Wilders was er inderdaad zelf al opgekomen om mensen knettergek noemen.quote:
Ik vind dat je zeikt. Sinds waneer vallen we over dat woord op fok? Als je liever hebt dat ik zeg dat je zeurt, prima. Daar wil ik best rekening mee houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hoeft niet onbeschoft tegen me te worden. Doe ik tegen jou ook niet. Gedraag je gewoon beleefd.
Ik vind soft een heel andere benaming dan gek. En ik denk dat je zelf het verschil ook wel ziet.
Graag gedaan en slaap lekker!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als ik me eventueel aan een bepaalde user stoor vind je dat niet goed? Ik begrijp er werkelijk niets van.
Maar geeft niet hoor, ik ga zo lekker slapen en lees het morgen wel weer.
Maar bedankt voor je feedback.
Het is allebei beledigend bedoeld. Wat is dan het grote verschil? Je kan zegt wel dat er veel verschil in zit maar leg het eens concreet uit dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, en vooral gaan denigreren.
Iemand voor gestoord uitmaken is toch echt iets anders dan iemand een doetje noemen, maar vooruit, jouw feestje.
Van iemand vaststellen dat hij problemen niet hard genoeg aanpakt noem ik nou niet beledigen. Iemand voor gek verslijten is een ander verhaal. Maar dat wil er niet in, begrijp ik. Prima.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is allebei beledigend bedoeld. Wat is dan het grote verschil? Je kan zegt wel dat er veel verschil in zit maar leg het eens concreet uit dan.![]()
"Dat snap je zelf ook wel" is me wat te simpel. En gewoonweg stellen dat gek erger is dan doetje in deze context slaat ook nergens op. Zonder argumenten is dat weinig waard
Een harde aanpak is relatief. Dus of het terecht is of een politicus soft worden genoemd is een kwestie van hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van iemand vaststellen dat hij problemen niet hard genoeg aanpakt noem ik nou niet beledigen. Iemand voor gek verslijten is een ander verhaal. Maar dat wil er niet in, begrijp ik. Prima.
Dat is al weer een heel stuk genuanceerder dan iemand 'doetje' noemen. Dat woord gebruikte je net toch? Maar ik begrijp dat je terugkrabbelt, prima, dat onderstreept mijn gelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van iemand vaststellen dat hij problemen niet hard genoeg aanpakt noem ik nou niet beledigen. Iemand voor gek verslijten is een ander verhaal. Maar dat wil er niet in, begrijp ik. Prima.
idd, het onderwerp dat Rechtse Rutte liever regeert met Gekke Geert dan met Coöperatieve Cohen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:01 schreef eriksd het volgende:
Zinloze discussie dit. Terug naar het onderwerp.
Het allitereert wel lekker. Goede spin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
idd, het onderwerp dat Rechtse Rutte liever regeert met Gekke Geert dan met Coöperatieve Cohen.
Is het ook, maar blijkbaar valt de crew er nogal over. Selectieve verontwaardiging noemen ze dat geloof ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens van de zotten dat er een uitgebreide discussie wordt gevoerd nadat ik 'Gekke Geert' schrijf. Terwijl mijn opmerking niet meer was dan een losse one-liner.
Dat klopt. Er is nu een nieuw boek "Wilt U niet aan mijn jasje trekken". Leuke verhalen en inside information over Den Haag. Ook een mooi stuk over de geschiedenis van Rutte en Wilders bij de VVD. Aanrader.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo lang geleden is het overigens nog niet dat Rutte voorstelde met D66 en bepaalde delen van de PvdA en VVD een brede sociaal-liberale beweging op te richten trouwens. Al verwacht ik niet dat het politieke geheugen van de gemiddelde fokker zo ver terug gaat
Eens op mijn lijstje zetten dan. Klinkt wel interessantquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Er is nu een nieuw boek "Wilt U niet aan mijn jasje trekken". Leuke verhalen en inside information over Den Haag. Ook een mooi stuk over de geschiedenis van Rutte en Wilders bij de VVD. Aanrader.
Je bedoelt: Bedankt voor de steun?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens van de zotten dat er een uitgebreide discussie wordt gevoerd nadat ik 'Gekke Geert' schrijf. Terwijl mijn opmerking niet meer was dan een losse one-liner.
Ik heb nog een boekenbon.. En nu dus een leuke besteding, bedankt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Er is nu een nieuw boek "Wilt U niet aan mijn jasje trekken". Leuke verhalen en inside information over Den Haag. Ook een mooi stuk over de geschiedenis van Rutte en Wilders bij de VVD. Aanrader.
-edit-mosterd na de maaltijd-quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat je zeikt. Sinds waneer vallen we over dat woord op fok? Als je liever hebt dat ik zeg dat je zeurt, prima. Daar wil ik best rekening mee houden.
Het komt hem op dit moment beter uit om te doen alsof de strijd tussen de VVD en PvdA gaat (wat misschien ook zo is) en de rechtervleugel van het VVD electoraat te paaien. Na de verkiezingen - wie weet? Vorige keer ging het in de verkiezingsstrijd ook tussen PvdA en CDA, en we weten allemaal hoe dat afliep: een sociaal-democratisch conservatief gruwel-gristenkabinet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo lang geleden is het overigens nog niet dat Rutte voorstelde met D66 en bepaalde delen van de PvdA en VVD een brede sociaal-liberale beweging op te richten trouwens. Al verwacht ik niet dat het politieke geheugen van de gemiddelde fokker zo ver terug gaat
Stiekem gaat-ie toch voor Paars?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het komt hem op dit moment beter uit om te doen alsof de strijd tussen de VVD en PvdA gaat (wat misschien ook zo is) en de rechtervleugel van het VVD electoraat te paaien. Na de verkiezingen - wie weet? Vorige keer ging het in de verkiezingsstrijd ook tussen PvdA en CDA, en we weten allemaal hoe dat afliep: een sociaal-democratisch conservatief gruwel-gristenkabinet.
quote:De onbetwiste leider van de PVV. Hij wist van een onervaren fractie een gedisciplineerd en saamhorig geheel te maken. Zijn missie is de bestrijding van het moslimfundamentalisme. Bij zijn entree in de Kamer, in 1997, verwierf hij met een openlijke aanval op psychisch arbeidsongeschikten gelijk al de reputatie van rechtse liberaal. In 2004 splitste hij zich af van de VVD. Bijnamen: Gekke Geert, de Mozart van Venlo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |