat dan. Maar ga het dan ook niet weer verpesten door in je oude gedrag terug te vallen (je zei iets over vreemdgaan).
Of je wil een relatie, of je wil het niet.

Succes morgen in ieder geval
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:03:46 #214
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81868862
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is niet aandacht vragen, het is meer dat ik het gewoon even kwijt moest en dit het geschikte topic is. Als ik aandacht wilde vragen had ik wel een nieuw topic helemaal voor mij alleen geopend

Ik weet niet wat ik wil Liefst wil ik hem terug en dat alles helemaal leuk en goed en happy is, maar dat wordt het niet, want een relatie werkte tussen ons niet.. althans... niet nu. Neemt niet weg dat we nu al 9 maanden continu naar elkaar toe trekken en gewoon niet los van elkaar lijken te kunnen raken, terwijl dat wel "beter" zou zijn. Hij kan me niet geven wat ik nodig heb en daarom ging ik vreemd bij het leven, wat hij niet weet. Maar eigenlijk wil ik gewoon hem en niemand anders en das zwaar kut want als ik hem heb, ben ik ook niet gelukkig omdat ik hem amper zie en bijna nooit wat van hem hoor
Moet je vooral zo blijven doorgaan en de schuld op de alcohol blijven gooien.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_81869977
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Nou ja, je zegt zelf al precies wat je wil. Als je weer bij elkaar wil komen, doe dat dan. Maar ga het dan ook niet weer verpesten door in je oude gedrag terug te vallen (je zei iets over vreemdgaan).
Of je wil een relatie, of je wil het niet.

Succes morgen in ieder geval
Daar heeft hij natuurlijk ook wat over te zeggen

Maar je hebt gelijk, vreemdgaan moet ik gewoon niet doen natuurlijk... maar dat deed ik dus omdat we niet echt een relatie hadden, ook al noemden we het wel zo... Ach, het is een lang en ingewikkeld verhaal. Ik hoop morgenavond wat meer duidelijk te hebben, maar het zal wel weer een gesprek worden dat op niks uit draait omdat we niet met, maar ook niet zonder elkaar willen...

En Goof, ik geef alcohol niet de schuld hoor, meldde het alleen maar omdat ik baal dat ik me niet meer kan herinneren wat we nou precies hebben besproken...
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:46:53 #216
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81870452
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
Maar je hebt gelijk, vreemdgaan moet ik gewoon niet doen natuurlijk... maar dat deed ik dus omdat we niet echt een relatie hadden, ook al noemden we het wel zo... Ach, het is een lang en ingewikkeld verhaal. Ik hoop morgenavond wat meer duidelijk te hebben, maar het zal wel weer een gesprek worden dat op niks uit draait omdat we niet met, maar ook niet zonder elkaar willen...
99,9% kans dat jullie weer bij elkaar in bed belanden.
pi_81935846
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

99,9% kans dat jullie weer bij elkaar in bed belanden.
Nou.. vanavond niet in elk geval... Uitkomst van het gesprek: we weten allebei niet wat we ermee aan moeten. Hij heeft inmiddels al met een ander gezoend, ik ook, maar toch zit het me dwars. Vooral omdat hij zaterdag nog recht in mn gezicht zei dat hij niks met wie dan ook had gedaan... Hij zegt dat ie niet verliefd op me is, ook nooit is geweest, en dat dat mogelijk te maken heeft met zijn situatie op dit moment. I don´t know...

Pfff, ik snap niet waarom ik hem niet gewoon los kan laten... Ik ben er nu van overtuigd dat ik het contact moet afkappen, gewoon niks meer van me laten horen, zien hoe hij dan reageert, maar ik weet nu al dat ik dat niet kan. Jezus wat ben ik een slappe hap zeg...
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:48:26 #218
104367 Thrackan
new and improved
pi_81943418
Niet alleen dat, jullie doen allebei dingen achter elkaars rug om... Denk je dat dat ooit een gezonde relatie oplevert?
pi_81947918
Alle contact afkappen blijkt altijd weer de beste heelmeester. Heb me in tijden niet zo chill gevoeld, komt dus wel weer goed jongens+meisjes.
pi_81956130
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Thrackan het volgende:
Niet alleen dat, jullie doen allebei dingen achter elkaars rug om... Denk je dat dat ooit een gezonde relatie oplevert?
Niet op dit moment, maar daar is sowieso geen sprake van. Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een rebound
Sarcasme. Herken het.
pi_82003896
Ik zal me ook maar weer eens melden hier.
Heb het een tijdje niet meer gevolgd hier, maar ik zie dat er nog steeds een aantal vaste mensen hier komen.
Gaat wel goed hier. Denk nog wel regelmatig aan haar, en wil nog wel een s pissig worden als ik terug denk waarom sommige dingen zo zijn gegaan maarja.
Mis haar ook nog wel eens soms, maar ook soms is het meer van iemand te missen na een werkdag om even te kletsen.
Maar eerst over 1 1/2 week op vakantie naar Thailand ,daar rondtrekken met een groep heerlijk even wat anders.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_82004966
Mijn ex en ik hebben een deal gemaakt, dat we elkaar vertellen als we iemand anders zoenen of meer. Gewoon omdat ik me anders gek loop te maken op hoe ver hij is met andere meisjes enzo, dus ik stelde het voor en hij vond het prima. Ik weet dat hij twee dates heeft gehad de afgelopen tijd, met twee verschillende meisjes, maar er is dus tot mijn verbazing niets gebeurd. (Stiekem was dat de aanleiding voor mijn vraag, maar sowieso lijkt het me wel fijn voor mijn gemoedsrust om dit soort dingen van hem te horen al voor het serieuzer wordt.) Ik was een paar weken geleden met een vroegere date turned 'vriend' naar een concert geweest, en toen we onze deal hadden gemaakt en ik zei dat ik niemand anders had gehad vroeg hij specifiek naar hem, dus dat gevoel dat ik had speelde bij hem ook al een hele tijd. Fijn dat ik niet alleen zulke gevoelens heb. Aan het einde van die avond en flink wat bier later vroeg hij me ineens of ik met hem wilde trouwen... Natuurlijk niet serieus, dus ik zei nee. En toen hadden we een goed gesprek over dat hij graag kinderen wil enzo. En ik eigenlijk niet. Dus blijkbaar is het wel goed dat we niet bij elkaar zijn, want we willen allebei andere dingen in onze toekomst .
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:19:38 #223
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82017820
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Alle contact afkappen blijkt altijd weer de beste heelmeester. Heb me in tijden niet zo chill gevoeld, komt dus wel weer goed jongens+meisjes.
Precies.

En onthoud: Op iedere pot passen honderden verschillende deksels.
You sunk my battleship! :o
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:35:13 #224
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82021220
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex en ik hebben een deal gemaakt, dat we elkaar vertellen als we iemand anders zoenen of meer. Gewoon omdat ik me anders gek loop te maken op hoe ver hij is met andere meisjes enzo, dus ik stelde het voor en hij vond het prima. Ik weet dat hij twee dates heeft gehad de afgelopen tijd, met twee verschillende meisjes, maar er is dus tot mijn verbazing niets gebeurd. (Stiekem was dat de aanleiding voor mijn vraag, maar sowieso lijkt het me wel fijn voor mijn gemoedsrust om dit soort dingen van hem te horen al voor het serieuzer wordt.) Ik was een paar weken geleden met een vroegere date turned 'vriend' naar een concert geweest, en toen we onze deal hadden gemaakt en ik zei dat ik niemand anders had gehad vroeg hij specifiek naar hem, dus dat gevoel dat ik had speelde bij hem ook al een hele tijd. Fijn dat ik niet alleen zulke gevoelens heb. Aan het einde van die avond en flink wat bier later vroeg hij me ineens of ik met hem wilde trouwen... Natuurlijk niet serieus, dus ik zei nee. En toen hadden we een goed gesprek over dat hij graag kinderen wil enzo. En ik eigenlijk niet. Dus blijkbaar is het wel goed dat we niet bij elkaar zijn, want we willen allebei andere dingen in onze toekomst .
En wat als je ex je nou vertelt dat ie heeft gezoend met iemand? Of misschien zelfs het bed heeft gedeeld? Hoe reageer je daar dan op?
pi_82022704
Dat zou even slikken zijn geweest, maar ik wil het graag weten als het alternatief is om alles via via te horen en niet van hem. Hij mag zoenen of meer met wie hij wil, net als ik dat mag...

Ik vroeg me vooral af waar hij me bezig was met die meisjes, en nu weet ik dat. Maakt me niet zoveel uit als er wel iets was, maar dan wilde ik dat wel weten. Ookal doet het misschien een beetje pijn, het weten is al een stuk fijner dan er zelf over denken en gek worden van mijn gedachten van ontwetenheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')