abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81323253
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, hilarisch! En zo origineel!
Wilders was er inderdaad zelf al opgekomen om mensen knettergek noemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:52:55 #127
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_81323263
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hoeft niet onbeschoft tegen me te worden. Doe ik tegen jou ook niet. Gedraag je gewoon beleefd.

Ik vind soft een heel andere benaming dan gek. En ik denk dat je zelf het verschil ook wel ziet.
Ik vind dat je zeikt. Sinds waneer vallen we over dat woord op fok? Als je liever hebt dat ik zeg dat je zeurt, prima. Daar wil ik best rekening mee houden.

Maar goed, je geeft geen antwoord op mijn vragen. Ik zie het verschil niet nee. Het zijn allebei typeringen. Maar misschien kan jij mij dat uitleggen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:55:11 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81323373
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als ik me eventueel aan een bepaalde user stoor vind je dat niet goed? Ik begrijp er werkelijk niets van.
Maar geeft niet hoor, ik ga zo lekker slapen en lees het morgen wel weer.
Maar bedankt voor je feedback.
Graag gedaan en slaap lekker!

PS tip: alleen het woordje "eventueel" toevoegen aan die zin in mijn originele post.

[ Bericht 4% gewijzigd door Whiskers2009 op 12-05-2010 00:04:40 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:56:04 #129
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_81323422
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, en vooral gaan denigreren.

Iemand voor gestoord uitmaken is toch echt iets anders dan iemand een doetje noemen, maar vooruit, jouw feestje.
Het is allebei beledigend bedoeld. Wat is dan het grote verschil? Je kan zegt wel dat er veel verschil in zit maar leg het eens concreet uit dan.

"Dat snap je zelf ook wel" is me wat te simpel. En gewoonweg stellen dat gek erger is dan doetje in deze context slaat ook nergens op. Zonder argumenten is dat weinig waard
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_81323463
En als Wilders roept dat er niet per se een negatieve werking hoeft uit te gaan van rassenrellen, dan denk ik: 'die man is knettergek'. Een terechte constatering, naar ik dacht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81323528
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is allebei beledigend bedoeld. Wat is dan het grote verschil? Je kan zegt wel dat er veel verschil in zit maar leg het eens concreet uit dan.

"Dat snap je zelf ook wel" is me wat te simpel. En gewoonweg stellen dat gek erger is dan doetje in deze context slaat ook nergens op. Zonder argumenten is dat weinig waard
Van iemand vaststellen dat hij problemen niet hard genoeg aanpakt noem ik nou niet beledigen. Iemand voor gek verslijten is een ander verhaal. Maar dat wil er niet in, begrijp ik. Prima.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_81323611
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Van iemand vaststellen dat hij problemen niet hard genoeg aanpakt noem ik nou niet beledigen. Iemand voor gek verslijten is een ander verhaal. Maar dat wil er niet in, begrijp ik. Prima.
Een harde aanpak is relatief. Dus of het terecht is of een politicus soft worden genoemd is een kwestie van hoe je het bekijkt.
pi_81323687
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is al weer een heel stuk genuanceerder dan iemand 'doetje' noemen. Dat woord gebruikte je net toch? Maar ik begrijp dat je terugkrabbelt, prima, dat onderstreept mijn gelijk
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:01:42 #134
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81323722
Zinloze discussie dit. Terug naar het onderwerp.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_81323802
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:01 schreef eriksd het volgende:
Zinloze discussie dit. Terug naar het onderwerp.
idd, het onderwerp dat Rechtse Rutte liever regeert met Gekke Geert dan met Coöperatieve Cohen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:03:46 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81323833
Foutje
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:04:20 #137
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81323860
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

idd, het onderwerp dat Rechtse Rutte liever regeert met Gekke Geert dan met Coöperatieve Cohen.
Het allitereert wel lekker. Goede spin.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_81323935
Overigens van de zotten dat er een uitgebreide discussie wordt gevoerd nadat ik 'Gekke Geert' schrijf. Terwijl mijn opmerking niet meer was dan een losse one-liner.
pi_81323988
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens van de zotten dat er een uitgebreide discussie wordt gevoerd nadat ik 'Gekke Geert' schrijf. Terwijl mijn opmerking niet meer was dan een losse one-liner.
Is het ook, maar blijkbaar valt de crew er nogal over. Selectieve verontwaardiging noemen ze dat geloof ik.

Maar goed, dit is het laatste wat ik er aan vuil maak, laten we het gezellig houden
pi_81324056
Zo lang geleden is het overigens nog niet dat Rutte voorstelde met D66 en bepaalde delen van de PvdA en VVD een brede sociaal-liberale beweging op te richten trouwens. Al verwacht ik niet dat het politieke geheugen van de gemiddelde fokker zo ver terug gaat
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:09:58 #141
165633 eriksd
The grand facade...
pi_81324107
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo lang geleden is het overigens nog niet dat Rutte voorstelde met D66 en bepaalde delen van de PvdA en VVD een brede sociaal-liberale beweging op te richten trouwens. Al verwacht ik niet dat het politieke geheugen van de gemiddelde fokker zo ver terug gaat
Dat klopt. Er is nu een nieuw boek "Wilt U niet aan mijn jasje trekken". Leuke verhalen en inside information over Den Haag. Ook een mooi stuk over de geschiedenis van Rutte en Wilders bij de VVD. Aanrader.
Bis bis bis
pi_81324169
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat klopt. Er is nu een nieuw boek "Wilt U niet aan mijn jasje trekken". Leuke verhalen en inside information over Den Haag. Ook een mooi stuk over de geschiedenis van Rutte en Wilders bij de VVD. Aanrader.
Eens op mijn lijstje zetten dan. Klinkt wel interessant
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:12:52 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81324213
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Je bedoelt: Bedankt voor de steun?
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:15:17 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_81324308
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb nog een boekenbon.. En nu dus een leuke besteding, bedankt!
pi_81327697
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind dat je zeikt. Sinds waneer vallen we over dat woord op fok? Als je liever hebt dat ik zeg dat je zeurt, prima. Daar wil ik best rekening mee houden.
-edit-mosterd na de maaltijd-

[ Bericht 16% gewijzigd door Lavenderr op 12-05-2010 09:10:05 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:18:26 #146
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_81328800
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het komt hem op dit moment beter uit om te doen alsof de strijd tussen de VVD en PvdA gaat (wat misschien ook zo is) en de rechtervleugel van het VVD electoraat te paaien. Na de verkiezingen - wie weet? Vorige keer ging het in de verkiezingsstrijd ook tussen PvdA en CDA, en we weten allemaal hoe dat afliep: een sociaal-democratisch conservatief gruwel-gristenkabinet.
pi_81328947
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het komt hem op dit moment beter uit om te doen alsof de strijd tussen de VVD en PvdA gaat (wat misschien ook zo is) en de rechtervleugel van het VVD electoraat te paaien. Na de verkiezingen - wie weet? Vorige keer ging het in de verkiezingsstrijd ook tussen PvdA en CDA, en we weten allemaal hoe dat afliep: een sociaal-democratisch conservatief gruwel-gristenkabinet.
Stiekem gaat-ie toch voor Paars?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:46:57 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81329537
Wat een gemiep weer over een bijnaam.... het is niet alsof het op FOK! verzonnen is, Gekke Geert wordt al langer gebruikt, net als Razende Rita. Dat laatste werd zelfs al in haar VVD-tijd door VVD'ers gebruikt, en dat was niet complimenteus.

Misschien helpt dit linkje, en dat is niet van een "minderwaardige" bron als de Telegraaf.
http://www.elsevier.nl/we(...)eft-wel-een-punt.htm

En nog even een quote uit het reformatorisch dagblad:
quote:
De onbetwiste leider van de PVV. Hij wist van een onervaren fractie een gedisciplineerd en saamhorig geheel te maken. Zijn missie is de bestrijding van het moslimfundamentalisme. Bij zijn entree in de Kamer, in 1997, verwierf hij met een openlijke aanval op psychisch arbeidsongeschikten gelijk al de reputatie van rechtse liberaal. In 2004 splitste hij zich af van de VVD. Bijnamen: Gekke Geert, de Mozart van Venlo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81329942
Een van de grootste redenen waarom ik op de VVD wil stemmen is de mogelijkheid tot de formatie van Paars III. Nu legt Rutte daar een bom onder en dan kan de VVD eigenlijk alleen nog maar in een kabinet stappen met de PVV en het CDA. Voor dat laatste pas ik, dus gaat mijn stem waarschijnlijk weer terug van de VVD naar D66.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:50:10 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_81331519
PvdA-prominent ziet geen coalitie rond Cohen

Toch lijkt de opzet gelukt: nu een stem op de PvdA een oppositie stem wordt, zullen veel strategische stemmers aftaaien naar GroenLinks en de SP. Probleem is dat je waarschijnlijk, nu hij ook VVDers afschrikt, weer een ontzettend versnipperd veld krijgt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')