Ja die bedoelde ik!!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:35 schreef Chowi het volgende:
Goed topic, Erik..
Mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Leuk, het moet je ook maar opvallenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef Michelinmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Een oudje van mij... Stond zo op een paaltje tijdens een wandeling.
't Is ook net confetti in een modderstroomquote:Op maandag 10 mei 2010 13:19 schreef GateWayX het volgende:
[ afbeelding ]
Een heel dun plakje magmatisch (lava) gesteente onder een microscoop met gepolariseerd licht.
(daar komen de mooie kleurtjes door)
Op weg naar de hemelquote:Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef wendywendy het volgende:
[ afbeelding ]
groter
Metro uitgang Wilhelminaplein, Rotterdam
Wauw!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet precies waarom maar deze blijft mij interesseren
Heilige Geestquote:Op maandag 10 mei 2010 15:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet precies waarom maar deze blijft mij interesseren
Hehe, my thoughts exactly. Moest er ook meteen aan denken toen ik die foto zag.quote:
Bijna een MB, daar gaat de databundel van mobiele users!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:01 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Kwaliteit is niet best, maar een van de betere foto's die ik gemaakt heb die avond.
Volgensmij is het nu beterquote:Op maandag 10 mei 2010 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bijna een MB, daar gaat de databundel van mobiele users!
Lievvvv poesje, sad story. RIP.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Een simpele iPhone-foto:
[ afbeelding ]
Ik vind de lichtval mooi en hij is extraspeciaal omdat ze dezelfde dag overleed
Gaarne een beetje resizen.quote:
Nais.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:45 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gemaakt. Want we hadden zin om over hekjes te klimmen en in een veld te liggen met heel veel paardebloemen. Én ik had mijn camera mee..
ahhhhh liefffffquote:Op maandag 10 mei 2010 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Een simpele iPhone-foto:
[ afbeelding ]
Ik vind de lichtval mooi en hij is extraspeciaal omdat ze dezelfde dag overleed
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:45 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gemaakt. Want we hadden zin om over hekjes te klimmen en in een veld te liggen met heel veel paardebloemen. Én ik had mijn camera mee..
Eer van je werk dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb denk ik wel een half uur daar gestaan voordat iemand leuk die schaduwen had en er niemand anders in mijn kader liep.
Haha, ieder compliment op mijn foto's is welkom, of je nou in de herhaling valt of niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Heerlijke plaat dit. Ik wilde eigenlijk ook weer een opmerking maken over de enorm lekkere kleuren trouwens, totdat ik me realiseerde dat het dan de tweede keer zou zijn dat ik over de kleuren in jouw foto zou beginnen.
Anyway, well done.
Het was toepasselijker geweest als die boot duckie had gehetenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef zaans_boefje het volgende:
Eigen werk.
Zomaar een bootje op een slootje....![]()
[ afbeelding ]
Onderschrift:
Eenden die weigeren te zwemmen is een status van welvaart?
Het gaat om het plaatje [kwijl uit]quote:Op maandag 10 mei 2010 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het was toepasselijker geweest als die boot duckie had geheten
Oeh, daar kan ik ook heel vrolijk van wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
This one always cracks me up. En dat kan ik niet treffend vertalen naar het ABN vind ik.
Die papegaaien zijn erg tof! Je zou hem digitaal nog iets kunnen bewerken zodat de kleuren er beter uit komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef Melsje1982 het volgende:
Na een tijdje mee te hebben gelezen/gekeken in de fot.
Hier mijn eerste post. Wat vinden jullie ervan? Ben benieuwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal het eens proberen. Heb de foto ooit genomen met een simpel compact cameraatje.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die papegaaien zijn erg tof! Je zou hem digitaal nog iets kunnen bewerken zodat de kleuren er beter uit komen..
Heb de vrijheid genomen een beetje aan de schuifjes te zittenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef Melsje1982 het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Heb de foto ooit genomen met een simpel compact cameraatje.
Blijf het ook een leuke foto vinden, ook omdat de papagaaien eigenlijk zelf zo gingen zitten toen ik daar stond.
Ik schiet álles met een simpel jarenoud compactjequote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef Melsje1982 het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Heb de foto ooit genomen met een simpel compact cameraatje.
Blijf het ook een leuke foto vinden, ook omdat de papagaaien eigenlijk zelf zo gingen zitten toen ik daar stond.
Vind ik helemaal niet erg hoor. Op gebied van bewerking moet ik nog een hoop leren, maar hopelijk baart oefening straks ook kunst.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef Arean het volgende:
[..]
Heb de vrijheid genomen een beetje aan de schuifjes te zitten![]()
(ik hoop dat je dat niet erg vind?)
Ik heb met name wat meer contrast toegevoegd.
[ afbeelding ]
Die is echt geweldigquote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
This one always cracks me up. En dat kan ik niet treffend vertalen naar het ABN vind ik.
Wouwquote:Op maandag 10 mei 2010 @ 20:34 schreef blue_funk het volgende:
Ooh, leuk topic!
Het stelt niet veel voor, maar voor mij is het deze:
[afbeelding]
deze vind ik echt topquote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik nog liggen van een tijdje terug.
Ze is leuk jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:45 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat op de muur komen op canvas![]()
Mooi.quote:
Misschien moest ze dat welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mooi..
Maar ze kijkt net alsof ze heel nodig naar de wc moet, hihi.
Wat een toffe foto! Ik zit er al vijf minuten naar te kijken en hij blijft me fascineren. Leuk!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is die foto veuls te klein voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:45 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat op de muur komen op canvas![]()
dit is echt een te gekke foto man!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het? Zeker weten dat het geen 3D render van een plasmabal is ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef eightone. het volgende:
Ik vind deze nog altijd wel tof.
[ afbeelding ]
Gemaakt met mijn eerste camera, geloof ik de 17e foto die ik erop maakte.
Goed gezienquote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit als zo'n bol waar je je hand op kan leggen, en je dan van die spanningsgolven naar je hand ziet lopen. Gadgets uit de jaren 80, net als van die Olie-in-water-blokjes, en lavalampenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef Thomass het volgende:
Leuk topic ja
[..]
Wat is het? Zeker weten dat het geen 3D render van een plasmabal is ofzo?
[..]
Goed gezien
Neenee!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef Thomass het volgende:
Wat is het? Zeker weten dat het geen 3D render van een plasmabal is ofzo?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef Siegfried het volgende:
Haha, leuk! Doet me denken aan deze van mij:
[ afbeelding ]
Wie heeft deze titanenstrijd gewonnen??quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef Siegfried het volgende:
Haha, leuk! Doet me denken aan deze van mij:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |