Welnee, hoewel ik het niet erg zou vinden als het wel zo zou zijn...quote:Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, voor jou alleen nog maar chateaus toch? Ohja, en kaviaar van de kont van een welgevormde roodhaar, en whisk(e)y uit 'r navel.
Ga ja dan ook harder rijden dan 70 à 80 kilometer per uur?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niks op de vouwwagen vervoert heb je geen zijspiegels nodig, kun je schitterend erover heen kijken
Het probleem is dat ook als je niet kampeert, je wel vaak achter zo'n treuzelbak komt te hangen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wat maakt kamperen toch altijd heerlijk veel vooroordelen los bij mensen
Als het je niks lijkt, dan doe je het toch niet? Is iedereen weer blij
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheidquote:Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
Ga ja dan ook harder rijden dan 70 à 80 kilometer per uur?
Mogen, kunnen en doen zijn 3 dimensiesquote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheid
Na mijn bezoek vorige week aan Normandië ben ik voorlopig weer even erg anti-Duits...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je mag toch van Duitsers verwachten dat ze georganiseerd zijn en zo?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Na mijn bezoek vorige week aan Normandië ben ik voorlopig weer even erg anti-Duits...
Je mag zonder aanhangsel 100 tot 120 in Nederland, dus 90 is ook nog te langzaam...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheid
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mjah, daar kan ik even niks tegenin brengen
Beetje kinderachtig natuurlijk om de oorlog er bij te halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...![]()
Een Duitser in een caravan kan ik momenteel dus helemaal niet verdragen...
Alles komt op één of andere manier nu op een logische wijze bij elkaar...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig natuurlijk om de oorlog er bij te halen.![]()
quote:Caravans moeten gewoon rechts blijven.
Ja want alle Duitsers zijn slecht en wij Nederlanders zijn altijd een fantastisch aardig volkje geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...![]()
Een Duitser in een caravan kan ik momenteel dus helemaal niet verdragen...
Het is maar wat je wilt lezen...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want alle Duitsers zijn slecht en wij Nederlanders zijn altijd een fantastisch aardig volkje geweest.
Zo kwam je wel een beetje over.quote:
Oh, je hebt Peter R de Vries gekeken?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je hebt Peter R de Vries gekeken?
oepsquote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel's moet ik er voortaan achter plaatsen dan?
Nou misschien issie toch nog niet dood:quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, meisje alleen in het huis zonder sleutels...
Eigenlijk doet Peterrrr alsof iedereen had kunnen weten dat het nep is...maar laten we nou eerlijk zijn: je moet eigenlijk wel een beetje een eikel zijn om zo'n verhaal in twijfel te trekken. Dus ik vind het heel normaal als iemand het direct "gelooft"quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren wel het laatste stukje en ik heb dat boek ook gelezen (en voor zoete koek geslikt, om eerlijk te zijn)...
Ja. En aan het begin van het programma quote hij William Niles: "A man easily believes what he wishes" en ging vervolgens die quote projectere op de pers.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:24 schreef De_Hertog het volgende:
Waar gaat het over? Dat zogenaamde Loverboy-verhaal?
Ik heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien, met die telefoongesprekken met Ma Mosterd, Maria zelf en de uitgever. Ken dus niet de stukken die mogelijk onjuist zouden zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk doet Peterrrr alsof iedereen had kunnen weten dat het nep is...maar laten we nou eerlijk zijn: je moet eigenlijk wel een beetje een eikel zijn om zo'n verhaal in twijfel te trekken. Dus ik vind het heel normaal als iemand het direct "gelooft"
Ik vind het wel ENORM raar dat er niemand van die school al eerder aal de persbel getrokken heeft om te zeggen dat ze helemaal niet gespijbeld heeft
Ze beweert vanaf dag 1, een paar jaag lang gespijbeld te hebben. Maar ze ging wel ieder jaar netjes over. De school heeft aangetoond dat ze sporadisch een uurtje niet is op komen dagen. En dat is dan nog maar het begin waarom het meeste in het boek niet kan kloppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien, met die telefoongesprekken met Ma Mosterd, Maria zelf en de uitgever. Ken dus niet de stukken die mogelijk onjuist zouden zijn.
Vond het overigens een walgelijk boek met al die details over verkrachtingen e.d.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, wel vreemd inderdaad.
Woensdag komt die Manou met zijn verhaal op TV, gisteren zag je een voorstukje daarvan.
Ze had op een bepaald moment toch een schadeclaim ingediend bij die school, gebrekkige controle enzo? Misschien dat de school er niets over wilde/mocht zeggen zolang het onderzoek liep.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het wel ENORM raar dat er niemand van die school al eerder aal de persbel getrokken heeft om te zeggen dat ze helemaal niet gespijbeld heeft
Zou kunnen. Ik heb zelfs nog gedacht: een school die 74.000 euro boete boven het hoofd hangt zou zomaar eens een absentielijstje kunnen vervalsenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze had op een bepaald moment toch een schadeclaim ingediend bij die school, gebrekkige controle enzo? Misschien dat de school er niets over wilde/mocht zeggen zolang het onderzoek liep.
Dus meisjes die een boek schrijven over loverboy-verhalen zijn wel te vertrouwen en scholen niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb zelfs nog gedacht: een school die 74.000 euro boete boven het hoofd hangt zou zomaar eens een absentielijstje kunnen vervalsen
Wellicht zijn ze allebei niet te vertrouwenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus meisjes die een boek schrijven over loverboy-verhalen zijn wel te vertrouwen en scholen niet?
Nou ja, ik heb het boek zelf niet gelezen hoor, maar dat het verhaal verzonnen is maakt het toch geen slechter (en misschien zelfs een beter) boek lijkt me zoquote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
PeterRRRR was vorige week ook in DWDD om hierover alvast een tipje op te lichten. Matthijs zat vol ongeloof te kijken... hij heeft dat meisje 2x geïnterviewd en ook nog het boek aangeprezen op het boek zelf. Hij voelde zich bedrogen, geloof ik.
Nee..maar als je het verkoopt als: waargebeurd/autobiografisch.....dan ben je toch wel een charlatan.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het boek zelf niet gelezen hoor, maar dat het verhaal verzonnen is maakt het toch geen slechter (en misschien zelfs een beter) boek lijkt me zo
Precies.... ze had het dan moeten verkopen als fictie. Er waren ook al meer dan 250.000 exemplaren verkocht.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar als je het verkoopt als: waargebeurd/autobiografisch.....dan ben je toch wel een charlatan.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb weer zo'n vraag waar ik naar kan Googelen maar daar heb ik geen zin inMag je een scooter rijden als je een B-rijbewijs hebt?
Wat moet ik verklarenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, Etc....verklaar eens
http://forum.fok.nl/user/active/13347
Tofquote:
Oh verkeerde linkquote:
Nee doe 'squote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh verkeerde link
Ging over dat Dijkstalverhaal. Maar laat maar
De NOS FAALTquote:Op maandag 10 mei 2010 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee doe 'sIk dacht al wat moet ik nou met jouw Active Topics
Vertel me wat nieuws.quote:
In Ierland heb ik chips gekocht in de smaken cheeseburger, rosbief met yorkshire pudding en braadworst. De eerste is best lekker, de laatste twee weet ik (nog) nietquote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik neem vooral dingen mee terug aan voedsel als ik in het buitenland ben geweest eigenlijk.
Zo kon ik twee weken na thuiskomst toch nog even er achter komen dat lays rode kaviaar echt heel goor is:
[ afbeelding ]
Maar de krab variant best oke
[ afbeelding ]
De Giro heeft gisteren ook allemaal leuke ideeën de soep in geholpen, toen ging ie onder andere door Utrecht. Het leek ons wel leuk om met kinderen + moeder naar Alice in Wonderland te gaan, die draaide nog in Utrecht. Er kon alleen geen bus heen, vanwege die Giro. Plan B, broer ophalen uit Lunetten en gaan midgetgolfen. Er was een route waarmee het moest kunnen, dus geprobeerd. Alleen blijkbaar ergens een verkeerde afslag genomen. Normaal geen probleem, even omdraaien en je kan weer verder.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je het serieus niet wist: de Giro, en dat had je eventueel kunnen weten
In Frankrijk hadden ze die cheesburger chips ook, smaakt vooral naar rokerige BBQ-saus met augurken...quote:Op maandag 10 mei 2010 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Ierland heb ik chips gekocht in de smaken cheeseburger, rosbief met yorkshire pudding en braadworst. De eerste is best lekker, de laatste twee weet ik (nog) niet
Oftewel, voor die ene keer in de 10 jaar dat je naar de VS of Israel gaat, is het iets minder gedoe. Marrrr... als je in die tien jaar tijd twee keer op deze manier die paspoorten hebt moeten verlengen...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaans![]()
Een paar jaar geleden was het alleen een kwestie van langsgaan bij het consulaat en betalen geweestnu zouden we naar de States moeten gaan, met mijn vader erbij, want hij is "veteraan".
Maar het voordeel? Binnen Europa van 2 landen is er geen voordeel, maar als we nu naar Israel zouden gaan, kunnen tinuviel en Jair zo doorlopen bij de controles, doen ze altijd minder moeilijken hetzelfde geldt dus als we naar Amerika zouden gaan en ik ga met mijn Amerikaanse paspoort. Hier vertrekken: geen gedoe. Daar aankomen: weinig tot geen gedoe
Vergeet 1x in de tien jaar ruzie met je vrouw en 1x in de tien jaar goedmaakseks niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oftewel, voor die ene keer in de 10 jaar dat je naar de VS of Israel gaat, is het iets minder gedoe. Marrrr... als je in die tien jaar tijd twee keer op deze manier die paspoorten hebt moeten verlengen...
Ligt er natuurlijk aan in welke volgorde dat plaats vindt...quote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet 1x in de tien jaar ruzie met je vrouw en 1x in de tien jaar goedmaakseks niet.
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.quote:De FCC heeft de MPAA toestemming gegeven om de analoge video-uitgangen op settopboxen en tv's te blokkeren wanneer een recente film on demand wordt bekeken. Hollywood lobbyt al sinds 2008 voor selectable output control.
Klinkt goedquote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens bierbrouwen. Deze keer met een aantal anderen samen. Dat doen we bij iemand die heel vaak bier brouwt, ergens bij de grens met Belgie. 10 Minuten verder zit een camping dus dan gaan we gewoon 2 dagen op de camping staan en bier brouwen
Ik heb het 1x eerder gemaakt, een tarwe tripel. Dat was toen 20 of 30 liter.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goedDoe je dat vaak, en wat voor soort bier maak je?
Stond vorige week nog met een dvd in mijn handen, maar toen dacht ik hier aanquote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ij-te-voorkomen.html
[..]
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.
Klinkt goed, hopelijk smaakt het ook zoquote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het 1x eerder gemaakt, een tarwe tripel. Dat was toen 20 of 30 liter.
En deze keer gaat het hoogstwaarschijnlijk ook weer een tripel worden. Een beetje een hoppige waarschijnlijk.
En dat wordt 60 liter.
En ik zit er ook weer over na te denken om ook zelf thuis weer wat te gaan maken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ij-te-voorkomen.html
[..]
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.
dis als ik een titel bestal kan ik straks 90 dagen lang geen tvout meer gebruiken?quote:en geeft het MPAA-leden toestemming om soc maximaal 90 dagen per titel te activeren,
Ik denk dat ze met 'per titel' bedoelen dat je de analoge outputs niet kunt gebruiken zolang je die film kijkt, niet zolang je die titel hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
dis als ik een titel bestal kan ik straks 90 dagen lang geen tvout meer gebruiken?
Je woont in Hilvarenbeek?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goed, hopelijk smaakt het ook zo
Bij ons in het dorp is ieder jaar een soort biermarkt waar ook allerlei microbrouwers langs komen, zit altijd erg goed spul tussen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens bierbrouwen. Deze keer met een aantal anderen samen. Dat doen we bij iemand die heel vaak bier brouwt, ergens bij de grens met Belgie. 10 Minuten verder zit een camping dus dan gaan we gewoon 2 dagen op de camping staan en bier brouwen
De Roos is echt heel erg lekker. Die heeft onlangs bij ons de blindproeverij gewonnen nadat ik dat had opgepikt bij de museumbrouwerijquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar De Roos staat ook altijd 'bij ons'
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het idee van 'kamperen' op een camping niet echt. Ben 1x in mijn leven 1 dagje op bezoek geweest bij iemand op een camping, toen was ik direct genezen.
Het leuke van vakantie is nou juist om andere dingen / mensen / culturen te zien. Ga je een beetje met je wagen VOL met ALLES van thuis (tot potje pindakaas aan toe) naar een camping rijden, vol met andere Nederlanders die precies het zelfde doen. Om 's avonds je meegebrachte blikje knakworsten en aardappels op te warmen - al dat buitenlandse voer is immers niks. Ik heb ook het idee dat 90% van de mensen die daar met zn eigen camper zit, dat hele campingterrein niet af komt de tijd dat ze daar zijn. Wat dat betreft is er aardig gelijkenis met all-inclusive Turkije
Vooroordelen bestaan niet omdat er maar 2 mensen in de wereld eraan voldoen. Vooroodelen zijn er om dat er een aanzienlijke groep is die eraan voldoet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelen
Wij gingen ieder jaar met de vouwwagen, omdat we niet duurder konden betalen maar ook omdat het erg leuk is. En we namen geen eten mee, want het is erg leuk om buitenlandse supermarkten of buurtwinkeltjes te bezoeken.
Wij maakten wel vriendjes, maar mijn ouders hadden nauwelijks contact met anderen, die trouwens meestal ook helemaal niet zo erg zijn. We gingen vaak dagelijks op pad om dorpjes te bekijken, te wandelen, te zwemmen, cultuur te proeven, noem maar op.
Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
Dan behoorden jullie dus tot de goeie 10%quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelen
Wij gingen ieder jaar met de vouwwagen, omdat we niet duurder konden betalen maar ook omdat het erg leuk is. En we namen geen eten mee, want het is erg leuk om buitenlandse supermarkten of buurtwinkeltjes te bezoeken.
Wij maakten wel vriendjes, maar mijn ouders hadden nauwelijks contact met anderen, die trouwens meestal ook helemaal niet zo erg zijn. We gingen vaak dagelijks op pad om dorpjes te bekijken, te wandelen, te zwemmen, cultuur te proeven, noem maar op.
Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
Misschien ook maar eens heen gaan inderdaad, het hoeft niet altijd van één kant te komenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Roos is echt heel erg lekker. Die heeft onlangs bij ons de blindproeverij gewonnen nadat ik dat had opgepikt bij de museumbrouwerij
Erg lekker bier en leuke setup aldaar.
11 September hebben zij een bierfestival in Hilvarenbeek. Ook met een aantal brouwerijen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens heen gaan inderdaad, het hoeft niet altijd van één kant te komen
In Engeland ook. De drie grootste stijgers van de FTSE:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:05 schreef Whiteguy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt
Boeiende lijst. Nederland staat erg hoog (ivm grote bank sector denk ik).
Dat ING vandaag +23 % laat zien op de beurzen nadat er steun is bekendgemaakt voor de kneuzenlanden, geeft wel aan dat het redden van die landen vooral ook een redding is voor ONZE banken. ING zal wel weer 300 miljard aan Spaans en Portugees schuldpapier op een balans hebben staan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |