abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81598808
Samen opstaan terwijl het zonnetje al schijnt, ontbijtje eten, ffies douchen en naar het strand. Beetje zonnen, zwemmen, drankje, wat eten en al beetje aanklooien. Lekker met de auto terug rijden, BBQ aan en saampjes nog wat drinken en ouwehoeren en vervolgens op bed eindigen (natuurlijk) Dat waren mooie dagjes zal me zwaar vallen als ik wakker wordt op een mooie dag in het weekend.
Niet teveel aan denken blijf het proberen maar ik snap het gewoon niet.. Hoop dat dag snel komt dat je in de ogen kijkt van een meisje en je weet dat het goed zit. Het rare is gewoon dat toen het nog aan was ik alles maar voorlief nam en het soms zelfs een sleur vond.
pi_81643541

[ Bericht 100% gewijzigd door StevenSuSu op 20-05-2010 02:01:13 ]
pi_81643847
Tja, je ex mag doen wat ze wil. Ookal is het net uit. Het doet pijn, maar verder moet je dat toch zelf verwerken.

En bedankt voor de tip, die heb ik niet al genoeg gehoord. Ik heb nog contact met mijn ex en daar ga ik niet binnekort mee stoppen...
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:12:42 #154
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81645428
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef StevenSuSu het volgende:
lang verhaal
Waarom is die gozer die ze heeft ontmoet nou meteen een klootzak? Jij maakte het uit, zij ontmoette iemand anders. Eigen schuld, dikke bult. Jij dacht zeker dat ze wel op je zou wachten, toen jij een jaarte 'rustig aan' wilde doen? En dan noem je haar onzeker... Je hebt die pijn die je nu voelt zelf veroorzaakt jongen. Het heeft dus geen nut om dat haar te vertellen. Zoek een ander en laat haar met rust; je hebt het zelf verpest.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_81659577

[ Bericht 100% gewijzigd door StevenSuSu op 20-05-2010 02:05:11 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:37:44 #156
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81662744
LOL, je kreeg niet te horen wat je wilde horen, Steven?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_81667837
haha,
Nou een soort van. Wat ik wilde reageren (maar weer weg had gehaald) was dat ik ook wel besef dat mijn verhaal (en gedrag) vol irrationele fouten zit. Ik weet dat ik haar los moet laten, dat ze het recht heeft op een eigen leven, op een andere man etc. Dat gun ik haar juist heel erg! Ik wil natuurlijk dat ze gelukkig is.
Maar op zwakke momenten (dus toen ik die post schreef) verlies ik dat rationele besef even en dan word ik jaloers, of wanhopig, angstig, verliefd.. En de grote strijd is nu om in die emotionele momenten niet ineens haar op te gaan bellen. Dus probeerde ik mijn verhaal hier te doen, gewoon om even stoom af te blazen en niet te hoeven bellen. Want dat recht heb ik niet, rationeel weet ik dat.
Het heeft misschien toch geen zin om dat verhaal, waar ik zelf de fouten wel van in zie, hier te laten staan voor andere mensen om er negatief op te reageren. Dat wil me toch niet echt helpen geloof ik. Ook denk ik dat een paar dingen niet helemaal over kwamen (zoals dat ik haar onzeker noemde wat jij fout vond. Dat was helemaal niet lullig bedoelt en niet mijn eigen waarheid, ze zei het me zelf...). Wel veel dank voor het lezen goofy, en voor iedereen die hier zulke oprechte verhalen deelt.

Steven
pi_81674493
Fijn topic dit! Voel me al een stuk beter nu ik weet dat ik niet de enige ben met een maffe ex die je stiekem nog super leuk vind en waarbij je niet wilt dat het uit is maar het toch uit moest gaan omdat het niet werkte, maar wat gewoon stom is en dat ie dan een week later weer bij je in bed ligt en een week later weer en dat dat heeeel fijn is en dat je dan denkt: leef in het moment! Stel geen eisen, doe rustig aan, zie waar het schip strandt. Maar een dag later ben je weer hopeloos verliefd en wil je hem terug en ga je hem sms stalken maar dat mag niet! Want het is je ex!!!

Dus...

Sarcasme. Herken het.
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:16:37 #159
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_81681325
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Spirit82 het volgende:
Fijn topic dit! Voel me al een stuk beter nu ik weet dat ik niet de enige ben met een maffe ex die je stiekem nog super leuk vind en waarbij je niet wilt dat het uit is maar het toch uit moest gaan omdat het niet werkte, maar wat gewoon stom is en dat ie dan een week later weer bij je in bed ligt en een week later weer en dat dat heeeel fijn is en dat je dan denkt: leef in het moment! Stel geen eisen, doe rustig aan, zie waar het schip strandt. Maar een dag later ben je weer hopeloos verliefd en wil je hem terug en ga je hem sms stalken maar dat mag niet! Want het is je ex!!!

Dus...

Dus zoek je iemand anders die je kunt stalken!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_81682796
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:07 schreef StevenSuSu het volgende:
haha,
Nou een soort van. Wat ik wilde reageren (maar weer weg had gehaald) was dat ik ook wel besef dat mijn verhaal (en gedrag) vol irrationele fouten zit. Ik weet dat ik haar los moet laten, dat ze het recht heeft op een eigen leven, op een andere man etc. Dat gun ik haar juist heel erg! Ik wil natuurlijk dat ze gelukkig is.
Maar op zwakke momenten (dus toen ik die post schreef) verlies ik dat rationele besef even en dan word ik jaloers, of wanhopig, angstig, verliefd.. En de grote strijd is nu om in die emotionele momenten niet ineens haar op te gaan bellen. Dus probeerde ik mijn verhaal hier te doen, gewoon om even stoom af te blazen en niet te hoeven bellen. Want dat recht heb ik niet, rationeel weet ik dat.
Het heeft misschien toch geen zin om dat verhaal, waar ik zelf de fouten wel van in zie, hier te laten staan voor andere mensen om er negatief op te reageren. Dat wil me toch niet echt helpen geloof ik. Ook denk ik dat een paar dingen niet helemaal over kwamen (zoals dat ik haar onzeker noemde wat jij fout vond. Dat was helemaal niet lullig bedoelt en niet mijn eigen waarheid, ze zei het me zelf...). Wel veel dank voor het lezen goofy, en voor iedereen die hier zulke oprechte verhalen deelt.

Steven
Had het ook gelezen en kon me eigenlijk wel vinden in je verhaal. Normale gevoelens die niet altijd even juist zijn maarjah zo gaat dat. Als iedereen helemaal correct met die gevoelens om zou kunnen gaan had dit topic er tenslotte ook niet geweest..
pi_81683578
Bleh ... is er ook een fase dat het je niks meer interesseert?
Ik schuif nu werkelijk alles voor mij uit...
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:14:11 #162
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_81683634
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:13 schreef -Engel- het volgende:
Zoiets heb ik inderdaad ook gehad.
Gelukkig had ik mensen om mij heen (en mijn werk) waardoor ik wel door moest gaan.
Scheelde wel gigantisch ...
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_81683768
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:14 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Zoiets heb ik inderdaad ook gehad.
Gelukkig had ik mensen om mij heen (en mijn werk) waardoor ik wel door moest gaan.
Scheelde wel gigantisch ...
ik zit op mijn werk alleen in een hok en muziek hielp vandaag echt helemaal niks
pi_81685676
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:13 schreef -Engel- het volgende:
Ja, daar ben ik nu gelukkig net over heen.
Gelukkig was de nieuwe onderwijsperiode net van start gegaan, dat gaf/geeft me wel wat speling.
You sunk my battleship! :o
pi_81685755
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik nu gelukkig net over heen.
Gelukkig was de nieuwe onderwijsperiode net van start gegaan, dat gaf/geeft me wel wat speling.
En? Wat heb je er verder aangedaan?

tips pleaz
pi_81686107
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:04 schreef -Engel- het volgende:

[..]

En? Wat heb je er verder aangedaan?

tips pleaz
Ik ben lid geworden van FOK!
En ik heb uitstel van excecutie aangevraagd voor enkele verslagen die in die tijd ingeleverd moesten worden.
Dit gaf mij wat meer tijd om nergens zin in te hebben zonder dat ik in grote problemen zou komen.
Bij mij ging het gevoel vanzelf over gegaan en heeft mijn meer ambitieuze kant het weer over genomen.

Wat mij wel steeds een boost gaf was sporten. Na een uurtje flink zweten had ik veel meer zin om dingen te ondernemen dan daarvoor. Dus misschien is dat wel iets om te proberen? Even hardlopen ofzo?
pi_81688087
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ik ben lid geworden van FOK! En ik heb uitstel van excecutie aangevraagd voor enkele verslagen die in die tijd ingeleverd moesten worden.
Dit gaf mij wat meer tijd om nergens zin in te hebben zonder dat ik in grote problemen zou komen.
Bij mij ging het gevoel vanzelf over gegaan en heeft mijn meer ambitieuze kant het weer over genomen.

Wat mij wel steeds een boost gaf was sporten. Na een uurtje flink zweten had ik veel meer zin om dingen te ondernemen dan daarvoor. Dus misschien is dat wel iets om te proberen? Even hardlopen ofzo?
Ben ik al langer hoor user van Fok! bedoel ik
Ik werk>>> daar is geen uitstel bij mogelijk >>>> wat wel kan, is hetzelfde doen als iedereen net doen of er geen deadline is
Hardlopen/fitness/dansen doe ik al en fietsen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fietsen
pi_81689139
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:54 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ben ik al langer hoor user van Fok! bedoel ik
Ik werk>>> daar is geen uitstel bij mogelijk >>>> wat wel kan, is hetzelfde doen als iedereen net doen of er geen deadline is
Hardlopen/fitness/dansen doe ik al en fietsen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fietsen
Hmmmmm als je al veel sport zal ik even een nieuw idee moeten bedenken.
Even brainstormen!
pi_81689394
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Hmmmmm als je al veel sport zal ik even een nieuw idee moeten bedenken.
Even brainstormen!
oke ikwacht af
pi_81689742
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:23 schreef -Engel- het volgende:

[..]

oke ikwacht af
Ik herinner mij ineens dat ik de afgelopen paar weker nog iets heb gedaan wat mij wel positieve energie gaf!
Koken!

Nu weet ik niet zeker of het ook daadwerkelijk door het koken zelf kwam of door het feit dat het iets is wat in voorheen nooit echt heb gedaan. Een soort nieuwe hobby dus.

Misschien kan dat je helpen, een nieuwe hobby zoeken?
pi_81691743
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ik herinner mij ineens dat ik de afgelopen paar weker nog iets heb gedaan wat mij wel positieve energie gaf!
Koken!

Nu weet ik niet zeker of het ook daadwerkelijk door het koken zelf kwam of door het feit dat het iets is wat in voorheen nooit echt heb gedaan. Een soort nieuwe hobby dus.

Misschien kan dat je helpen, een nieuwe hobby zoeken?
Hier wil ik wel even kort op inhaken! Voor ik iets met m'n ex kreeg kookte ik best fanatiek. Nieuwe dingen proberen, en als ze lukten diezelfde gerechten ook voor m'n vrienden klaarmaken. Met m'n ex at ik eigenlijk altijd weer bijna hetzelfde, en vaak wat ongezonder dan in de periode daarvoor. Sinds een paar maanden heb ik de kookhobby weer opgepakt, en in combinatie met meer sporten en nu dus weer wat meer culinair en gezonder eten ben ik zichtbaar afgevallen. Zit daardoor alweer een heel stuk beter in m'n vel. Sterker nog, ik lees hier 1x per week nog wel eens mee en dit is de eerste keer dat ik weer reageer sinds bijna een maand ofzo...

Ook wel wat moeilijkere momenten gehad, maar die kom ik meestal dezelfde dag nog te boven. En dan is het niet echt de moeite om dat hier nog neer te zetten...
There are three ways of running this place, the wrong way, the right way, or my way
pi_81691969
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:10 schreef SRF het volgende:

[..]

Hier wil ik wel even kort op inhaken! Voor ik iets met m'n ex kreeg kookte ik best fanatiek. Nieuwe dingen proberen, en als ze lukten diezelfde gerechten ook voor m'n vrienden klaarmaken. Met m'n ex at ik eigenlijk altijd weer bijna hetzelfde, en vaak wat ongezonder dan in de periode daarvoor. Sinds een paar maanden heb ik de kookhobby weer opgepakt, en in combinatie met meer sporten en nu dus weer wat meer culinair en gezonder eten ben ik zichtbaar afgevallen. Zit daardoor alweer een heel stuk beter in m'n vel. Sterker nog, ik lees hier 1x per week nog wel eens mee en dit is de eerste keer dat ik weer reageer sinds bijna een maand ofzo...

Ook wel wat moeilijkere momenten gehad, maar die kom ik meestal dezelfde dag nog te boven. En dan is het niet echt de moeite om dat hier nog neer te zetten...
koken dus......maar nu nog een groep vinden die het wil opeten....
pi_81692117
Koken vind ik heerlijk, al voor ik mijn ex kende . Ik krijg eerder totaal geen eetlust meer door dit alles, dus voor mij werkt dat niet echt. Het koken is nog steeds heerlijk relaxend, maar beetje zonde als het dan zo de prullenbak in verdwijnt.
pi_81692166
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
Koken vind ik heerlijk, al voor ik mijn ex kende . Ik krijg eerder totaal geen eetlust meer door dit alles, dus voor mij werkt dat niet echt. Het koken is nog steeds heerlijk relaxend, maar beetje zonde als het dan zo de prullenbak in verdwijnt.
same here dus.... waar heb ik anders die groep voor nodig....
pi_81692552
Tja, had al gelezen dat het niet slim is om contact te houden met je ex... afgelopen dinsdag samen wat gezelligs gedaan en nu voel ik mij er nog steeds kut om... mis de intimiteit nog zo verschrikkelijk erg... het vreet me echt zo op momenteel... merk dat ik nog steeds m'n ups en downs heb. Denk dat ik het contact toch maar weer af moet kappen want het is gewoon niet gezond zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')