Oh verkeerde linkquote:
Nee doe 'squote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh verkeerde link
Ging over dat Dijkstalverhaal. Maar laat maar
De NOS FAALTquote:Op maandag 10 mei 2010 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee doe 'sIk dacht al wat moet ik nou met jouw Active Topics
Vertel me wat nieuws.quote:
In Ierland heb ik chips gekocht in de smaken cheeseburger, rosbief met yorkshire pudding en braadworst. De eerste is best lekker, de laatste twee weet ik (nog) nietquote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik neem vooral dingen mee terug aan voedsel als ik in het buitenland ben geweest eigenlijk.
Zo kon ik twee weken na thuiskomst toch nog even er achter komen dat lays rode kaviaar echt heel goor is:
[ afbeelding ]
Maar de krab variant best oke
[ afbeelding ]
De Giro heeft gisteren ook allemaal leuke ideeën de soep in geholpen, toen ging ie onder andere door Utrecht. Het leek ons wel leuk om met kinderen + moeder naar Alice in Wonderland te gaan, die draaide nog in Utrecht. Er kon alleen geen bus heen, vanwege die Giro. Plan B, broer ophalen uit Lunetten en gaan midgetgolfen. Er was een route waarmee het moest kunnen, dus geprobeerd. Alleen blijkbaar ergens een verkeerde afslag genomen. Normaal geen probleem, even omdraaien en je kan weer verder.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je het serieus niet wist: de Giro, en dat had je eventueel kunnen weten
In Frankrijk hadden ze die cheesburger chips ook, smaakt vooral naar rokerige BBQ-saus met augurken...quote:Op maandag 10 mei 2010 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Ierland heb ik chips gekocht in de smaken cheeseburger, rosbief met yorkshire pudding en braadworst. De eerste is best lekker, de laatste twee weet ik (nog) niet
Oftewel, voor die ene keer in de 10 jaar dat je naar de VS of Israel gaat, is het iets minder gedoe. Marrrr... als je in die tien jaar tijd twee keer op deze manier die paspoorten hebt moeten verlengen...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaans![]()
Een paar jaar geleden was het alleen een kwestie van langsgaan bij het consulaat en betalen geweestnu zouden we naar de States moeten gaan, met mijn vader erbij, want hij is "veteraan".
Maar het voordeel? Binnen Europa van 2 landen is er geen voordeel, maar als we nu naar Israel zouden gaan, kunnen tinuviel en Jair zo doorlopen bij de controles, doen ze altijd minder moeilijken hetzelfde geldt dus als we naar Amerika zouden gaan en ik ga met mijn Amerikaanse paspoort. Hier vertrekken: geen gedoe. Daar aankomen: weinig tot geen gedoe
Vergeet 1x in de tien jaar ruzie met je vrouw en 1x in de tien jaar goedmaakseks niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oftewel, voor die ene keer in de 10 jaar dat je naar de VS of Israel gaat, is het iets minder gedoe. Marrrr... als je in die tien jaar tijd twee keer op deze manier die paspoorten hebt moeten verlengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |