Dat is een mooie lijst zegquote:Op maandag 10 mei 2010 19:42 schreef pullup het volgende:
Je hebt er werk van gemaakt Leso![]()
Ik heb 1 tellend blik als roeier.
131 coachblikken volgens de Skoll almanak waarvan 84 kwalificerende. (men telt de laatste jaren niet erg rap meer mijn richting)
Die blikken van dit weekeinde van Ellen zullen wel weer mijn richting op kunnen omdat daar geen andere coaches voor waren dit jaar.
Ook de NK titel van Carline en Annemiek claim ik omdat ik tenslotte alle 2- trainingen heb gedaan![]()
Dus 134 om 87 totaal voor Skoll
Voor Orca sta ik zowaar ook op de lijst leert enig speuren me. 8 om 12 maakt: 154 om 101 totaal
Skadi houd dat allemaal niet bij, het zal wel een knorrige bezigheid zijn.![]()
En wat internationaal spul waarvan ik niet weet of het in de Skoll blikkenlijst juist is ingevoerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'10 bedoel je hopelijk!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:20 schreef AHappelstroop het volgende:
Haaa jaa nieuwe topic! Welkom!![]()
Allemaal super bedankt voor de felicitaties! Voor mijn verjaardag afgelopen zaterdag en zondag voor het beginnelingen-af blikje in het LB1x veld. Was echt zooooo'n inspanning, zondag! Want ik had ook nog de SA2x in de benen zitten en was gewoon echt MOE. Na mooie lange tijd eerste gelegen te hebben (we lagen wel bijna naast elkaar) haalde Huber (Orca) mij in. Op de 1700m. zat er licht tussen onze bootjes (ik dus op 2e plaats..). Mijn coach zei dat ik nu écht moest gaan, dus ging ik maar. Beuken beuken beuken zonder enig technisch schoonheidje bracht mij weer naast Huber. De laatste 5 halen kon ik er nóg een druksprint overheen doen dat ik er langs ging. 4 halen volhouden; blik!
Iemand heeft het voor mij op YouTube gezet:
5 keer de baan over dit weekend; ben best wel echt kapot nu!
Triton EJD'08; bedankt voor het mooie verjaardagsliedje
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef Fiekie het volgende:
[..]
kom maar op met die vermelding op nlroei![]()
Goede zaak!quote:
Ik zou het bij mij echt niet meer weten, nooit een telling van bijgehouden. In ieder geval afgelopen weekend weer 2 erbij als coach, maar waar ik totaal sta geen idee, zeker niet als ook juniorenblikken meetellen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:42 schreef pullup het volgende:
Je hebt er werk van gemaakt Leso![]()
Ik heb 1 tellend blik als roeier.
131 coachblikken volgens de Skoll almanak waarvan 84 kwalificerende. (men telt de laatste jaren niet erg rap meer mijn richting)
Die blikken van dit weekeinde van Ellen zullen wel weer mijn richting op kunnen omdat daar geen andere coaches voor waren dit jaar.
Ook de NK titel van Carline en Annemiek claim ik omdat ik tenslotte alle 2- trainingen heb gedaan![]()
Dus 134 om 87 totaal voor Skoll
Voor Orca sta ik zowaar ook op de lijst leert enig speuren me. 8 om 12 maakt: 154 om 101 totaal
Skadi houd dat allemaal niet bij, het zal wel een knorrige bezigheid zijn.![]()
En wat internationaal spul waarvan ik niet weet of het in de Skoll blikkenlijst juist is ingevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |