Dat vind ik wat anders dan iemand anders van je rijlen en zeilen op de hoogte te houden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Tegan het volgende:
Misschien op onze manier wel vreemd, maar ik vind het in het algemeen doodnormaal om je ex even te laten weten dat je een nieuwe vriendin het, zodat ze het niet van een ander hoeft te horen.
Het doet je geen pijn om haar met een andere vrouw te zien?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Tegan het volgende:
Misschien op onze manier wel vreemd, maar ik vind het in het algemeen doodnormaal om je ex even te laten weten dat je een nieuwe vriendin het, zodat ze het niet van een ander hoeft te horen.
Jawel, maar we zijn niet samen, dus hij kan gewoon doen wat hij wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het doet je geen pijn om haarhem met een andere vrouw te zien?
Javascript staat uit?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:32 schreef Lallend het volgende:
(trouwens waarom kan ik in firefox hier niet op de smilies klikken...)
Heb wel no-script als addon maar heb fok gewoon toegestaan... vaagquote:
Het is veel beter voor jezelf om geen e-mail te sturen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:07 schreef Rbhp het volgende:
Vandaag flinke dip na een prima week. Ex opgebeld om te vragen of ze nog van me hield, en ze zei dat ze maar van 1 persoon kan houden en die persoon ben ik niet. Maar ze geeft nog wel om me. Daarna zei ze dat ze dacht dat ik sterker zou zijn. Ze is nog niet geheel gelukkig in haar nieuwe relatie. Ik ga dr zo een e-mail schrijven. F...
Waarom wil je haar terug?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef Rbhp het volgende:
Ik wil haar terug. Had haar nooit moeten laten gaan.
Geloof mij, geef het wat tijd en stuur niet die email zoals hierboven al gezegd is. Het zal niks aan de situatie veranderen en voor haar zal het alleen maar overkomen als een geforceerde poging om dingen toch nog te lijmen. Je zult je na verloop van tijd echt wel beter gaan voelen. Bedenk je trouwens ook dat je niet je geluk af wilt laten hangen van 1 persoon omdat je jezelf dan na verloop van tijd echt nog wel tegen zult komen. Ik heb precies in hetzelfde schuitje gezeten en ben nog wel bezig met herstellen maar ik weet dat ik beter af ben en dat ikzelf de enige ben die voor geluk kan zorgen in mijn leven met behulp van anderen. Je bent namelijk altijd ZELF de zwakste schakel van je eigen geluk. Zorg dus dat je bewuster van jezelf word en welke dingen je gelukkig maken en jaag dat na.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Rbhp het volgende:
Omdat ik haar mis, en haar niet kan vergeten. Omdat mijn leven op dit moment zonder haar gewoon niet leuk is.
Tja begrijpelijk maar kan mij zijn gevoel dan ook wel voorstellen. Jij hebt het vertrouwen in eerste instantie beschadigd als ik het zo goed lees? Tuurlijk is het zinloos om de ander een schuldgevoel aan te praten maar voor hemzelf was het blijkbaar nodig om goed stil te staan bij het feit wat er gebeurd is en daar blijkbaar kritisch naar is gaan kijken.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef melanie_x het volgende:
Na 2 maanden twijfelen heb ik toch besloten er definitief een punt achter te zetten.
Hij praatte me steeds een schuldgevoel aan en beloofde dat alles beter zou worden waardoor ik weer om was. Vertrouwen vind ik erg belangrijk, en als dat er al niet is..
Ik neem hieruit aan dat jullie relatie nog niet lang geleden af is gelopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Rbhp het volgende:
Omdat ik haar mis, en haar niet kan vergeten. Omdat mijn leven op dit moment zonder haar gewoon niet leuk is.
Goed, ik kon me aardig inhouden, heb het smsje gelijk verwijderd en natuurlijk niks terug gestuurd. Aardig wat afleiding op familieweekend, vrijdag en zaterdagnacht tot 4/5u doorzuipen met mn neven en ooms.quote:"Misschien helpt dit je en lucht het wat op. Wat ik met <naamscharrel> had is nu over, voor zover er iets was"
Ik heb ook ongeveer dezelfde situatie. Ik nam mezelf voor om sterk te blijven en drie weken geen contact te zoeken. Uiteindelijk heb ik haar dit weekend gebeld (na 3 weken geen contact van mijn kant), met als resultaat dat ze er nog steeds hetzelfde tegen aan kijkt: voor haar is alles veranderd, ze wilt voorlopig zelfs niet als vrienden verder. Het probleem is dat ik haar elke dag op school zie, en dat ik haar gewoon niet voor een lange tijd kan ontlopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef Cyaa het volgende:
Het is nu 4 weken over. Gedumpt, en gelijk daarna haar meerdere malen gespot met iemand anders. Daar zat ik in het begin erg mee, maar nu is dat niet het gene waar ik me kut over voel. Eerste 2/3 weken nog contact gehad, afgesproken. Ben zelfs nog met haar pa en zijn vrienden bier wezen zuipen.
Toen merkte ik dat als ik iets met haar deed, ik me beter voelde. Waarom? Omdat het dan weer voelde alsof er niks aan de hand was. Dit besef heb ik precies een week geleden gekregen. Heb haar opgebeld, en in tranen verteld hoe het zat, en dat ik haar, voor mezelf niet wilde spreken, zeker een maand.
Na een paar dagen (afgelopen vrijdag) kreeg ik, op weg naar een familieweekend, het volgende smsje:
[..]
Goed, ik kon me aardig inhouden, heb het smsje gelijk verwijderd en natuurlijk niks terug gestuurd. Aardig wat afleiding op familieweekend, vrijdag en zaterdagnacht tot 4/5u doorzuipen met mn neven en ooms.
Nu ben ik weer thuis. En voel me crap! Waarom stuurt ze mij dat smsje? Om mij me beter te laten voelen? Ik heb haar gvd net een paar dagen daarvoor laten weten dat ik absoluut geen contact meer wil, niet van mijn kant, absoluut ook niet van haar kant. Ik weet dat ze vrijwel geen vrienden (op 1 zeer homosexuele jongen, en een meisje wat ze langer kent na) heeft.
Ik weet niet wat ik moet doen. Contact zoeken? Ze vindt het nog steeds heel leuk om iets te doen met me, het klikt ook nog steeds goed. Maar ze is niet meer verliefd. Of moet ik sterk blijven, en niks van me laten horen, zoals ik vorige week ook heb geclaimd te doen?
Goed advies of niet, het lucht al op dit even hier neer te plempen
gewoon je eigen ding doen.....dat is ten allertijden het beste...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ik heb ook ongeveer dezelfde situatie. Ik nam mezelf voor om sterk te blijven en drie weken geen contact te zoeken. Uiteindelijk heb ik haar dit weekend gebeld (na 3 weken geen contact van mijn kant), met als resultaat dat ze er nog steeds hetzelfde tegen aan kijkt: voor haar is alles veranderd, ze wilt voorlopig zelfs niet als vrienden verder. Het probleem is dat ik haar elke dag op school zie, en dat ik haar gewoon niet voor een lange tijd kan ontlopen.
Wat kan ik het beste doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |