Maar ook meer licht.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:19 schreef ueberduitser het volgende:
Nadeel van een schuifpui vindt ik altijd dat je een groot gat maakt, wat eigenlijk nog maar voor de helft open kan! Vandaar, openslaande deuren!
Convectorput. Ik heb het destijds inclusief convectorput laten doen voor ¤5500. Maar dat was in 2004.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, denk om de radiator, die waarschijnlijk voor dat raam langs gepland zit waar jullie de openslaande deuren in willen hebben. Dat zijn vaak radiatoren met flink wat vermogen, en alternatieven daarvoor kunnen ook nog eens stevig in de papieren lopen. Tenzij je natuurlijk een andere vorm van verwarming in huis krijgt, of hier reeds rekening mee hebt gehouden.
Dat is een idee. Je kunt ook ergens op een stukje muur een smalle hoge hoog rendement design radiator laten plaatsen. Dat was bij ons de oplossing.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Convectorput. Ik heb het destijds inclusief convectorput laten doen voor ¤5500. Maar dat was in 2004.
dat hangt maar net af van de plaats van de nieuwe deur en hoe vaak je daardoor naar buiten wilt gaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:43 schreef Jose24 het volgende:
Het is bij ons een ruwbouw optie. Dus de mogelijkheid is er.
Ik heb eerlijk gezegd niet aan de radiator gedacht.
Daar hebben jullie wel een goed punt! Haha!
Zou het op de tekening nog even bekijken..
Maar zou een losse achterdeur onmisbaar zijn?
Modern... maar niet tè..quote:Op maandag 10 mei 2010 11:38 schreef Seven. het volgende:
TS, hoe is je interieur? Modern (schuifpui) of niet (tuindeuren)? Ik zou het vooral daar vanaf laten hangen.
Het is ook van belang hoe jullie het meeste binnen komen, kom je achter langs dan lijkt me een aparte deur makkelijker dan steeds door een van de dubbele tuindeuren of schuifpuiquote:Op maandag 10 mei 2010 11:13 schreef Jose24 het volgende:
Of doen we er goed aan de achterdeur gewoon te behouden.
Nee hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:43 schreef Jose24 het volgende:
Het is bij ons een ruwbouw optie. Dus de mogelijkheid is er.
Ik heb eerlijk gezegd niet aan de radiator gedacht.
Daar hebben jullie wel een goed punt! Haha!
Zou het op de tekening nog even bekijken..
Maar zou een losse achterdeur onmisbaar zijn?
Ik loop altijd door een van de dubbele tuindeuren naar binnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:55 schreef exlurker het volgende:
[..]
Het is ook van belang hoe jullie het meeste binnen komen, kom je achter langs dan lijkt me een aparte deur makkelijker dan steeds door een van de dubbele tuindeuren of schuifpui
Die dingen zijn toch ook gemaakt om er eventueel ook alleen één van open te doen, en de ander gewoon vast blijft zitten?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:14 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik loop altijd door een van de dubbele tuindeuren naar binnen.
Niks geks aan.
Inderdaad, doorgaans met een driepuntsslot.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch ook gemaakt om er eventueel ook alleen één van open te doen, en de ander gewoon vast blijft zitten?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:52 schreef _VoiD_ het volgende:
ideetje, een harmonicawand uit glas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |