Maar waarom word je daar zo boos om? Zo'n rare opmerking is het toch niet? En we mogen toch best verder praten over grillworst? Ondanks dat jouw vraag verder beantwoord was? Zo gaat dat vaak in een gesprek.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedankte degene die normaal antwoord gaf direct en dan is het toch klaarIk hoef geen commentaar over wat er precies voor gore dingen inzitten en of ik dat wel zou willen eten als ik het zou weten. Vroeg me slechts af of jullie het wisten omdat het niet op de verpakking staat.
Wat?quote:
Je bedoelt voor jij kwam posten?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef heaven7 het volgende:
Nee niet meer, vroeger was het hier een stuk aangenamer.
En heb te weinig doorzettingsvermogen om mezelf te pushen.quote:
dan had je grillworst in het kwadraatquote:Op maandag 10 mei 2010 15:54 schreef Tinkepink het volgende:
Grillworst is heel erg lekker op een zuurkoolschotel. En dan onder de grill
Er werkt een leuke fitness-instructeur die wel van flirten houdt en ik zag nog wel wat meer leuks voorbij komen. Leuke is dat je gelijk weet hoe iemand heet, waar die woont en wat zijn sterrenbeeld isquote:
seperatorvlees is wel eens behandeld bij de Keuringsdienst van waarde. Dat zijn de kipresten die op het karkas achterblijven als de kipfilet en poten etc verwijderd zijn. Dat wordt verzameld en verwerkt in produktenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb van de week geleerd dat separatievlees eigenlijk vleesdeeg is. (was dat hier?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |